Gjest ??? Skrevet 3. desember 2009 #1 Skrevet 3. desember 2009 Er sammen med verdens herligste gutt. Han elsker meg og jeg elsker ham. Greia er at han ikke tar på meg, der nede, under forspillet eller under selve akten. Påpeker at jeg er veldig hygenisk. Lurer på hva dette kan skyldes? Han har ikke hatt så mange sexpartnere og ikke veldig erfaren. Kan det hende at han er litt 'usikker' på hvordan han skal ta på meg?
Kosteskaft Skrevet 3. desember 2009 #2 Skrevet 3. desember 2009 ER du uhygenisk da? Jeg er ikke uhygenisk, men han tar ikke så mye på meg heller, men det kommer seg. Med litt veiledning.
Gjest ??? Skrevet 3. desember 2009 #3 Skrevet 3. desember 2009 Nei, jeg er ikke uhygenisk. Kan også påpeke at vi begge er i begynnelsen av 30-årene.
Gjest Gjest Skrevet 3. desember 2009 #4 Skrevet 3. desember 2009 Han aner ikke hva han skal gjøre og er livredd for å gjøre noe galt. Du må lære ham opp.
Gjest Purple Haze Skrevet 3. desember 2009 #5 Skrevet 3. desember 2009 Det var jo en identisk tråd om dette her inne for bare en liten stund siden, samme ordlyd til og med. Det kom en haug med svar på den.....søke litt kanskje
Gjest Gjest Skrevet 3. desember 2009 #6 Skrevet 3. desember 2009 Hei. Uansett hvor hardt og lenge du tenker på det blir det ikke bedre hvis ikke du sier noe til han. Guide han. Hvis man vil ha noen forandret må man ta tak i det.
Gjest Gjest Skrevet 3. desember 2009 #7 Skrevet 3. desember 2009 Det var jo en identisk tråd om dette her inne for bare en liten stund siden, samme ordlyd til og med. Det kom en haug med svar på den.....søke litt kanskje Ja dette lyder veldig likt. Mangler bare at ww dukker opp i denne tråden også
Gjest Purple Haze Skrevet 3. desember 2009 #8 Skrevet 3. desember 2009 Ja dette lyder veldig likt. Mangler bare at ww dukker opp i denne tråden også Sweeeeet!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå