Gå til innhold

Overkåt kjæreste

Fremhevede innlegg

Skrevet

Typen min onanerer 2 til 3 ganger daglig i tillegg til å ha sex med meg nesten hver dag. Synes vi har et godt sexliv så jeg skjønner ikke hvorfor han har behov for enda mer. Er bekymret for at han synes jeg ikke er tilstrekkelig nok :( Er det vanlig at gutter onanerer så mye, og har jeg grunn til å være bekymret? :sukk:

Videoannonse
Annonse
Gjest MikeWaters
Skrevet
Typen min onanerer 2 til 3 ganger daglig i tillegg til å ha sex med meg nesten hver dag. Synes vi har et godt sexliv så jeg skjønner ikke hvorfor han har behov for enda mer. Er bekymret for at han synes jeg ikke er tilstrekkelig nok :( Er det vanlig at gutter onanerer så mye, og har jeg grunn til å være bekymret? :sukk:

Herregud, så mye folk sliter med det enkle faktum at vi mennesker har forskjellig tenningsmønster.

Får du dekket ditt behov, så er det vel greit? Mangler du noe rent fysisk i ditt forhold?

Jeg syntes 3-4 utløsninger om dagen hørtes MYE ut, men det er meg, han veier opp for de som har 3-4 i året :)

Skrevet

Jeg er dame og har sex hver dag - men jeg onanerer ved siden av også. Det betyr ikke at min kjære ikke er nok, men at jeg syns det er greit tidsfordriv :fnise:

Skrevet

Det er da slettes ikke uvanlig at unge menn har behov for utløsning flere ganger i døgnet. Det er helt naturlig det, og har ikke noe med behov for sex å gjøre - bare behov for utløsning :)

Skrevet

Så lenge du får ditt ser jeg virkelig ikke problemet.

Skrevet

Nemlig! Alle trådene her inne handler om folk som er frustrert fordi de ikke får hva de vil av partneren sin - men du får jo :)

Skrevet

"Problemet" mitt er at siden han onanerer mye så kan det kanskje tyde på at han ikke er tilfredsstilt med sexlivet vi har sammen. Siden sex er viktig i alle forhold er jeg bekymret over at han kanskje forlater meg hvis han er missfornøyd med situasjonen.

Får håpe det er som dere sier at han bare har behov for utløsning og gjør det som tidsfordriv. Takk for svar :)

Skrevet
"Problemet" mitt er at siden han onanerer mye så kan det kanskje tyde på at han ikke er tilfredsstilt med sexlivet vi har sammen. Siden sex er viktig i alle forhold er jeg bekymret over at han kanskje forlater meg hvis han er missfornøyd med situasjonen.

Får håpe det er som dere sier at han bare har behov for utløsning og gjør det som tidsfordriv. Takk for svar :)

Mye vil ha mer :)

Gjest Gjest_Gutt_*
Skrevet

Det er ikke uvanlig - jeg har tosifret utløsninger i løpet av en dag. Jo bedre kroppen fungerer, dess høyere libido har man.

Husk at onani ikke er lik sex for gutter. Uansett hvor deilig dama er så erstatter ikke ei fitte en god runk.

For noen gutter som ikke tar vare på seg selv, med ølmage og følgelig laber libido, betyr fast forhold mindre onani. Men husk at friske og raske gutter produsere sperm og er klare til strid 24 timer i døgnet. Det er forskjell på en avlshingst og en arbeidshest vet du.

Skrevet

Og hvis han ikke er tilfredsstilt, hvem har ansvaret for å ta tak i det?

Snudd på hodet, hvis du ikke er fornøyd med sexlivet deres - er det da kjæresten din sitt ansvar å ta tak i det? Ikke det, nei...

Skrevet (endret)
Jeg er dame og har sex hver dag - men jeg onanerer ved siden av også. Det betyr ikke at min kjære ikke er nok, men at jeg syns det er greit tidsfordriv :fnise:

:fnise:

Ellers enig med resten; han har sterk seksualdrift, det er en bra ting. Nok av kvinnfolk som har menn som ikke har tenning i det hele tatt. Dere puler en gang om dagen, vær glad for det. Han hadde mest sannsynlig ikke knulla deg om han ikke syntes du var heit.

Endret av kisskissbangbang
Skrevet
Husk at onani ikke er lik sex for gutter. Uansett hvor deilig dama er så erstatter ikke ei fitte en god runk.

Say what?!? For meg er det motsatt. Høyrehånda er latterlig dårlig i forhold til min bedre halvdels underliv...

Gjest Gjest_Gutt_*
Skrevet
Say what?!? For meg er det motsatt. Høyrehånda er latterlig dårlig i forhold til min bedre halvdels underliv...

Forstå meg riktig, fitte er priceless, men onani og samleie er to forskjellige handlinger, hvor den ene ikke kan erstatte den andre.

Gjest Gjest_gjestemann_*
Skrevet

Har du tilbudt deg å stille opp for sex de 3 ekstra gangene på en dag da? Hvis du ikke orker mer enn èn gang, noe som sikkert er forståelig, er det vel ok at han gjør ting på egen hånd.

Skrevet

Det er vel ikke noe å grine for at kjæresten din har lyst på sex?

Gjest Gjest_Gjesten_*
Skrevet

En smule OT, men jeg kunne ikke annet enn å tenke på denne vitsen:

A guy goes to a doctor, he says "You got to help me Doc.

I get up in the morning and I fuck my wife, then I carpool to work with my neighbour’s wife and she blows me!

Then I get to work and every time I go to the Xerox room, one of the young girls follows me in, so I fuck her on the Xerox machine. Then at lunchtime I take my secretary to a motel and fuck her in the arse, cause that's how she likes it.

Then in the afternoon at the coffee break I fuck the boss's wife. Then I get home from work before my wife, and the housekeeper is there, she is always on all fours, so I bang her that way. Then at night I fuck my wife again."

The doctor says "So what's the problem?"

"It hurts when I jerk off."

Gjest Gjest_anne_*
Skrevet
Mye vil ha mer :)

Nettopp.

Jeg onanerer aldri så mye som når jeg faktisk er sammen med/holder på med en mann som gjør meg ultrakåt og som jeg har dødsbra sex med. Sexlysten skyter i været.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...