Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gift man
Skrevet

Jeg tror jeg kommer til å svikte dama mi! Fordi etter 10 år ekteskap så tror jeg vil ha en NY dame, selv om jeg er fortsatt forelsket i henne! Er det greit at jeg har en ved siden?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg tror jeg kommer til å svikte dama mi! Fordi etter 10 år ekteskap så tror jeg vil ha en NY dame, selv om jeg er fortsatt forelsket i henne! Er det greit at jeg har en ved siden?

Hvis kona di synes det så.

Skrevet
Hvis kona di synes det så.

Tør ikke diskutere med henne nei.

Skrevet

Det er jo ikke greit om kona ikke synes det er greit. Da bør du heller bestemme deg for om du ønsker å være sammen henne eller gå videre.

Gjest Purple Haze
Skrevet

Hvorfor nøye seg med en? Du er sikkert mann nok til å sjonglere et helt harem :sengekos:

Skrevet
Hvorfor nøye seg med en? Du er sikkert mann nok til å sjonglere et helt harem :sengekos:

Hvorfor ikke? Om du blir med kanskje

Skrevet
Tør ikke diskutere med henne nei.

Da er vel kjangsen for at det ikke er greit for henne stor nok til at du ikke trenger å spørre her.

Gjest Purple Haze
Skrevet
Hvorfor ikke? Om du blir med kanskje

:nei:

Jeg har det veldig bra med den mannen jeg har. Trenger slett ikke flere.

Skrevet

Nei.

Gjest MikeWaters
Skrevet

Hvis du ikke klarer å ta deg av en kvinne, hva skal du da med en til?

Skrevet

Eh.. nei?

Gjest på kornet
Skrevet
Hvis du ikke klarer å ta deg av en kvinne, hva skal du da med en til?

Godt svart :)

Skrevet

Hvis kona di syns det er greit så er det vel det, men hvis du ikke tør spørre henne så skjønner du sikkert at det ikke er helt greit. Hva vi her inne måtte mene har ingen betydning så lenge ingen av oss lever med deg. Er du en skikkelig mann så avslutter du forholdet til kona først. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...