Gjest Hurra meg rundt Skrevet 3. desember 2009 #1 Skrevet 3. desember 2009 KG stengtetidenes beste tråd. Ikke bra. Det interessante med den var at den satte ord på noe utrolig drøyt som at familien skal ha veldig mye å si for partnervalg. Mye dritt, men også mye kreativt. Håper dere kan åpne den igjen. Jeg har mye på hjertet, og sikkert mange også. Hele tråden er jo tragisk og trist. En jente som var forelsket men valgte å dumpe gutten pga foreldre...
Gjest Gjest Skrevet 3. desember 2009 #2 Skrevet 3. desember 2009 KG stengtetidenes beste tråd. Ikke bra. Det interessante med den var at den satte ord på noe utrolig drøyt som at familien skal ha veldig mye å si for partnervalg. Mye dritt, men også mye kreativt. Håper dere kan åpne den igjen. Jeg har mye på hjertet, og sikkert mange også. Hele tråden er jo tragisk og trist. En jente som var forelsket men valgte å dumpe gutten pga foreldre... Synes Scorpina ved flere anledninger har slettet innlegg og nå stengt tråder som for meg er interessante. Noen ganger er sannheten eller forståelser av denne hard, brutal og interessant, men det er lett at folk ordlegger seg ufint. Synes det er synd at dype diskusjoner og spørsmål skal stenges fordi ikke alle er like pedagogiske i sine svar og hvis ting blir slettet fordi det er ubehagelig å ta opp dype temaer som også er for flere tabu vil kvinneguiden bli et svært overfladisk diskusjonsforum.
I Grosny Skrevet 3. desember 2009 #3 Skrevet 3. desember 2009 Synes Scorpina ved flere anledninger har slettet innlegg og nå stengt tråder som for meg er interessante. Noen ganger er sannheten eller forståelser av denne hard, brutal og interessant, men det er lett at folk ordlegger seg ufint. Synes det er synd at dype diskusjoner og spørsmål skal stenges fordi ikke alle er like pedagogiske i sine svar og hvis ting blir slettet fordi det er ubehagelig å ta opp dype temaer som også er for flere tabu vil kvinneguiden bli et svært overfladisk diskusjonsforum. En avkappet grein av tråden lever fortsatt, men har ikke fått tilført noe næring (innlegg)etter at den ble gjemt bort i natur og vitenskap. Nå har vel trådstarter fått nok svar, og ting ble vel litt svevende, så da er det vel bare vi og almenheten som har glede av dette. Jeg er enig i at det modereres for hardt, og har sendt klage til Scorpina om dette på PM den gangen hun delte tråden. Til deg Scorpina. Hvorfor sensurerer du? Er det basert på din egen helhetsvurdering? Eller er det brudd på retningslinjer? Eller er det etter klage rettet til deg i PM? Eller er det andre årsaker, i så fall hvilke? Til andre moderatorer. Ville dere ha gjort det samme?
Gjest Gjest Skrevet 3. desember 2009 #4 Skrevet 3. desember 2009 Det synes meg at moddene stenger tråder de selv mener er utdebattert. Litt sånn talibansk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå