Gjest Anonymous Skrevet 24. august 2003 #1 Del Skrevet 24. august 2003 Hei. Jeg har noen porer/ "groper" (ikke såå store) på nesen. Hvordan blir jeg kvitt disse? Jeg har brukt sånn papir strips eller hva det nå heter, som skal rense nesen, uten at dette har hjulpet. Andre gode råd for å gjevne ut huden mer på nesen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chriztine Skrevet 24. august 2003 #2 Del Skrevet 24. august 2003 Det finnes tusen supre produkter for dette! Ta deg en tur i et parfymeri eller hos en hudpleier og forhør deg! Finn en hudpleie serie som passer din hudtype og hold deg til den. Husk å rense huden hver eneste morgen og hver eneste kveld! Det tar tid å få en fin og jevn hud, det gjelder bare å ha litt tålmodighet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 24. august 2003 #3 Del Skrevet 24. august 2003 Du kan ikke bli kvitt porene på nesen, men de kan bli mindre. Gå til en hudpleier som kan finne rette produkter til din hud. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. august 2003 #4 Del Skrevet 25. august 2003 hvilke produkter bruker dere? Til daglig bruker jeg renseserie fra md formulations. Har de en sånn krem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 25. august 2003 #5 Del Skrevet 25. august 2003 Det er jeg ikke sikker på, men det regner jeg med at de har. Stikk innom hudpleieren din og spør! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samsara Skrevet 28. august 2003 #6 Del Skrevet 28. august 2003 Biotherm har laget seg en ny serie som heter Biopur, og i den serien har de er produkt som gjør porer mindre og tar svarte prikker. Koster 180 kr og selges overalt! Kjempebra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 28. august 2003 #7 Del Skrevet 28. august 2003 Har hørt at eggeplommer kan forminske store porer, men jeg vet ikke, har aldri testa det ut selv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå