Gjest H Skrevet 3. desember 2009 #1 Skrevet 3. desember 2009 Lurte på om noen har erfaringern med make-up fra Jane Iredale? Spesielt foundation, pudder og mascara? Jeg holder på å bytte ut alt av hudpleie og kosmetikk til naturlige produkter uten konserveriingsmidler, syntetiske ingredienser o.l. og kom over tips om dette merket. Eventuelt andre ting dere har av erfaringer, råd og tips om andre naturlige produkter?
Emeralda Skrevet 4. desember 2009 #2 Skrevet 4. desember 2009 Lurte på om noen har erfaringern med make-up fra Jane Iredale? Spesielt foundation, pudder og mascara? Jeg holder på å bytte ut alt av hudpleie og kosmetikk til naturlige produkter uten konserveriingsmidler, syntetiske ingredienser o.l. og kom over tips om dette merket. Eventuelt andre ting dere har av erfaringer, råd og tips om andre naturlige produkter? Hei jeg har prøvd foundation i flytendeform og i pudderform. jeg liker godt begge to. bruker mest den i pudderform til daglig, og den andre til litt spesielle anledninger. men jeg får fort dårlig hud av dårlige produkter, og jeg får ikke dårlig hud av jane iredale. eneste aberet er at det ikke er så lett å få tak i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå