Gå til innhold

Perledrøm's Shopping!

Perledrøm

Anbefalte innlegg

Desperate foreslo at jeg skulle lage ny shoppingdagbok. Jeg var ikke vond å be.

Har besøk av familie fram til lørdag, så det blir lite blogging og shopping fram til da. Føler meg litt frekk her jeg sitter i stua med laptopen på fanget ..

Uansett, har fått pakken fra AllCosmeticsWholeSale i dag :) Skriver mer om innhold, etc. senere.

Endret av Perledrøm
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal ta bilder av innholdet i pakken fra ACWS og blogge litt om det i dag. Fam. har dratt, så jeg kan, med gooood samvittighet, ordne og styre igjen :)

I går kjøpte vi julegaver til de som var her, men teller det som shopping da? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Desperate foreslo at jeg skulle lage ny shoppingdagbok. Jeg var ikke vond å be.

Har besøk av familie fram til lørdag, så det blir lite blogging og shopping fram til da. Føler meg litt frekk her jeg sitter i stua med laptopen på fanget ..

Uansett, har fått pakken fra AllCosmeticsWholeSale i dag :) Skriver mer om innhold, etc. senere.

Jeg liker shoppingdagbøkene :lur:

Er spent på tingene derfra, fortell fortell :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal lage et innlegg om tingene fra ACWS i dag, og det er på tide. De har ligget på kjøkkenet i mange dager nå, hatt litt mye å gjøre. Men i dag er dagen :fnise:

Hmm, vet ikke om jeg skal lage innlegg OG legge ut her? Føler det blir litt dobbelt opp eller? Hmm ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner om du synes det er kjedelig å legge ut dobbelt, du kan jo legge inn noen korte ord her da med link til full utdypning i bloggen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner om du synes det er kjedelig å legge ut dobbelt, du kan jo legge inn noen korte ord her da med link til full utdypning i bloggen :)

Ja, tenkte på det :)

Men jeg kommer jo ikke til å legge ut "Se, jeg har kjøpt genser" på bloggen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bloggen din ser veldig bra ut, og virker jo som leserne flykter fra Hilde Christina.. så den kom på et veldig godt tidspunkt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bloggen din ser veldig bra ut, og virker jo som leserne flykter fra Hilde Christina.. så den kom på et veldig godt tidspunkt ;)

Takk :) Er stolt av den lille babyen min. Hehe ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vi se her. La ut innlegg om pigmentene jeg kjøpte på AWCS: Her.

I morgen kommer blushene :) Og jeg har bare en ting å si: KJØP DEN!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:goodbye:

Ja, du hadde virkelig flaks med timingen når det gjaldt bloggen ;) Skal bokmerke den, kjempefin!

Ja, tydeligvis. Lesertallet har skutt i været! Men jeg ønsker ikke å være en HC-erstatter. Jeg gjør ting på en annen måte .. Det er jo ikke jobben min, men en hobby.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lagt ut innlegg om blushen fra WCWS :)

Huff, jeg føler at dette blir en reklame-dagbok. Det er ikke meningen. Jeg har bare ikke vært ute av huset på mange dager, og derfor har jeg i hvert fall ikke vært i butikker :)

Først hadde jeg inne-helg også har jeg blitt syk. Jepp, jeg begynner å bli rastløs. MÅ på skolen i morgen siden vi har obligatorisk oppmøte, men jeg tenker at jeg kan smitte andre. Skal dessuten jobbe i helgen, men det ser dårlig ut.

Jeg spår en deppeuke med trøst i VISA-kort og eBay :sjenert:

Edit: Hups, glemte link. Her.

Endret av Perledrøm
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blæ, jeg er fortsatt syk. Stakkars F, kom hjem med godteri, kinderegg, julebrus, popcorn og middag. Så får han sure meg å hanskes med. Huff.

Fikk en sminkepalett i posten i dag. Hadde bestilt (og glemt det) fra sånn reklamesak. 29,90 eller noe. Sånn bli medlem og få denne for kun 29,90 i porto. Eller noe. Det første som skjer er at jeg ikke får opp blush-delen som er nederst i paletten. Når jeg endelig får brutt den opp med makt blir den skrapt opp av den øverste delen og jeg blir sittende med makeupstøv over hele meg.

Vevay var det visst. For noe Nille-ræl :kjefte: Det morsomste av alt er at de forventer at jeg skal betale for dette. Ser nå at de skal ha 37 kroner. Ikke f*** om de får :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blæ, jeg er fortsatt syk. Stakkars F, kom hjem med godteri, kinderegg, julebrus, popcorn og middag. Så får han sure meg å hanskes med. Huff.

Fikk en sminkepalett i posten i dag. Hadde bestilt (og glemt det) fra sånn reklamesak. 29,90 eller noe. Sånn bli medlem og få denne for kun 29,90 i porto. Eller noe. Det første som skjer er at jeg ikke får opp blush-delen som er nederst i paletten. Når jeg endelig får brutt den opp med makt blir den skrapt opp av den øverste delen og jeg blir sittende med makeupstøv over hele meg.

Vevay var det visst. For noe Nille-ræl :kjefte: Det morsomste av alt er at de forventer at jeg skal betale for dette. Ser nå at de skal ha 37 kroner. Ikke f*** om de får :/

Et sminkesett fra Vevay har jeg også hatt en gang uten at jeg har brukt noe av det :lol:

God bedring :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...