Gå til innhold

Mange dager før man gir opp?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

På lørdag klinte jeg med en jeg liker godt..men ble ikke med han hjem.

Nå er det torsdag og han har ikke tatt kontakt..skal jeg kontakte han, eller skal jeg rett og slett innse at: Han er bare ikke interresert?

vet jeg møter han neste uke vi jobbting

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Purple Haze

Hvorfor er det alltid opp til mannen å ta kontakt? Kan hende han tenker akkurat det samme som deg. Tar du kontakt, så får du svar på om han er interessert eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det alltid opp til mannen å ta kontakt? Kan hende han tenker akkurat det samme som deg. Tar du kontakt, så får du svar på om han er interessert eller ikke.

ja..men jeg har ikke nr hans..bare facebook, og jeg synes det er superharry å ta kontakt der...:/..

tenker å ta kontakt når jeg møter han neste gang..men det er så lenge til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje du får napp hos flere vettu :lur:

haha..

er kanskje så enkelt som så:

Jeg har blitt lurt..og han er rett og slett ikke interessert.!!! :trist:

:kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten gått en uke. Hadde han vært interessert, så hadde han nok tatt kontakt.

Please don´t sugarcoat it...

Men ja..jeg er helt enig...Han er ikke interessert....Faen...han var dødsgod til å kysse:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Sleip metode, men prøv skattesøk. Skriv navn, kommune og alder. Det er gjerne 5-årsintervaller til hver side. Kanskje du finner denne gutten da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spurte en felles kompis og sendte sms...sa takk for sist..og fikk en slep ekkel kommentar tilbake...fjerna han på facern....nå legger han meg til igjen..skal jeg takke nei? sms ble sendt i grisefylla a meg..og jeg husker ikke så mye av dem...:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig er det ikke alltid mannen som skal ta kontakt. Jeg liker å ta styringa jeg, ved å ta iniativ fremfor å vente. Men, det som skjer da er at de bækker ut, og jeg er IKKE pågående. Når jeg forholder meg passiv derimot, da blir de ivrige. Såe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

spurte en felles kompis og sendte sms...sa takk for sist..og fikk en slep ekkel kommentar tilbake...fjerna han på facern....nå legger han meg til igjen..skal jeg takke nei? sms ble sendt i grisefylla a meg..og jeg husker ikke så mye av dem...:/

Æsj, en sleip og ekkel kommentar er ikke noe særlig. Takk nei inntil videre!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...