Gjest Meg89 Skrevet 3. desember 2009 #1 Del Skrevet 3. desember 2009 Jeg er 20, han er 23. Jeg er vilt forelska. Jeg tør ikke flørte. Han virker total uinteressert, som en murvegg. Han tar aldri iniativ til å snakke med meg og virker rett og slett sur mange ganger! Noen ganger (mer før) kunne han sitte å stirre på meg. Men når jeg så på ham og smilte latet hamn som jeg var usynlig. Men jeg er forelska, grier ikke vise at jeg liker ham. Vil spørre ham med ut, noe sånt som "kunne du tenkt deg å finne på noe med meg uten for jobben?" (vi jobber sammen). Men jeg greier ikke få ham på tomannshånd. Tror ikke jeg tør å spørre når de andre fra jobben er rundt oss. Hva skal jeg gjøre? Er det håpløst uansett og ksanksje jeg ikke burde prøve en gang? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 3. desember 2009 #2 Del Skrevet 3. desember 2009 Hva er det ved han som du er forelsket i? Hvis han bare er avvisende, og til og med virker sur, skjønner jeg ikke hva som er attraktivt ved han. Uansett, det er vel bare å spørre han rett ut om han vil finne på noe med deg. Du får ikke noe verre enn et nei. Da vet du hvert fall hvor landet ligger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kanskje Skrevet 6. desember 2009 #3 Del Skrevet 6. desember 2009 Etter hva du forteller synes jeg han virker interessert. Det at han er ekstra sur når du veit (hvordan veit du det egentlig?) at han er usikker vitner om intersse fra hans side. Selv blir jeg overlegen når jeg er forelska i en jente. Desverre gir alle jenter opp da Men hva tror dere andre? Kan surheten vitne om interesse? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå