Gå til innhold

Perledrøm's Shopping!

Perledrøm

Anbefalte innlegg

Byttet julegavene fra samboeren? Hva fikk du? :klø:

Er da ikke noe problem å bruke opp 2000 kr på Esthetique.. *drømme om parfymer, Dior og Chanel øyeskygger, Chanel neglelakk... kanskje man til og med kan bruke den på MAC-avdelingen* :hoppe:

Amme-bh'er på Lindex? Hadde aldri falt meg inn å prøve :sjenert:

De fungerer bedre enn normale bh'er? Lærer noe nytt hver dag :ler:

Fikk produkter til ansiktet. Hehe, jeg tenkte på parfymer. Det er jo litt "surt" å betale det dobbelte.

Ja, faktisk, så er det utrolig behagelige! Var en venninne som tipset meg. Nå har jeg fire, og jeg bruker de hele tiden. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Man får et litt annet perspektiv på priser når man handler på nett ja :Nikke: Jeg får jo helt angst av normale butikker nå, tenker bare "herregud så dyrt, den koster jo bare X på www.nettbutikk.com!"

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man får et litt annet perspektiv på priser når man handler på nett ja :Nikke: Jeg får jo helt angst av normale butikker nå, tenker bare "herregud så dyrt, den koster jo bare X på www.nettbutikk.com!"

:fnise:

Samme her :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sminketing og hudpleiegreier skal jeg unngå å kjøpe i butikk så langt det går! :P For godt vant med nett-prisene til at det er gøy :sjenert: Da må det i så fall være en må-ha-det-nu-med-en-gang-krise :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn er jeg også :jepp:. Har omtrent ikke kjøpt hudpleie/sminke på vanlige butikker siden jeg "oppdaget" nettbutikker.

Det gjør faktisk litt vondt å kjøpe produkter i Norge. Men jeg må hvis jeg er tom. Kan ikke vente med å kjøpe sjampo liksom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble litt shopping i dag:

Svarte UGGs-lignende vinterstøvler. Jeg har ikke vintersko (!), så jeg måtte jo slå til når de var nedsatt fra 799 til 599 på Euro Sko.

Fikk brukt litt gavekort:

Estee Lauder Lipgloss i 07-Pearl, den er kjempefin! 185,-

Estee Lauder Lash Primer Plus - den beste vippeprimeren som finnes. 195,-

Estee Lauder So Ingenious Loose Powder - veldig fin denne også. 380,-

Jeg er veldig fornøyd :) Har tenkt til å kjøpe noe fint til kjæresten for resten av pengene. Noen forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør faktisk litt vondt å kjøpe produkter i Norge. Men jeg må hvis jeg er tom. Kan ikke vente med å kjøpe sjampo liksom :)

Hehe, kunne ikke ha vært mer enig.. Det gjorde fysisk vondt å kjøpe Diorshow på et parfymeri i dag. :bond: Nesten 300 kr er på grensa til ran ved høylys dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble litt shopping i dag:

Svarte UGGs-lignende vinterstøvler. Jeg har ikke vintersko (!), så jeg måtte jo slå til når de var nedsatt fra 799 til 599 på Euro Sko.

Fikk brukt litt gavekort:

Estee Lauder Lipgloss i 07-Pearl, den er kjempefin! 185,-

Estee Lauder Lash Primer Plus - den beste vippeprimeren som finnes. 195,-

Estee Lauder So Ingenious Loose Powder - veldig fin denne også. 380,-

Jeg er veldig fornøyd :) Har tenkt til å kjøpe noe fint til kjæresten for resten av pengene. Noen forslag?

Tja, hva med en ny parfyme? En mann som lukter godt er jo aldri dumt! :yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, kunne ikke ha vært mer enig.. Det gjorde fysisk vondt å kjøpe Diorshow på et parfymeri i dag. :bond: Nesten 300 kr er på grensa til ran ved høylys dag!

Man får prøve å tenke litt framover. Jeg prøver å bestille sjampo når den er halvfull. 300 kroner??? Er den så dyr?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra det finnes internett og Ebay, jeg vet hvertfall ikke hva jeg skulle gjort uten!

Jeg har også begynt å følge med på bloggen din fast nå, synes den er kjempebra! Stå på :tommel:

Og så er jeg kjempeglad for at du skrev der om Cinema Secrets, jeg har bestillt og gleder meg som en unge til å prøve det :hoppe: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man får prøve å tenke litt framover. Jeg prøver å bestille sjampo når den er halvfull. 300 kroner??? Er den så dyr?

280 kr, for å være nøyaktig. Det er sånn ca 100 kr mer enn det meste jeg har betalt for den på nett. :snurt: Jeg pleier også å tenke fremover, hamstre når det dukker opp gode tilbud og sånn, men denne gangen hadde jeg helt glemt mascara. Det var en dyr lærepenge. :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra det finnes internett og Ebay, jeg vet hvertfall ikke hva jeg skulle gjort uten!

Jeg har også begynt å følge med på bloggen din fast nå, synes den er kjempebra! Stå på :tommel:

Og så er jeg kjempeglad for at du skrev der om Cinema Secrets, jeg har bestillt og gleder meg som en unge til å prøve det :hoppe: .

Tusen takk :) Bestilte du concealeren/foundationen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

280 kr, for å være nøyaktig. Det er sånn ca 100 kr mer enn det meste jeg har betalt for den på nett. :snurt: Jeg pleier også å tenke fremover, hamstre når det dukker opp gode tilbud og sånn, men denne gangen hadde jeg helt glemt mascara. Det var en dyr lærepenge. :filer:

Ja, har hatt mange dyre lærepenger selv ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var så usikker på hvilken farge, så jeg bestillte concealerpallett nr 1, med fem forskjellige farger i :). Men frakte var så dyr fra hjemmesiden deres, fikk mail om at det kom på hele 61 dollar?.. :klø:

Så jeg bestillte heller fra Ebay :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var så usikker på hvilken farge, så jeg bestillte concealerpallett nr 1, med fem forskjellige farger i :). Men frakte var så dyr fra hjemmesiden deres, fikk mail om at det kom på hele 61 dollar?.. :klø:

Så jeg bestillte heller fra Ebay :)

øh, 61 dollar? Hjelpes! Link? Er nysgjerrig :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Først var jeg inne på www.cinemasecrets.com og prøvde å bestille. Der var det enten noe galt med min nettleser/pc, eller med sidene deres, for jeg fikk ikke klikket meg gjennom hele bestillingsskjemaet.

Så gikk jeg inn på http://professionalsecrets.stores.yahoo.net/ og bestillte der i stedet, og der gikk alt fint. Men prisen på shipping kommer ikke opp på bestillingssiden, det står at de informerer om det senere når det gjelder internasjonale ordrer. Så da fikk jeg denne mailen fra de litt etterpå:

"Dear .....,

Thank you for your recent order, we appreciate your business.

Please be advised that the shipping cost for your order to Norway is $61.01 via UPS Ground. This does not include the import and custom duty. This will be your responsibility.

If you wish to continue with this order, please contact me immediately. We appreciate your attention to this matter and look forward to hearing from you.

Sincerely,

Cheri Santiano

Customer Service Representative

Cinema Secrets, Inc."

Jeg skrev da mail tilbake hvor jeg spurte om jeg kanskje hadde misforstått shippingalternativene, men det hadde jeg visst ikke. De spurte da om jeg ville kanselere ordren, og jeg sa ja til det.

Men jeg fant den heldigvis igjen på Ebay etterpå til en rimelig penge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:flekke: til dem. Uhørt!

Bra du fant den på eBay i hvert fall. Si hva du synes når du har prøvd da vel :D Kjenner ingen som har prøvd CS.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selgeren jeg har bestilt et produkt av på eBay er ikke medlem lenger. Selgeren har ikke krysset av for sendt en gang. Jeg har jo betalt. Hjelp!

Og når jeg først er i klagehumør: håndtakene på flere av Sigma-kostene mine er løse, og det er nummeret før de faller av. Sendt mail nå, så det blir spennende å se hva de sier.

Endret av Perledrøm
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selgeren jeg har bestilt et produkt av på eBay er ikke medlem lenger. Selgeren har ikke krysset av for sendt en gang. Jeg har jo betalt. Hjelp!

Det har jeg også opplevd en gang, litt guffent! Men så lenge du har betalt med PayPal er det ikke noe problem å få pengene tilbake. Bare smør deg med tålmodighet enn så lenge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...