Gå til innhold

Santorini

Stine

Anbefalte innlegg

Vi drar i slutten av mai, for første gang til Hellas. Nærmere bestemt Santorini.

Vi er to par som drar sammen og skal være der i en uke.

Kanskje noen av dere har vært på denne øya, og har råd og erfaringer å dele med oss.

Hvordan er prisene? Utflukter dere ville anbefale? Mygg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei jeg var på santorini i september..

Anbefales,

I noen av "byene" er det ganske dyrt. (Oia og Thira)

Men i Perissa, der hvor jeg bodde var det overaskende billig.(andre hadde fortalt meg at det var så fryktelig dyrt over alt)

Jeg kom hjem uten et eneste myggestikk, men jeg vet ikke om det har noe med årstidene å gjøre?

Men Santorini er et fantastisk sted som jeg anbefaler på det sterkeste!!

God tur, og kos dere!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Santorini er kjempeflott. Vi var der i tre dager og leide mopeder og reiste rundt på hele øya! Helt topp. Første natta var vi uheldige med overnattingsstedet på Perissa, de neste nettene lå vi på et lite hotell på Kamari beach hos en skjønn dame som heter Nicolina, ikke dyrt i det hele tatt. Vi reiste ned til en forhistorisk landsby helt sør på øya, reiste på båttur fra Thira, så på solnedgangen i Oia. Vi prøvde ikke strendene, de er jo ikke så veldig bra (svarte/røde små stein).

Kos dere. 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Santorini er absolutt verdt et besøk. Jeg var der i en uke, og bodde i Perissa. Det er et greit utgangspunkt. Det er ganske billig, og du har strand der.

Dere burde leie moped. Det er lett å finne fram der.

Oia i solnedgangen er et must!

Jeg spiste på en kjempekoselig fiskerestaurant, og det er den beste maten jeg har spist noen gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...