Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 20, han er 23. Jeg er vilt forelska. Jeg tør ikke flørte. Han virker total uinteressert, som en murvegg. Han tar aldri iniativ til å snakke med meg og virker rett og slett sur mange ganger! Noen ganger (mer før) kunne han sitte å stirre på meg. Men når jeg så på ham og smilte latet hamn som jeg var usynlig. Men jeg er forelska, grier ikke vise at jeg liker ham. Vil spørre ham med ut, noe sånt som "kunne du tenkt deg å finne på noe med meg uten for jobben?" (vi jobber sammen). Men jeg greier ikke få ham på tomannshånd. Tror ikke jeg tør å spørre når de andre fra jobben er rundt oss. Hva skal jeg gjøre? Er det håpløst uansett og ksanksje jeg ikke burde prøve en gang?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv å få fler med ut på å ta noen øl eller noe etter jobben? Er ganske så normalt på denne tiden av året ;) Sier han nei, så kan du jo "søtmase" litt på han å si han er pyse eller noe. Neida, men det kan være en ide. Etter litt alkohol så går gjerne ting litt greiere :)

Gjest Jente89
Skrevet
Prøv å få fler med ut på å ta noen øl eller noe etter jobben? Er ganske så normalt på denne tiden av året ;) Sier han nei, så kan du jo "søtmase" litt på han å si han er pyse eller noe. Neida, men det kan være en ide. Etter litt alkohol så går gjerne ting litt greiere :)

Har faktisk spurt ham om akkurat det, når noen adre av oss også skulle ut. Han sa bare nei, uten nen forklaring eller et blikk eller noe. Jeg maste ikke da, men jeg vil ikke mase. Jeg tror heller han ikke er så mye på fest. Er nok en litt inadvendt type :/

Skrevet

Han er kanskje redd, men samtidig så er det også kanskje deg han drømmer om! Hver kveld når han kommer hjem hater han seg selv for at han er sånn. (Vet hva jeg snakker om).

Hvorfor ikke bare ta sjansen og spør ham ut? Javel, så blir det kanskje litt pinlig en stund dersom han sier nei, men hvis han sier ja, så er jo sjansen for at dere begge lever lykkelige ever after der!

Det var akuratt det jeg gjorde. Hadde aldri turt å spørre ei jente ut før jeg var 26 år gammel. En dag så tenkte jeg, fy faen, nå skjerper du deg din amøbe, spurte den peneste jenta på skolen ut (student), og nå skal vi gifte oss til sommeren.

Man vinner ikke hvis man ikke tar noen sjanser.

Skrevet
Kanskje han bare er veldig sjenert?

Jepp, det er jeg ganske sikker på. Men hva kan jeg gjøre med det? Han gir jo ikke noe tlbake, så jeg har ikke anelse om han hater meg eller faktisk liker meg :(

Skrevet
Jeg er vilt forelska. Jeg tør ikke flørte. Han virker total uinteressert, som en murvegg. Han tar aldri iniativ til å snakke med meg og virker rett og slett sur mange ganger! Noen ganger (mer før) kunne han sitte å stirre på meg. Men når jeg så på ham og smilte latet hamn som jeg var usynlig. Men jeg er forelska, grier ikke vise at jeg liker ham.

Hehe :)

Vil bare si at du er ikke den eneste. Jeg er i en lik situasjon. Er forelska i en gutt som virker uinterssert. Men min ser også på meg. Han kan sitte å stirre, når han tror jeg ikke veit det. Ellers ser han meg ikke en gang i øynene. Veit ikke om han hater meg eller faktisk er forelska og sjenert. Fryktelig vanskelig å vite med sånne gutter. Blir jo rart for meg å vise at jeg liker ham når jeg møter en "murvegg".

Gjest MisterGoogle
Skrevet

Jeg er fra andre siden. Jeg er murveggen. Og jeg greier ALDRI vise en jente at jeg liker henne. Egentlig kunne jeg gått for hva som helst, men tør ikke vise interesse. Er over middels pen, men har selvtillit på BÅNN :(. Jeg virker sur ovenfor de jentene jeg liker. Men ser på dem i smug, som du sier. Ville falt fullstendig for hu jenta som ville ta kontakt med meg. Men ville nok ikke forstått det med mindre hun sa det rett ut eller ba meg ut på date. Hehe ;)

Det kan faktisk, utrolig nok, hende han liker deg. Eller hva sier dere andre?

Gjest gjest_sara
Skrevet

Det kan jo være at han kanskje har dame? Har dere jobbet lenge sammen?

Skrevet
Det kan jo være at han kanskje har dame? Har dere jobbet lenge sammen?

Han har ikke dame, ikke noe fast forhold i hvert fall. Vi har jobbet sammen siden juni. Begynner å bli litt tid siden ;P

Gjest gjest_sara
Skrevet

Ok, greit å være på den sikre siden :-)

Bare tenkte at hvis dere nettopp har begynt å jobbe sammen, så kunne han kanskje føle seg usikker siden det var tidlig..

Men har du ikke tlf nr hans? Kunne jo sendt han en melding etter jobb og spurt om dere skulle finne på noe. På den måten kan dere skille mellom jobb og privat :-) Bare et forslag :-) Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...