Gjest Gjest Skrevet 3. desember 2009 #1 Skrevet 3. desember 2009 Jeg HATER rikstv!!!!!!!!! Hvorfor hakker kanalene på rikstv, kan gå lang tid uten at det hakker, så kan jeg flytte antennen hit og dit å det hakker :-( Er fly forbannet pga dette. Skal jeg se på tv, så SKAL jeg se på tv, å ha med meg handlingen i det jeg ser på. Jeg leier kjellerleilighet, jeg har rikstv KUN pga jeg bor slik jeg bor. Hvorfor er det normalt at kanalene på rikstv hakker? Har en antenne som kan brukes både inne og ute, skal snakke med husverten om han kan hjelpe meg til å finne en plass hvor alle kanaler virker UTEN å hakke. Eller er det umulig å få det til at INGEN kanaler hakker? Om jeg en dag får eget sted å bo, skal jeg ALDRI mer har rikstv, er rasende forbannet på rikstv pga all hakkinga. Forbanna dritt!!! Hvorfor er det slik?
Gjest Gjest Skrevet 3. desember 2009 #2 Skrevet 3. desember 2009 Det hakker fordi mottatte signaler er for dårlig. Når det hakker må du søke opp kanalene på nytt. Trykk på meny, velg innstillinger, og kanalsøk. Dette vet jeg mange som har problemer med, og de må gjerne kjøre kanalsøk hver bidige dag.
Gjest Gjest Skrevet 3. desember 2009 #3 Skrevet 3. desember 2009 Det hakker fordi mottatte signaler er for dårlig. Når det hakker må du søke opp kanalene på nytt. Trykk på meny, velg innstillinger, og kanalsøk. Dette vet jeg mange som har problemer med, og de må gjerne kjøre kanalsøk hver bidige dag. Det hakker jo uansett om jeg søker opp kanalene på nytt! Rikstv skulle ikke hatt lov å eksistert om det må være slik. Skal jeg bytte om til noe annet, må jeg vel ha parabol? Noe jeg vil unngå så lenge jeg leier. Men er drittlei av å bli fly forbannet hver eneste dag på hakkete kanaler.
Gjest Emera Skrevet 3. desember 2009 #4 Skrevet 3. desember 2009 Hakking kan også skyldes dårlig kvalitet på antennekabler.
Gjest Gjest Skrevet 3. desember 2009 #5 Skrevet 3. desember 2009 Hakking kan også skyldes dårlig kvalitet på antennekabler. Jeg har en helt ny dekoder og helt ny antenne, det er ordentlig tilkoblet, det har jeg sjekket flere ganger. Og siden det er helt nytt, bør jo ingen av kablene har dårlig kvalitet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå