lillesky Skrevet 3. desember 2009 #1 Del Skrevet 3. desember 2009 Jeg skal gi min niese gympose + toalettveske med navn brodert. Tenkte å putte oppi noe også, noen tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Michelet Skrevet 3. desember 2009 #2 Del Skrevet 3. desember 2009 husker når jeg var på den alderen var det veldig stas med disse typisk billig parfymene fra f.eks spar kjøp, eller en krem som luktet godt evt. noe sjokolade eller en pynteting (følte meg SÅ voksen hvis jeg fikk pynteting ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Darkannie Skrevet 5. desember 2009 #3 Del Skrevet 5. desember 2009 Ja, en Date parfyme fra Cubus! Elsket dem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest yojo Skrevet 5. desember 2009 #4 Del Skrevet 5. desember 2009 Parfyme er "voksent" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SouthernStar Skrevet 5. desember 2009 #5 Del Skrevet 5. desember 2009 Ja, en Date parfyme fra Cubus! Elsket dem! Det var SKIKKELIG stas i klassen om noen av jentene fikk en slik parfyme til jul eller bursdag, så husker jeg at Barbie parfymen fra spar kjøp var stor stas. Det syns jeg faktisk den dag i dag, synd de ikke selges lenger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. desember 2009 #6 Del Skrevet 8. desember 2009 En blank lipgloss..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 11. desember 2009 #7 Del Skrevet 11. desember 2009 Dusjsåpe og deo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå