Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går, klokken halv 5, så fikk jeg roser på døren, de var fra kjæresten min som er bortreist. ( :rødme)

Idag henger rosene virkelig med hodet, og de holder på å visne.

Kan jeg kreve å få nye? De er ikke spesiellt pene lenger, og jeg syntes det er synd at de begynner å visne en halv dag etter jeg fikk de..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du vet hvilken butikk de kommer fra og du selv har behandlet dem slik du skal, synes jeg du skal klage. Eventuelt få kjæresten din til å klage siden det er han som har bestilt dem. Har mer enn en gang hørt om blomsterbutikker som har sendt avgårde stygge buketter når de antar at den som betaler aldri vil få vite om det.

Skrevet

Klag til blomsterbutikken. Absolutt. Det er dritdyrt å sende blomster, og det skal være ordentlig. Men du må nok regne med å ta buketten med til blomsterbutikken der den er.

Skrevet

Jeg ringte dit i går, og fikk nye på døren, faktisk :)

Men så hadde de også glemt en sløyfe kjæresten min hadde bedt om å ha på, og leverte den 4 timer enn de sa de skulle.

Damen virket litt gretten, men jeg fikk hvertfall nye :)

Skrevet

Så bra du fikk nye! Damen var vel bare gretten fordi hun ikke hadde sluppet unna med å sende avgårde gamle blomster. :filer:

Skrevet
I går, klokken halv 5, så fikk jeg roser på døren, de var fra kjæresten min som er bortreist. ( :rødme)

Idag henger rosene virkelig med hodet, og de holder på å visne.

Kan jeg kreve å få nye? De er ikke spesiellt pene lenger, og jeg syntes det er synd at de begynner å visne en halv dag etter jeg fikk de..

vi klager for lite på slike ting. Jeg fikk rådyre roser på en dag,kom inn døren så hang de. ringte butikken. dette handler om ansatte som gi rf...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...