Gå til innhold

Perledrøm's Shopping!

Perledrøm

Anbefalte innlegg

Et sminkesett fra Vevay har jeg også hatt en gang uten at jeg har brukt noe av det :lol:

God bedring :klem:

Jeg lærer aldri :) Klarer ikke å tenke at det er en grunn til at de må bruke reklamebannere og lokkepris (og tvangsmedlemsskap).

Tusen takk :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hihi, Vevay :) Husker jeg overtalte mamma til å la meg abbonere på det da jeg var sånn 11 eller no :P Hehe :D Gleder meg til omtale ;)

Endret av Heidie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, GOD BEDRING! Kjedelig å være syk :sukk: Men bra typen din prøver å ta godt vare på deg da :]

Den der Vevay-greia hørtes ikke særlig proff ut :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis ikke jeg har fortjent en massiv shopping-orgie snart, så gjør ingen det. Jeg har altså først vært vertinne i 5 dager. Deretter ble jeg syk. Videre bestemte livmoren min seg for å gjøre livet mitt surere ved å gi meg menssmerter. Som om ikke bihulebetennelse, tett nese, sår hals og sprukne neglebånd var nok :kjefte:

Vel, nå snudde lykken seg.

1. Jeg fikk B på anatomi-eksamen

2. Neglebåndene mine er på bedringens vei

3. Det er snart jul

4. Torsdag er siste dag med forelesninger før jul

5. Jeg jobber ikke før nyttårshelgen

6. Jeg har spist så lite at jeg har gått ned 16 gram

7. Bloggen min fungerer igjen, etter en "liten" tabbe fra min side :sjenert:

8. Samboeren min gikk ikke fra meg etter en uke på sofaen med kjefting, surmuling, "Hent-kaffe-film-sjokolade-middag-og-pc-til-meg", et stuebord fylt opp til randen av godispapir, nesespray, kjeks, blader, filmetuier, fjernkontroller, kremer og bøker, og to handleposer fulle av Lambi Tissues klint inn med udefinerbart innhold. Mannen er en helt, det skal sies! Meg + syk = hold deg unna.

9. Han har bestemt seg for at "vi" skal kjøpe ny TV.

Så, ja, nå smiler livet til meg igjen :) Nå må jeg finne på noe morsomt å gi bort i konkurransen jeg skal ha etter nyttår. Wee : o ) Noen forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk, jenter :klemmer:

Det har fortsatt ikke vært noe shopping på meg. Det går i skole, blogg og Greys Anatomi. Hehe, jeg er blitt hekta! Samboeren kom hjem med sesong 1-3, og det var ikke så lurt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg endelig vært i butikker igjen!

Mamma kom på besøk, og det ender aldri bra :fnise:

Hennes & Mauritz:

1 Mørkblå Tanktop

1 Lysrosa Tanktop

En 5-pak med sokker

2 silke-string på salg :fnise: FUSIArosa og svart.

3 pakker med hårstrikker

2 pakker med små spenner (jeg skal bytte ut alle de ødelagte hårtingene og lage system)

Parfymeri:

Hudfarget kajal

2 ChinaGlaze neglelakker, en rød og en rosa

DVD-butikk:

Greys Anatomi Sesong 4

Det er godt å være tilbake! Dårlig med blogging om dagen, må skjerpe meg. Nå er det juleferie, så jeg har masse tid, heldigvis =) Skal skrive omtaler av neglelakkene og kajalen i hvert fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

I dag skulle jeg kjøpe julegave til en venninne, men sporet litt av da jeg var på Parfymelle. Tenkte å kjøpe et gavesett fra Decleor til henne, og jammen ble jeg ikke fristet selv :)

Jeg kjøpte et gavesett med Hydra Floral-produkter til henne. TIl meg selv kjøpte jeg Sensorial Escape og Aquatic Chic. Sensorial Escape har stått på ønskelisten min i mange måneder, så nå er jeg glad for at jeg endelig tok meg råd til å kjøpe det :) Jeg finner ingen av disse settene på Feelunique. Jeg vet at jeg er idiot som ikke bestilte på nett, men ville ha NÅ :D

Sensorial Escape inneholder:

* Kjempefin toalettmappe

* Arôme Tonic 1,2 ml (tror dette er parfyme?)

* Foaming Cleanser 50 ml

* Source D'Eclat Fuktighetskrem 15 ml

* Essential Balm 5 ml

* Aromessence Neroli 2,5 ml (supersøt!)

* Toning Shower and Bath Gel 75 ml

* Firming Body Concentrate 15 ml

* Firming Gel-Cream Natural Glow 25 ml

Veldig fornøyd med denne! Mye her jeg ikke har prøvd enda. Faktisk så er essential balm og neroli-oljen det eneste jeg har fra før.

Aquatic Chic inneholder:

* Et duftlys

* Tre badetabletter

* Aromessence De Bain 2,5 ml (badeolje)

* Relaxing Shower and Bath Gel 75 ml

* Toning Shower and Bath Gel 75 ml (nå har jeg to)

* Body Milk 75 ml

Av disse har jeg Body Milk fra før.

I dag har vi hatt besøk av et vennepar og spist og spilt Trivial Pursuit :) Nå skal jeg skrive et shoppe-innlegg til bloggen tror jeg =) I morgen er det blå-mandag .. nei vent. Jeg har jo FERIE! Hahahahahahahha!!!!!!!! :lur:

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det får da være måte på pengebruk! I dag skulle jeg kjøpe julegave til min (mye) bedre halvdel, og endte opp med litt til meg selv også :sjenert:

H&M:

Tre stringtruser 59,50 x 2 og 69,50 x 1

En hvit bomullsgenser, bruker disse under jobbskjorten min. 99 kroner

Hvit lue med perler. Kjempenusselig! Passer godt med et hvitt ullsjal jeg har fra før. 99 kroner.

Helsekost:

Er veldig nysgjerrig på Dr.Hauschka, så jeg endte opp med å kjøpe et par produkter.

Håndkrem 50 ml - 132,-

Neglebåndsolje på stift. Kjempelurt å ha i veska, så slipper man å dra fram en neglelakk-lignende flaske :fnise: 132,-

Gaveeske med

Body Milk Kvede 145 ml

Håndkrem 10 ml

1 Dr.Hauschka håndkle (hvitt)

Denne esken kostet 199 kroner, og det er kupp! Body Milk'en i seg selv kostet 206 kroner hvis man kjøper den alene.

Har prøvd håndkremen nå, og det lover meget bra!

Julegaven til samboeren er en ullgenser (håper han ikke leser dette). Hvis du leser, spill overrasket! :fnise: Jeg fikk egentlig ikke lov til å kjøpe noe siden jeg er en fattig student :lur:

Endret av Perledrøm
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er 10 % på feelunique i dag, så nå må vi passe på, jenter!

Foreløpig ligger md formulations facial cleanser i handlekurven min :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...