Gå til innhold

Rett frem

Lotta35

Anbefalte innlegg

Sjekking er jo så utrolig komplisert, men jeg prøvde noe nytt sist jeg var ute, et litt direkte framstøt.

En kar som jeg ikke kjenner noe særlig men synes han er kjekk, og positiv etc. Så blir vi stående å prate litt, og jeg sier at: jeg synes du virker som en hyggelig kar, kjekk og morosom, og det hadde vært gøy å tatt en date sammen, hvis du vil. Så sa jeg. du vet hvordan du får tak i meg hvis du skulle være interesert.

Han har ikke ringt ( ikke no krise det) men jeg har sett han på avstand og han hilser og smiler stort.

Hva synes dere, ble det litt for rett frem? Jeg synes alle slike sjekkespill er bare tull og gjør ofte ting så utrolig komplisert( mer en nødvendig)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Singel jente
Sjekking er jo så utrolig komplisert, men jeg prøvde noe nytt sist jeg var ute, et litt direkte framstøt.

En kar som jeg ikke kjenner noe særlig men synes han er kjekk, og positiv etc. Så blir vi stående å prate litt, og jeg sier at: jeg synes du virker som en hyggelig kar, kjekk og morosom, og det hadde vært gøy å tatt en date sammen, hvis du vil. Så sa jeg. du vet hvordan du får tak i meg hvis du skulle være interesert.

Han har ikke ringt ( ikke no krise det) men jeg har sett han på avstand og han hilser og smiler stort.

Hva synes dere, ble det litt for rett frem? Jeg synes alle slike sjekkespill er bare tull og gjør ofte ting så utrolig komplisert( mer en nødvendig)

Du har prøvd,og den taktikken var bra syns jeg. Jeg tror ikke han var intressert siden han ikke tar kontakt,men blås i det og gå videre. Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har prøvd,og den taktikken var bra syns jeg. Jeg tror ikke han var intressert siden han ikke tar kontakt,men blås i det og gå videre. Lykke til.

Bryr meg ikke så mye om han er interesert eller ikke,det var heller metoden jeg lurte på.

Tenkte at siden det er så mange som lurer på om den andre er interesert eller ikke, så må det være like greit å legge korta på bordet med en gang. Eller blir det for kjedelig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S
Bryr meg ikke så mye om han er interesert eller ikke,det var heller metoden jeg lurte på.

Tenkte at siden det er så mange som lurer på om den andre er interesert eller ikke, så må det være like greit å legge korta på bordet med en gang. Eller blir det for kjedelig?

Næ. Kan jeg aldri tenke meg. I alle fall ikke etter at man har rundet tredve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig at du gikk litt vel fort frem.

Spørsmålet er vel kanskje om han kunne tro at du spøkte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest L

Du hadde fått en stor pluss i boken av meg. Opplever at jentar

hinter og sender ut masse signaler, men tør ikkje å ta noe første steg. Det er det eg som må stå for :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må faktisk si meg enig med Steinar over her. Kanskje han trodde du spøkte. Eller kanskje han ble skremt av at du gikk så rett på sak. Selv ville jeg aldri turt det. Jeg ville heller stått litt unna og lurt på han med blikket mitt :sminkedokke::lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mann 30

Jeg synes det var kult gjort, og hadde bare sett det som positivt uansett om jeg var interessert eller ikke. Også greit nok at du ikke ba om et svar der og da, som kunne ført til en litt klein unnskyldning hvis han ikke er keen. Tviler på at han tok det som en spøk. I verste fall tok han det i så fall som en halvveis spøk, men skjønte nok at du er interessert.

Kjør på, personlig synes jeg absolutt ikke det er negativt at jenter er selvsikre og tør å ta initiativ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker selv engang jeg var rett fram med en fyr jeg hadde holdt på med en stund. Så sa jeg rett fram at jeg likte han osv etter en stund, men da ble han visst skremt bort! :P

Har også prøvd en gang hvor det har funket da, så tror det kommer an på gutten. Litt sånn 50/50 sjanse kan man si :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altfor indirekte, sex er alfa omega!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må faktisk si meg enig med Steinar over her. Kanskje han trodde du spøkte. Eller kanskje han ble skremt av at du gikk så rett på sak. Selv ville jeg aldri turt det. Jeg ville heller stått litt unna og lurt på han med blikket mitt :sminkedokke::lur:

Jeg er vanligvis den mer sjenerte typen, som heller bare danser og ler, og ikke er veldig pågående. Kan hende at han ble skemt? Men det ble sagt med et smil, og ikke no press så jeg tror egentlig ikke det.

Altfor indirekte, sex er alfa omega!

Det er ikke min greie, i løpet av en kveld på byen, så får man 5-6 rett på sak invitasjoner til "bli med hjem å ha sex",av litt overkåte fulle karer. Det finnes ikke sjarmerende i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er vanligvis den mer sjenerte typen, som heller bare danser og ler, og ikke er veldig pågående. Kan hende at han ble skemt? Men det ble sagt med et smil, og ikke no press så jeg tror egentlig ikke det.

Det er ikke min greie, i løpet av en kveld på byen, så får man 5-6 rett på sak invitasjoner til "bli med hjem å ha sex",av litt overkåte fulle karer. Det finnes ikke sjarmerende i det hele tatt.

Men andre veien...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så tøft! Det er mye bedre med en jente som er litt ivrig enn en jente som ikke gjør noen ting :jepp:

Ble han skremt av det så er han teit :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en enda mer rett frem taktikk. Jeg går bare rett bort til de og ber de med hjem. Lykkes alltid. Kjekke flotte høye mørke menn. Haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Jeg har en enda mer rett frem taktikk. Jeg går bare rett bort til de og ber de med hjem. Lykkes alltid. Kjekke flotte høye mørke menn. Haha.

Det er greit for en kveld kanskje, men det er nesten for lett å få menn med på uforpliktende sex. Kjedelig. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er greit for en kveld kanskje, men det er nesten for lett å få menn med på uforpliktende sex. Kjedelig. ;)

Ikke alltid vi vil mer heller. Selv om de har bra utstyr og er megakjekke som få. Det var ikke jeg som tok en laaang avslutning her..for å si det sånn. Kast de ut etterpå. Haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Truls_*

Syns ikke noe om den direkte måten der det ble for voldsomt.

Foretrekker at vi menn sjekker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns ikke noe om den direkte måten der det ble for voldsomt.

Foretrekker at vi menn sjekker!

Vi har likestilling i landet nå :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...