Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt en flaske L’Anza Anti Aging Neem Plant Silk Serum leeenge nå og vært helt avhenig av den. Bruker den i vått hår, og den gjør at håret ikke floker seg, ikke kruser samtidig som det får litt glans og lukter veldig godt.

Nå er flaska tom og jeg tenkte bestille ny fra LF. Der fant jeg også denne fra Goldwell.

Så, hvilken skal jeg velge da? Noen her som vet om det er forskjeller på dem? Noen som har erfainger?

Videoannonse
Annonse
Gjest Feelunique
Skrevet

Jeg har kun erfaring med Goldwell for farget hår, og ble positivt overrasket. Bestiller forresten heretter hårprodukter fra Feelunique, som jeg har opplevd yter bedre service enn Lookfantastic. (Jeg har nylig opplevd at de ikke refunderer penger trekt fra kontoen min. etter at varen ikke kunne sendes til Norge pga det ble strengere vedr. sending av produkt med aerosol. Saken er nå sendt til Paypal for deres vurdering. Avventer svar derfra. Kundebehandlingen har vært slett, ved at jeg har fått flere ulike svar fra dem (et om at pengene skulle refunderes (13.11.09), et om at pengene hadde blitt refundert, et om at de ikke hadde trekt meg, og et om at de må undersøke saken nærmere, men at jeg skal få pengene snarest (det siste svaret var 26.11.09, men ingen penger har blitt refundert).).

Feelunique betaler tilbake mva og tollgebyr på varer over NOK 200,-.

Handler man over £ 30 nå, så får man rabatt ved bruk av koden: xmas2009.

Skal man bestille der blir det billigst å bruke pund fremfor norsk valuta.

I ditt tilfelle koster Goldwell £ 13,60 inkl. frakt hos http://www.feelunique.com/search.php?sp=1&...TANT+SILK+FLUID (som blir billigere enn hos Lookfantastic.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...