Gjest Gjest_hei_* Skrevet 3. desember 2009 #1 Skrevet 3. desember 2009 Noen flere her som har kjærlighetssorg? samboeren min har akkurat valgt å forlate meg, vi har bodd nå vekke fra hverandre i over tre uker,men var først nå vi/han endelig bestemte seg for godt at han ikke vil nå mer, det er så tungt:( trodde hele tiden han kom til å komme tilbake. Greier ikke spise, er på gråten hele tiden,prøver å sjerpe mg mn greier det ikke. Noen flere som har det på samma måte? hvordan greie å komme over d? Er akkurat i midten av tjueåra og hadde virkelig trodd at denne gang var d dn rette,vi planla å kjøpe hus om ikke så alt for lenge,få barn om ett år osv osv. Føler jeg blir lit stressa også nå,alle rundt meg er i faste forhold og har barn.
Riskrem Skrevet 3. desember 2009 #2 Skrevet 3. desember 2009 Stakkars deg, det er ikke morsomt det du opplever! Eksen min gikk fra meg etter at vi hadde vært sammen i 4,5 år. Han hadde funnet seg en annen, og fortalte at han heller ville være med henne etter ca 3 ukers forholdspause. Trodde livet var over og at jeg skulle "dø" av kjærlighetssorg. Det tok lang tid å komme over det, men jeg kan garantere deg at det går faktisk over! Prøv å sysselsette deg selv, vær med venner og familie, gå turer, bruk tid på deg selv. Det er mange strategier man kan bruke. Ta noen søk på forumet, så finner du ideer og hjelp
Gjest yojo Skrevet 3. desember 2009 #3 Skrevet 3. desember 2009 Skjønner du har det utrolig vondt Det verste som finnes er kjærlighetssorg Enig med Nøtteskall, bruk tid på deg selv Når du greier og komme deg litt så gjør deg selv ny, gå til frisøren, kjøp nye klær og sminke. Prøv og dra med venner på ting.. Tiden leger alle sår, HELDIGVIS!
Pokahonta Skrevet 5. desember 2009 #4 Skrevet 5. desember 2009 Det er kjempevanskelig! Man har bare få andre valg enn å leve med det! Samlivsbrudd er også ekstra vanskelig! Her i gården er det slik at jeg nå endelig begynner å le litt innimellom.. og er sjokkert over meg selv.. Kun tiden hjelper (i tillegg til å passe på seg selv, jobbe med seg selv og alt det derre man så gjerne skulle sluppet å gjøre) Likevel. Tre kjærester senere, har jeg alltid syntes at den nye kjæresten er så mye bedre enn den forrige! Da må jo nestemann bli fantastisk da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå