Gjest Gjest Skrevet 2. desember 2009 #1 Skrevet 2. desember 2009 Jeg har lagt merke til at de fleste shampo-merkene fokuserer på produkter til tørt/farget hår. Jeg vet at frisørmerkene som oftest har shampoer til fett hår, men ellers så ser det ganske så tynt ut. Hvorfor? Finnes da sannelig mange med fett hår - spesielt her i norden hvor vi som oftest har relativt rett og tynt hår.
Kirby Skrevet 2. desember 2009 #2 Skrevet 2. desember 2009 Vanskelig å si akkurat hvorfor, men mange sier at man godt kan bruke volumshampoo til fett hår, det skal visst hjelpe. Men har selv opplevd at jeg må ha frisørshampoo til akkurat det problemet.
Gjest Sandbekken Skrevet 3. desember 2009 #3 Skrevet 3. desember 2009 Hei! Jeg vet sannelig ikke! Jeg synes det er teit selv også.. jeg har prøvd diverse volumsjampoer fra frank provost, define og flere (husker ikke alle navnene)men jeg følte håret mitt ble slappt og ekkelt av alle Eneste billigsjampo som hjelper LITT mer er head and shoulders. Men som hun over meg sier, det er kun frisørsjampo som funbgerer skikkelig på det problemet. Selv bruker jeg KMS sin volumsjampo, med den trenger jeg ikke vaske håret på 3 dager! Før måtte jeg vaske det hver dag..
Gjest ts Skrevet 3. desember 2009 #4 Skrevet 3. desember 2009 Takk for svar. Ja, jeg bruker frisørshampo selv, men synes det er litt rart at de mest kjøpte/vanlige/billige merkene ikke har en shampo for fett hår. I utlandet så har de derimot det - både Herbal Essences og Garnier Fructis har shampoer for LANGT flere hårtyper.
Gjest Sandbekken Skrevet 3. desember 2009 #5 Skrevet 3. desember 2009 norge har mindre utvalg av så og si alt da..
Gjest Gjest Skrevet 3. desember 2009 #6 Skrevet 3. desember 2009 norge har mindre utvalg av så og si alt da.. Og til å være et såpass "rikt" land så er det egentlig litt rart...
Gjest Sandbekken Skrevet 3. desember 2009 #7 Skrevet 3. desember 2009 Det er veldig sant, og VELDIG frustrerende..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå