Gjest Gjest_Bianca_* Skrevet 2. desember 2009 #1 Del Skrevet 2. desember 2009 d har seg sånn, jeg har blitt forelsket i en fyr, mn han vil ikke ha noe mer enn en elsker. tror kansje d kan komme til å såre meg, mn er kansje bedre å ham litt enn ikke noe?? noen som har hatt samme problemet?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bellatrix Skrevet 2. desember 2009 #2 Del Skrevet 2. desember 2009 Ja, du lurer deg selv. Og du får nok flere svar om du skriver skikkelig norsk og ikke sms-språk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ts Skrevet 2. desember 2009 #3 Del Skrevet 2. desember 2009 takk for svar. skriver foresten på dialekt, men skal begynne å skrive på norsk, vis jeg blir tatt mer seriøst da:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. desember 2009 #4 Del Skrevet 2. desember 2009 Ja, du lurer deg selv. Og du får nok flere svar om du skriver skikkelig norsk og ikke sms-språk. drit i henne, du kan ikke akkurat si at hun gir noen gode svar uansett. Når det kommer til elskern, så finnes det ikke noe standardsvar som "det er dårlig for deg", "det går fint" eller "det går bra". Det er hva du gjør det, om han ser deg som en elsker syntes jeg i grunn det beste er å prøve å gjøre det samme med ham å se etter noen andre. bare ikke tro at det kommer til å bli noe mer, det skjer ikke! med en gang du sa deg villig til å ta på deg elskerrollen gikk du glipp av muligheten til å få mer enn bare det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest*T Skrevet 2. desember 2009 #5 Del Skrevet 2. desember 2009 Jeg har hatt en del damer som elskere og hele tiden vært ærlig og klar på at jeg ikke vil noe mer og at dersom en av oss fikk seg kjæreste så måtte vi respektere det og ikke treffes mer. Jada, kall meg kynisk, men dette har vært viktig for meg og de har vært enige i dette. Det går jo begge veier selvsagt. Kjempeflotte damer, herlige på veldig mange måter, men ikke noen jeg ser en fremtid med. Med noen damer fungerer dette fint, mens det med andre ikke fungerer. I starten er det hele ganske så smertefritt og det er rene hvetebrødsdager! Noen ganger har det dog skjedd at de har begynt å få følelser for meg. Dette er jo veldig vanskelig å kontrollere, så jeg har ingen ting å si på det, men det skaper som oftest bare problemer. I de aller fleste tilfellene har jeg brutt tvert når det har skjedd. Selvsagt har vi snakket om det, men det er ikke fair for noen å fortsette noe dersom man ikke kan gi det den andre vil ha. Mest for å skåne dem, men selvsagt også fordi jeg selv ikke tør involvere meg selv for mye slik at det skulle bli for vanskelig senere når dette hadde fått gå sin gang. I en del andre tilfeller har vi trappet ned sakte, men sikkert, men dette er tilfeller hvor vi har vært veldig gode venner. Likevel er det en sjanse å ta, da man ikke vet hvordan man vil reagere, men for min egen del så har ikke det vært noe problem. Jeg er ganske åpen om min seksualitet og blir ikke lett sjalu, så jeg har ikke problemer med å se andre sammen med en jente jeg har hatt et forhold til. Vi har en flott tone oss imellom og kan snakke løst og fast om alt mulig, kanskje flørte litt, men vi vet begge hvor grensene går. Det finnes kvinner som tenker i samme bane og det finnes veldig mange mannfolk som blir sjalu, så om et slikt forhold vil fungere for deg må du nesten spørre deg selv om. - Tror du at du kan klare å se ham med andre jenter senere uten at det påvirker deg i altfor stor grad? Hvis han bare er en random fyr og dere ikke kommer til å ha så mye samvær foruten når dere har sex, så blir det kanskje ikke så ille når det blir slutt. - Hva forventer du egentlig av forholdet deres som elsker/elskerinne? Kun sex eller mer som et kjæresteforhold? Det verste er det midt imellom der dere er kjærester og intime når dere er alene, mens blant venner helt forskjellig. Hvis du allerede har følelser for ham nå, så kommer de bare til å bli sterkere jo mer tid som går. Da vil det også bli vanskeligere å gi slipp på ham og du vil antakelig bli mer såret. - Hvem skal bestemme når dere skal treffes? Vil det bli på hans premisser eller vil dere faktisk styre dette sammen. Altså at du også kan si at du har lyst en dag og at det ikke blir noe "jeg har vært på byen og trenger å knulle midt på natten-forhold". Slike forhold kan fungere, men det er veldig vanskelig å gi deg et svar her som du skal følge. Folk er forskjellige så dette er noe du bør tenke grundig over. Håper i hvert fall jeg ga deg litt å tenke på.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 3. desember 2009 #6 Del Skrevet 3. desember 2009 d har seg sånn, jeg har blitt forelsket i en fyr, mn han vil ikke ha noe mer enn en elsker. tror kansje d kan komme til å såre meg, mn er kansje bedre å ham litt enn ikke noe?? noen som har hatt samme problemet?? Da kommer du til å bli såret - det sier seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sebra Skrevet 3. desember 2009 #7 Del Skrevet 3. desember 2009 hvis han har vært veldig klar på at han ikke er ute etter noe mer og at han ikke er keen på deg, så vil jeg si at det er dumt ja. men jeg må si jeg skjønner deg godt.hadde jeg hatt muligheten til å ha en jeg er keen på så nære meg hadde nok jeg gjort det samme. Men jeg tror desverre enden på visa kommer til å være at du håper og håper han blir keen , men så blir han ikke det , så blir du lei deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ts Skrevet 3. desember 2009 #8 Del Skrevet 3. desember 2009 takk for svar han har sagt at han ikke er klar for forhold ennå, så jeg håper jo at han skal ombestemme seg og falle for meg. vi har hatt god kjemi hver gang vi har møttes. jeg vet jeg bør holde meg unna, men vet ikke om jeg klarer. og syns kansje det er verdt et forsøk.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. desember 2009 #9 Del Skrevet 3. desember 2009 Da kommer du til å bli såret - det sier seg selv. visdom fra en 40 år gammel mann med mangel på livserfaring.. som sitter her inne på forumet døgnet rundt og kjører på med logiske slutninger uten å ha verken livserfaringene eller kunnskapen som trengs for å svare. En konstant tastaturhelt som elsker å sitte på singelforumet til kvinneguiden og spre uvitenheten sin. Men nok om idioten: Joda, det kan såre, mest sannsynlig vil det såre. Men veit du hva, life hurts. Ting blir ikke alltid perfekt men man gjør det beste utav det, og av og til er det verdt å bli såret bare for å nyte det man har en stund. Følg DIN EGEN magefølelse, det er det beste rådet noen som helst kan gi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 3. desember 2009 #10 Del Skrevet 3. desember 2009 (endret) Følg DIN EGEN magefølelse, det er det beste rådet noen som helst kan gi. Og det innbiller du deg at du vet fordi? Baserer man seg bare på sin egen magefølelse så har man 50% sannsynlighet/sjanse for å ta feil. Og det er meget DÅRLIGE odds - faktisk. I dette tilfellet finnes det imidlertid såpass mye tilleggsinformasjon at sannsynligheten for å ta feil er tilnærmet lik 100%. Endret 3. desember 2009 av Steinar40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest yojo Skrevet 3. desember 2009 #11 Del Skrevet 3. desember 2009 Da kommer du til å bli såret - det sier seg selv. Må igrunn si meg enig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 4. desember 2009 #12 Del Skrevet 4. desember 2009 (endret) d har seg sånn, jeg har blitt forelsket i en fyr, mn han vil ikke ha noe mer enn en elsker. Han er en person som utnytter andre. Det er veldig viktig at man utnytter hverandre - altså at ikke bare den ene utnytter den andre. Gjensidighet. Endret 4. desember 2009 av Steinar40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ts Skrevet 5. desember 2009 #13 Del Skrevet 5. desember 2009 Han er en person som utnytter andre. Det er veldig viktig at man utnytter hverandre - altså at ikke bare den ene utnytter den andre. Gjensidighet. ja, det er jo sant det. skal prøve å ungå ham, mn blir vanskelig i kveld da er det venninekveld på byen, satser på at jeg ikke møter ham da. så går det nok greit:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 5. desember 2009 #14 Del Skrevet 5. desember 2009 ja, det er jo sant det. skal prøve å ungå ham, mn blir vanskelig i kveld da er det venninekveld på byen, satser på at jeg ikke møter ham da. så går det nok greit:) Herregud da! Du har ansvaret for ditt liv - ingen annen!! Lar du andre utnytte deg så kan du bare skylde deg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest yojo Skrevet 5. desember 2009 #15 Del Skrevet 5. desember 2009 Herregud da! Du har ansvaret for ditt liv - ingen annen!! Lar du andre utnytte deg så kan du bare skylde deg selv. Ja... Du vet jo hvor landet ligger... Han er ikke intressert i noe forhold, men greier du og takle det, så kan dere jo bare holde på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mord-Sith Skrevet 6. desember 2009 #16 Del Skrevet 6. desember 2009 Heh. Få deg ut av det får du blir alt for såra. Eg veit det vil virke som å få litt er betre enn ingenting. Men det blir ikkje rett mot deg sjølv. Eg har hatt akkurat det samme problemet. Det ente med at han fant seg ei som var mye penere. Og eg ble knust. Var ikkje verdt noko lengre når han hadde ei som ho. Og han sa han ikkje var klar for noko forhold. Eg følte meg bare brukt og lurt etterpå. Og ja, eg kan ikkje si noko på det, han sa jo i fra. Så eg har bare meg sjøl å takke. Tru meg. Det er ikkje verdt å ødlegge seg slik for en gut. Vent til du får ei bekreftning, eller dropp det heilt. Du fortjener betre. Det vil ikkje være enkelt til å begynne med, men det er mye betre for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 6. desember 2009 #17 Del Skrevet 6. desember 2009 Tråden er ryddet for utenomsnakk og uthenging. Vær så snill og hold dere til tema. Yvonne (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå