Gjest Zirine Skrevet 24. august 2003 #21 Skrevet 24. august 2003 Må alt være et problem for at man skal lure på det da?? :blunke: Men underforstått så er det vel derfor jeg spør - hvorfor er det et sånt problem for dem å leve ut sin homofili - og tom. opprette et skalkeskjul. Men jeg spør jeg - jeg vet ikke !! Var akkurat det jeg ville ta opp/diskutere. Jo, men du spør om hvorfor det er et problem - og det klarer jeg ikke forholde meg til ettersom jeg aldri verken har lest eller hørt at det er et stort problem. Det blir som å spørre: Hva er grunnen til at kvinner i Nordland fylke ikke spiser lammekjøtt? Jeg lurer bare på hvorfor du spør - er det noen som har uttalt seg nylig - i media?
punkyB Skrevet 24. august 2003 Forfatter #22 Skrevet 24. august 2003 Jo, men du spør om hvorfor det er et problem - og det klarer jeg ikke forholde meg til ettersom jeg aldri verken har lest eller hørt at det er et stort problem. Det blir som å spørre: Hva er grunnen til at kvinner i Nordland fylke ikke spiser lammekjøtt? Jeg lurer bare på hvorfor du spør - er det noen som har uttalt seg nylig - i media? Jeg sier jeg VET at det foregår - og tar opp som et tema at det evnt. ville være så stort problem å leve som homofile at de etablerer et samliv med en person av motsatt kjønn. Hvis du kan ta det som en forutsetning for debatten - så kan vi jo ta debatten videre derfra?? Hvis ikke du er interessert i å diskutere - eller ikke ser konflikten så er det greit. HAdde du kunnet levd i et ekteskap med en du visste var homofil feks.? Dette har ikke vært noe tema i media såvidt jeg vet.
Gjest Embla s Skrevet 24. august 2003 #23 Skrevet 24. august 2003 HAdde du kunnet levd i et ekteskap med en du visste var homofil feks.? . Hvis han var rik, så why not (homofile er jo gode kokker, har sans for kunst og kultur.. Kanskje lykken er å være det kvinnelige alibiet til en framgangsrik homse Jo.. lurer litt på det..
Gjest Zirine Skrevet 24. august 2003 #24 Skrevet 24. august 2003 Jeg sier jeg VET at det foregår - og tar opp som et tema at det evnt. ville være så stort problem å leve som homofile at de etablerer et samliv med en person av motsatt kjønn. Hvis du kan ta det som en forutsetning for debatten - så kan vi jo ta debatten videre derfra?? Dette kan jeg umulig svare på - det vil jo bare bli ren gjetning. Hvorfor noen velger å gifte seg med en kvinne når han er homofil ... tja ... det er sikkert mange grunner til det. Forventninger i familien, en følelse av å ikke ville svikte barna sine, kanskje vedkommende tilhører en kristen menighet .... Det er selvfølgelig tragisk at mennesker ikke føler at de kan følge sitt hjerte - men dette er ikke spesielt med homofile, slik er det mange heterofile som har det óg .... HAdde du kunnet levd i et ekteskap med en du visste var homofil feks.? Selvfølgelig ikke.
Gjest Zirine Skrevet 24. august 2003 #25 Skrevet 24. august 2003 Eh... jeg trekker tilbake det "selvfølgelig ikke" :viske, viske, viske: enig med Embla, jeg
Gjest Embla s Skrevet 24. august 2003 #26 Skrevet 24. august 2003 Hvem trenger sex når man kan få franske viner og ditto mat
Gjest Zirine Skrevet 24. august 2003 #27 Skrevet 24. august 2003 - mat - mrødvin - mastrubasjon De 3 m'ene - jeg sier ikke mer.
Gjest Embla s Skrevet 24. august 2003 #28 Skrevet 24. august 2003 (du glemte mkunst&mkulktur, ei heller å forakte)
chimp Skrevet 24. august 2003 #29 Skrevet 24. august 2003 Hvis d er ledere innen kirken har jeg nix problemer m å forstå at d er et PROBLEM, m all dobbeltmoralen og annen slags moralisme innenfor de kretser. Ellers i samfunnet er d jo nærmest litt trendy å være homofil...Ihvertfall i større byer....kanskje ikke akkurat på landsbygda. Iallefall er utrolig mange av disse gutta skikkelig trendy og qle....og nyter livet m gourmetmat og god vin, reiser mye og dyrker kunst og kultur, som nevnt tidligere her. Burde være gode forbilder for skaphomsene!
Gjest Embla s Skrevet 24. august 2003 #30 Skrevet 24. august 2003 Ikkesant *nikker* Nesten litt misunnelig! I noen kretser er det absolutt ikke noe drawback å være homo. tvertimot! (leste et sted at det var "in" å ha en homofil venn.. )
Gjest Zirine Skrevet 24. august 2003 #31 Skrevet 24. august 2003 (du glemte mkunst&mkulktur' date=' ei heller å forakte) [/quote'] :tommel opp:
chimp Skrevet 24. august 2003 #32 Skrevet 24. august 2003 (leste et sted at det var "in" å ha en homofil venn.. ) Å takk og pris! Da er isåfall jeg dobbelt-in , for jeg har to homsekamerater, han ene er en av mine aller beste venner og kommer til å forbli d livet ut, d bare vet jeg.....
chimp Skrevet 25. august 2003 #34 Skrevet 25. august 2003 Ehhhh....!!! Hvis d er meg du spør, så......nei, ingen av dem røyker tobakk d jeg har registrert??? :o
punkyB Skrevet 25. august 2003 Forfatter #35 Skrevet 25. august 2003 mener du han med tobakken eller? Han er en av de
Gjest dr. ian Skrevet 25. august 2003 #36 Skrevet 25. august 2003 Hvis homofilene dine er skjulte, og du vil se dem, merk dem av og høyreklikk, velg så Vis homofiler. dorian
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå