Perledrøm Skrevet 29. desember 2009 Forfatter #81 Del Skrevet 29. desember 2009 Det har jeg også opplevd en gang, litt guffent! Men så lenge du har betalt med PayPal er det ikke noe problem å få pengene tilbake. Bare smør deg med tålmodighet enn så lenge Fikk du pengene tilbake? Merker jeg blir litt stresset, for produktet var vanskelig å finne til en god pris. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
desperate Skrevet 29. desember 2009 #82 Del Skrevet 29. desember 2009 Fikk du pengene tilbake? Merker jeg blir litt stresset, for produktet var vanskelig å finne til en god pris. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perledrøm Skrevet 29. desember 2009 Forfatter #83 Del Skrevet 29. desember 2009 Snart er det tid for å komme tilbake til virkeligheten og det som hører med - jobb og skole Jeg vil ikke! Hvis man har ferie i to uker så er det hardt å komme tilbake i gamle rutiner. Jeg vil være hjemme i to uker til, og se på TV, gå på shopping midt på dagen, sove lenge og ikke tenke på at jeg har en hjemmeeksamen i januar. Blæ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 30. desember 2009 #84 Del Skrevet 30. desember 2009 Må innom og helse på! For meg er du eit nytt "fjes" her inne, sjølv om eg har hengt rundt her ei stund, men har vore litt fråverande i det siste. Kjekt å lese det du skriv, gøy at du testar ting og gjev tilrådingar Skal verkeleg fylgje med! Er heilt einig i at det ikkje freistar stort å kjøpe noko i norske butikkar lenger. Når eg skulle ynskje meg noko til jul, så tenkte eg "hmm, nei det får eg jo myykje billegare på nettet...". Måtte nesten leggje opp gåveynskjelista etter kva som var vanskeleg å få kjøpt billeg på nett Det er jo dumt at folk skal bruke haugevis med pengar på noko som ein kan få for ein liten brøkdel ein anna stad! Er også veldig einig det du du skriv under her. Eg skal totalt ha tre veker fri, og no er eg starta på mi siste Finst det noko meir deprimerande?? Snart er det tid for å komme tilbake til virkeligheten og det som hører med - jobb og skole Jeg vil ikke! Hvis man har ferie i to uker så er det hardt å komme tilbake i gamle rutiner. Jeg vil være hjemme i to uker til, og se på TV, gå på shopping midt på dagen, sove lenge og ikke tenke på at jeg har en hjemmeeksamen i januar. Blæ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perledrøm Skrevet 30. desember 2009 Forfatter #85 Del Skrevet 30. desember 2009 Må innom og helse på! For meg er du eit nytt "fjes" her inne, sjølv om eg har hengt rundt her ei stund, men har vore litt fråverande i det siste. Kjekt å lese det du skriv, gøy at du testar ting og gjev tilrådingar Skal verkeleg fylgje med! Er heilt einig i at det ikkje freistar stort å kjøpe noko i norske butikkar lenger. Når eg skulle ynskje meg noko til jul, så tenkte eg "hmm, nei det får eg jo myykje billegare på nettet...". Måtte nesten leggje opp gåveynskjelista etter kva som var vanskeleg å få kjøpt billeg på nett Det er jo dumt at folk skal bruke haugevis med pengar på noko som ein kan få for ein liten brøkdel ein anna stad! Er også veldig einig det du du skriv under her. Eg skal totalt ha tre veker fri, og no er eg starta på mi siste Finst det noko meir deprimerande?? Ja, gleden med parfymerier er liksom litt borte .. Og, nei, det finnes ikke noe mer deprimerende enn en ferie som er i ferd med å ta slutt Det er tøft å komme inn i rutinene, men man blir jo vant med det også til slutt. Også kan man jo glede seg til neste ferie =) Selv om den er mange måneder unna .. Hehe .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perledrøm Skrevet 2. januar 2010 Forfatter #86 Del Skrevet 2. januar 2010 Jeg elsker jobben min! Det var så hyggelig å komme tilbake etter en måned borte. Overgangen fra feriemodus til gjøre-noe-modus var myk og behagelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heidie Skrevet 3. januar 2010 #87 Del Skrevet 3. januar 2010 Jeg elsker jobben min! Det var så hyggelig å komme tilbake etter en måned borte. Overgangen fra feriemodus til gjøre-noe-modus var myk og behagelig Hva jobber du med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 3. januar 2010 #88 Del Skrevet 3. januar 2010 Så bra det gikk greit å komme tilbake på jobb. Jeg gruer meg utrolig mye til å komme tilbake, fordi jeg vet at at sjefene tror alt skal bli så bra, men jeg vet at ting ikke kommer til å bli slik som de tror, så da begynner et nytt kaotisk år.. I tillegg har jeg fått en av mine viktigste oppgaver så langt, og har fått frist til fredag på å gjøre den ferdig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perledrøm Skrevet 3. januar 2010 Forfatter #89 Del Skrevet 3. januar 2010 Hva jobber du med? Hemmelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perledrøm Skrevet 3. januar 2010 Forfatter #90 Del Skrevet 3. januar 2010 Så bra det gikk greit å komme tilbake på jobb. Jeg gruer meg utrolig mye til å komme tilbake, fordi jeg vet at at sjefene tror alt skal bli så bra, men jeg vet at ting ikke kommer til å bli slik som de tror, så da begynner et nytt kaotisk år.. I tillegg har jeg fått en av mine viktigste oppgaver så langt, og har fått frist til fredag på å gjøre den ferdig. Nå ble jeg nysgjerrig på hva slags jobb du har Hvorfor blir ikke ting bra da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heidie Skrevet 3. januar 2010 #91 Del Skrevet 3. januar 2010 Hemmelig hihi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perledrøm Skrevet 4. januar 2010 Forfatter #92 Del Skrevet 4. januar 2010 (endret) I dag fikk jeg TRE pakker i posten Mac Mineralize Skinfinish i fargen Blonde To Mac øyenskygger i Pink Venus og Motif To Urban Decay kajaler i Bourbon (brun med glitter) og Gunmetal (sølv). Jippi :-) Endret 4. januar 2010 av Perledrøm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perledrøm Skrevet 5. januar 2010 Forfatter #93 Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) :fryser: :fryser: :fryser: :fryser: :fryser: Fyttirakker'n, det er kaldt i dag! *hutre, hutre, hutre, skjelve, skjelve* Men ikke for kaldt til å gå i butikker Har kjøpt meg en jean(s?) fra Replay på halv pris Jeg prøvde en størrelse, og den var _litt_ for trang, og da orket jeg ikke å prøve en til, så jeg håper den jeg rasket med meg i en størrelse større - håper den passer .. Jeg blir så irritert på disse prøverommene! Det er så store glipper at uansett hvor du snur deg, så er det noen som kan se rumpa di Ser de den ikke stikke ut fra gardinene, kan du banne på at de ser den i speilet! De kan like gjerne henvise deg til midten av lokalet når du vil prøve klær - folk ser nøyaktig like mye. Jeg tør ikke å se på folk etter at jeg har prøvd klær - de har jo sett hele deg. Jeg kjøpte også en t-skjorte til samboeren - også halv pris. Me likey! Gikk også innom Lindex, og kjøpte tre nattkjoler på salg. Jeg tror jeg gjemmer den ene til gave ved en senere anledning. Ble selvsagt stoppet i tollen også Ikke det at jeg hadde narkotika eller noe, men jeg har angst for uniform-mennesker. Han begynte å spørre meg om hvor jeg hadde vært og hvor jeg skulle. Jeg har aldri følt meg dummere: Toller: Hvor kommer du fra? Jeg: *skjelve* Sarpsborg Toller: Ja, men hvor kommer du fra nå? *himler med øynene* Jeg: *svette* Sverige Toller (meeget oppgitt): Men HVOR har du VÆRT nå? Jeg: *rødme* Nordby? Toller: Deeer ja. Greit det, move along *ler av meg* Er det mulig .. Jeg blir så nervøs at jeg blir rett og slett tilbakestående. Jeg er så redd for at de skal få for seg at jeg er en smugler, og begynne å rote rundt i bilen og stikke en lommelykt i ansiktet mitt. Æsj, jeg skal aldri kjøre bil alene over grensen igjen! Jeg kommer til å bli fratatt førerkortet - ingen kommer til å tro at jeg er i stand til å manøvrere en bil slik som jeg skjelver. Endret 5. januar 2010 av Perledrøm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quirky Skrevet 5. januar 2010 #94 Del Skrevet 5. januar 2010 Har kjøpt meg en jean(s?) fra Replay på halv pris Jeg prøvde en størrelse, og den var _litt_ for trang, og da orket jeg ikke å prøve en til, så jeg håper den jeg rasket med meg i en størrelse større - håper den passer .. Jeg blir så irritert på disse prøverommene! Det er så store glipper at uansett hvor du snur deg, så er det noen som kan se rumpa di Ser de den ikke stikke ut fra gardinene, kan du banne på at de ser den i speilet! De kan like gjerne henvise deg til midten av lokalet når du vil prøve klær - folk ser nøyaktig like mye. Jeg tør ikke å se på folk etter at jeg har prøvd klær - de har jo sett hele deg. For ikke å nevne at, med mindre du er ute og shopper klokken fem over ti en tirsdags morgen, må du regne med å stå i kø for å få presset deg inn i et prøverom, at f.eks H%M har speil der du ser deg selv fra absolutt alle vinkler, og ser jævlig ut i samtlige, at håret man stylet med omhu en time tidligere blir ødelagt etter at man har dratt et par gensre over hodet...ugh. Jeg prøver så og si aldri klær, mitt eneste store talent er min evne til å plukke ut rett størrelse uten å prøve, både fra butikk og internettbutikker. Noen ville kanskje synes at f.eks. et fantastisk musikalsk talent hadde vært bedre, men jeg er uenig, min "størrelses-intuisjon" sparer meg for vanvittig mye frustrasjon! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perledrøm Skrevet 5. januar 2010 Forfatter #95 Del Skrevet 5. januar 2010 For ikke å nevne at, med mindre du er ute og shopper klokken fem over ti en tirsdags morgen, må du regne med å stå i kø for å få presset deg inn i et prøverom, at f.eks H%M har speil der du ser deg selv fra absolutt alle vinkler, og ser jævlig ut i samtlige, at håret man stylet med omhu en time tidligere blir ødelagt etter at man har dratt et par gensre over hodet...ugh. Jeg prøver så og si aldri klær, mitt eneste store talent er min evne til å plukke ut rett størrelse uten å prøve, både fra butikk og internettbutikker. Noen ville kanskje synes at f.eks. et fantastisk musikalsk talent hadde vært bedre, men jeg er uenig, min "størrelses-intuisjon" sparer meg for vanvittig mye frustrasjon! Den egenskapen hadde jeg gitt en lillefinger for å inneha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temar Skrevet 6. januar 2010 #96 Del Skrevet 6. januar 2010 Ble selvsagt stoppet i tollen også Ikke det at jeg hadde narkotika eller noe, men jeg har angst for uniform-mennesker. Han begynte å spørre meg om hvor jeg hadde vært og hvor jeg skulle. Jeg har aldri følt meg dummere: Toller: Hvor kommer du fra? Jeg: *skjelve* Sarpsborg Toller: Ja, men hvor kommer du fra nå? *himler med øynene* Jeg: *svette* Sverige Toller (meeget oppgitt): Men HVOR har du VÆRT nå? Jeg: *rødme* Nordby? Toller: Deeer ja. Greit det, move along *ler av meg* Er det mulig .. Jeg blir så nervøs at jeg blir rett og slett tilbakestående. Jeg er så redd for at de skal få for seg at jeg er en smugler, og begynne å rote rundt i bilen og stikke en lommelykt i ansiktet mitt. Æsj, jeg skal aldri kjøre bil alene over grensen igjen! Jeg kommer til å bli fratatt førerkortet - ingen kommer til å tro at jeg er i stand til å manøvrere en bil slik som jeg skjelver. vi har kjørt over grensen med for mye røyk og alkohol et par ganger. Den ene gangen ble vi t.o.m stoppet (en lørdag selvfølgelig): Toller: Goddag. Jeg: *ser bak i baksete på bikkja, og kommer på at vi ikke har med noen vaksinasjonsbevis eller noe og blir med ett nervøs* Toller: Smugler dere noe? Min samboer: Nei. Toller: Nei vel, ha en god helg. Tror ikke han merket bikkja en gang *puh*. Er vel helst storsmuglere de er ute etter også da, ikke harry-handlerne som har med litt for mye. Den egenskapen hadde jeg gitt en lillefinger for å inneha Jeg også . Skulle også ønske at jeg hadde bedre evne til å se hvilke snitt som passer meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perledrøm Skrevet 6. januar 2010 Forfatter #97 Del Skrevet 6. januar 2010 vi har kjørt over grensen med for mye røyk og alkohol et par ganger. Den ene gangen ble vi t.o.m stoppet (en lørdag selvfølgelig): Toller: Goddag. Jeg: *ser bak i baksete på bikkja, og kommer på at vi ikke har med noen vaksinasjonsbevis eller noe og blir med ett nervøs* Toller: Smugler dere noe? Min samboer: Nei. Toller: Nei vel, ha en god helg. Tror ikke han merket bikkja en gang *puh*. Er vel helst storsmuglere de er ute etter også da, ikke harry-handlerne som har med litt for mye. Jeg også . Skulle også ønske at jeg hadde bedre evne til å se hvilke snitt som passer meg. Jeg har skilter på bilen fra nord-norge, og har blitt advart av samboeren om å sette Sarpeskilter på, fordi jeg blir stoppet litt oftere enn jeg skulle ønske. Dessuten blir alltid utenlandske (spesielt polske) biler stoppet, så bilen i seg selv har mye å si. Haha, "smugler dere noe?". Sløv fyr Samboeren min ble til og med spurt om han kunne tenkt seg å selge bilen sin da han ble stoppet. Mye rare folk der ute Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perledrøm Skrevet 6. januar 2010 Forfatter #98 Del Skrevet 6. januar 2010 Nå har jeg åpnet sak på produktet jeg kjøpte av en selger som ikke er medlem lenger. Hvor lang tid tar det, tro? Jeg vil ikke kjøpe det produktet i en nettbutikk, plutselig dukker det opp i posten :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
heltinnen Skrevet 6. januar 2010 #99 Del Skrevet 6. januar 2010 Hva jobber du med? Hah! Skulle jeg også gjerne visst. Kan ikke akkurat si det samme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perledrøm Skrevet 6. januar 2010 Forfatter #100 Del Skrevet 6. januar 2010 Hah! Skulle jeg også gjerne visst. Kan ikke akkurat si det samme. :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå