kari86 Skrevet 3. desember 2009 #1 Skrevet 3. desember 2009 Jeg har mange venninner som har tatt hair extension, selv synes jeg mange av de kommer tilbake med et litt så som så resultat. Hva skal man legge vekt på når man skal velge hair extension?
Gjest Sandbekken Skrevet 3. desember 2009 #2 Skrevet 3. desember 2009 Det styggeste jeg vet er hvis man naturlig har litt fall i håret, mens ekstentionsene er heeelt rette! Man ser jo at det er face med en gang! Det er en ting jeg mener flere burde tenke på når de skaffer seg sånnt..
Twinkle* Skrevet 3. desember 2009 #3 Skrevet 3. desember 2009 Jeg synes det er viktig at håret er av god kvalitet. Man skal tross alt gå med det i et halvt år. Ikke kjøp på internett uten at du har snakket med folk som er fornøyd med produkter fra den nettbutikken. Måten det blir festet er også viktig. Hvis ikke detter de bare ut igjen samme uke du setter dem i. Så er det selvsagt viktig at fargen er noenlunde lik og som Sandbekken sier,at det ser teit ut om man har masse krøller så har mann extensions som er helt rette. Har du planer om å skaffe deg?
Jade Skrevet 3. desember 2009 #4 Skrevet 3. desember 2009 (endret) Så lenge man ikke ser forskjellen, så synes jeg det er greitt. Men det er så mange det vises så godt på. Du kan se at dama har "kort" hår, og så tyter det ut langt hår under. Får nesten litt sånn Limahl-feeling. Endret 3. desember 2009 av Jade
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå