Gå til innhold

Maggie Sottero brudekjoler

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har tittet rundt på nettet etter brudekjoler, og jeg har falt helt for Maggie Sottero's kjoler. De er så nydelige! Jeg lurer på om noen av dere har erfaringer med dette merket, og hva kjøpeprisen ligger på her i Norge?

Gjest *Perser*
Skrevet

hei

jeg har en maggi sottero kjole og den er bare nydelig

maggi sine kjoler koster fra 18 000- 22000kr i norge, så det litt dyrt ja, men er du heldig så kan du finne den mye billigere på nette icon_smile.gif men det er jo selvfølgelig dumt å kjøpe en kjole man ikke har prøvd, men du kan jo prøve andre kjoler som er lik din og bestille ut i fra det!

min kjole ser slik ut

http://abacus.sj.ipixmedia.com/abc/M28/654...b8222f0/i-1.JPG

12

Skrevet

Hei *Perser*!

Kjolen din er utrolig fin! Er enig i at 18 000-22 000 er dyrt, ja. Kan du si hvor mye du måtte betale for din kjole, og kjøpte du den i Norge?

Gjest *Perser*
Skrevet

heia

jeg kjøpte kjolen min over nette da

ebay

så jeg var heldig, betalte litt over 7000kr, så jeg gjorde en kjempe kupp smirlove2.gif*Perser*1212[ Dette Innlegg er endret av: *Perser* den 2002-02-25 14:08 ]

Skrevet

Hei *Perser*

Tusen takk for svar! Jeg skal kikke på ebay. Jeg har god tid, for jeg skal ikke gifte meg før i 2003. Men det er så gøy å kikke etter brudekjoler! icon_smile.gif Jeg synes Maggie Sottero's kjoler er kjempenydelige, men det finnes mye annet fint også!

Gjest *Perser*
Skrevet

bare hyggelig icon_smile.gif

ja helt enig det finnes masse nydelige kjoler icon_smile.gif

men det er alltid kikke på kjoler før man bestemmer seg ja icon_smile.gificon_smile.gif

klem12

Skrevet

Jeg har også en Maggi Sottero kjole. Denne.

Det er en brudebutikk i drammen som forhandler disse. Dyre, men fiiine icon_smile.gif

Det er også en forhandler i trondheim og bergen. Tror nesten de er de eneste forhandlerene her i norge.. (som jeg vet om da)

12

Skrevet

Hei

Du kan ogsa kjope de kjolene pa

hppt://www.bridesave.com

http://www.bridesave.com

Fikk pris pa Tegan 486$, og Marseille 1031$.

Jeg bor i australia, her koster

Tegan ca 7500 kr, og Marseille ca 9000 kr

Siera ca 4500 kr.

Alle disse kjolene finner du pa bridesave!

Tegan er den jeg liker best, det blir den, eller Linea Rafaelli mod 7555.

Lykke til

Skrevet

Hei!

Takk for svar. Nina: Kjolen din er kjempefin! Kan du si hvor mye du måtte betale? Christine: Så vidt jeg vet sender ikke bridesave til Norge?

• 7 måneder senere...
Skrevet

HEI HEI

Jeg har akkurat kjøpt meg en MAggi Sottero brudekjole. LEKKER.....

Betalte 10500,- for den hos Belleamie på Sotra utenfor BERGEn. Jeg skal gifte meg i mai 2003. Og vil prøve å få solgt den etterpå. :D

Gjest *Perser*
Skrevet

Jeg vil bare si at innlegge over er jo kjempe gammel...... :ler:

Jeg kjøpte meg en annen kjole etter den der, og den kjøpte jeg i norge :)

Maggie sine kjoler er jo bare lekker da ;)

Gratulerer så mye AJ med MS kjole :)

• 1 måned senere...
Skrevet
Hei!

Jeg har tittet rundt på nettet etter brudekjoler, og jeg har falt helt for Maggie Sottero's kjoler. De er så nydelige! Jeg lurer på om noen av dere har erfaringer med dette merket, og hva kjøpeprisen ligger på her i Norge?

Jeg har akkurat kjøpt meg en Maggie Sottero kjole.... den kostet 10500... Nydelig!!!!!

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei!

Jeg har to Maggie Sottero kjoler som det står mellom! Har vært på Belle Amie og den ene koster 10500.-. Så det jeg lurte på er om deres kjoler er Brooklyn(kr10500) eller Avelon(kr13500). I så fall - hva med å kjøpe "ilag"?? Jeg bruker str.38 og skal gifte meg 26.april 2003.

• 1 måned senere...
Skrevet
Hei!

Jeg har to Maggie Sottero kjoler som det står mellom! Har vært på Belle Amie og den ene koster 10500.-. Så det jeg lurte på er om deres kjoler er Brooklyn(kr10500) eller Avelon(kr13500). I så fall - hva med å kjøpe "ilag"?? Jeg bruker str.38 og skal gifte meg 26.april 2003.

Min kjole er Brooklyn og kostet 10500,- Den er str. 40 så den blir nok for stor til deg. NYDELIG SANT???!!! Skal gifte meg 3. mai 2003

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har nettopp kjøpt en maggie sottero kjole Symona, betalte 11500.

Den var veldig fin...!! :D

Mvh Ingunn

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...