Gjest Gjest Skrevet 2. desember 2009 #1 Skrevet 2. desember 2009 jeg har vært sammen med kjæresten min leenge og har et fantastisk forhold. jeg har planer om å gifte meg og få barn med denne mannen.. var i utlandet på jentetur for en tid tilbake.. drakk meg altfor ful, pga. e dårlig nyhet og endte opp med å kline med en totalt ukjent jente på dansegulvet :/ bare erindret det dagen etter.. grøss og gru.. vet at kjæresten min hadde blitt sur og mislikt dette sterkt, men at han aldri ville dumpet meg eller noe for det.. jeg tror ikke jeg har planer om å fortelle det.. hadde på en måte vært anderledes om det var gutt og? gjør jeg riktig i å ikke si noe?
L@dy Skrevet 2. desember 2009 #2 Skrevet 2. desember 2009 Jeg hadde nok ikke sagt noe om det, uansett om det var gutt eller jente du klinte med.
Periwinkle Skrevet 2. desember 2009 #3 Skrevet 2. desember 2009 Har dere diskutert grensa for utroskap? Altså, for meg, som er hetero, men kjæreste som er hetero, tviler jeg på at jeg hadde reagert med annet enn latter om typen hadde kommet hjem å sagt at han hadde rotet med en annen gutt på fylla (Tvilsomt, men du skjønner tegninga) Og om jeg er på fest og skulle endt opp å kline med ei jente, så ville ikke jeg ansett det som utroskap, rett og slett fordi jeg ikke tenner på jenter. Om det går så langt som sex, da blir jeg litt mer skeptisk, men for meg blir det en "æsj" tanke å skulle ha sex med jenter, fordi jeg er hetero. Men dette er jo selvsagt individuelt fra par til par, hvor grensen går. Og jeg tror ikke jeg hadde sagt noe til typen min, rett og slett fordi jeg ikke mener det er noe å si. Hadde jeg rotet med en fyr, DA hadde jeg sagt det, fordi jeg hadde hatt dårlig samvittighet og følt at det hadde vært et brudd på tilliten i forholdet.
Gjest Gjest Skrevet 2. desember 2009 #4 Skrevet 2. desember 2009 Har dere diskutert grensa for utroskap? Altså, for meg, som er hetero, men kjæreste som er hetero, tviler jeg på at jeg hadde reagert med annet enn latter om typen hadde kommet hjem å sagt at han hadde rotet med en annen gutt på fylla (Tvilsomt, men du skjønner tegninga) Og om jeg er på fest og skulle endt opp å kline med ei jente, så ville ikke jeg ansett det som utroskap, rett og slett fordi jeg ikke tenner på jenter. Om det går så langt som sex, da blir jeg litt mer skeptisk, men for meg blir det en "æsj" tanke å skulle ha sex med jenter, fordi jeg er hetero. Men dette er jo selvsagt individuelt fra par til par, hvor grensen går. Og jeg tror ikke jeg hadde sagt noe til typen min, rett og slett fordi jeg ikke mener det er noe å si. Hadde jeg rotet med en fyr, DA hadde jeg sagt det, fordi jeg hadde hatt dårlig samvittighet og følt at det hadde vært et brudd på tilliten i forholdet. det er vel slik jeg også har tenkt.. at det ikke er så nøye ettersom jeg ikke er lesbisk eller noe. men jeg vet likevel at han ikke hadde likt det. Husker han ble litt sur på meg da jeg klinte med en venninne på fest en gang men det er veeldig lenge siden.. men hadde det vært en gutt, hadde det i mine øyne og i hans blitt regnet som utroskap..
Gjest Ingeniøren Skrevet 2. desember 2009 #5 Skrevet 2. desember 2009 Spørsmålet er om du har ett behov for å si det til ham, men for hans del ser jeg ikke helt behovet. Men selv om jenteklining er noe helt annet enn om det er med en gutt så bør du jo få litt mer selvkontroll da. Jeg synes hvertfall det er veldig lite attraktivt med folk som drikker seg så fulle at de gjør ting de ikke kan stå innefor edru.
Gjest Gjest_pia_* Skrevet 2. desember 2009 #6 Skrevet 2. desember 2009 Hvis jeg hadde gjort dette med en jente så hadde samboeren min smilt og mest sannsynlig spurt om det var bilder av henne og meg I vårt forhold så er det ikke noe galt hvis jeg skulle ha kysset en annen jente for tull. Hvis det hadde vært en gutt, hadde tonen vært litt anderledes enn latter for å si det slik. De fleste gutter elsker jo når jenter kysser så jeg skjønner ikke helt hvorfor din kjæreste skulle blitt sint på deg for dette? Kommer jo selvsagt på hva slags forhold dere har, om han har opplevd noe fælt med fra tidligere forhold. Jeg personlig hadde sagt det, men det er noe du selv må ta stilling til.
lykkelig84 Skrevet 2. desember 2009 #7 Skrevet 2. desember 2009 De fleste gutter liker jo jenter som roter med jenter, kan se på det sånn
Gjest Gjest Skrevet 2. desember 2009 #8 Skrevet 2. desember 2009 Jeg hadde ikke sagt noe, så lenge det ikke har noe å si for forholdet deres om det forblir usagt. Hadde antageligvis glemt hele greia selv.
Gjest Gjest Skrevet 2. desember 2009 #9 Skrevet 2. desember 2009 Ikke alle er sånn. Takk gud for det. :rødme: Hvis jeg hadde gjort dette med en jente så hadde samboeren min smilt og mest sannsynlig spurt om det var bilder av henne og meg
Gjest Gjest Skrevet 2. desember 2009 #10 Skrevet 2. desember 2009 Min kjæreste liker ikke om jeg kliner med andre jenter, så ikke alle gutter er sånn at de digger det. Kysset en venninne en gang på fest, og mens typen hennes digga det og spurte om vi kunne gjøre det igjen, ble typen min sur :rødme: Synes det er søtt jeg, og jeg føler ikke noe behov for å drive å kysse andre uansett.. Men hadde jeg vært i den situasjonen tror jeg ikke jeg hadde sagt det. For hans skyld..
Gjest MikeWaters Skrevet 3. desember 2009 #11 Skrevet 3. desember 2009 jeg har vært sammen med kjæresten min leenge og har et fantastisk forhold. jeg har planer om å gifte meg og få barn med denne mannen.. var i utlandet på jentetur for en tid tilbake.. drakk meg altfor ful, pga. e dårlig nyhet og endte opp med å kline med en totalt ukjent jente på dansegulvet :/ bare erindret det dagen etter.. grøss og gru.. vet at kjæresten min hadde blitt sur og mislikt dette sterkt, men at han aldri ville dumpet meg eller noe for det.. jeg tror ikke jeg har planer om å fortelle det.. hadde på en måte vært anderledes om det var gutt og? gjør jeg riktig i å ikke si noe? Hva hadde du syntes om han hadde klint med en gutt på fest en gang, hadde du likt at du ikke visste om det?
Gjest Gjest_Surra_* Skrevet 3. desember 2009 #12 Skrevet 3. desember 2009 Hva hadde du syntes om han hadde klint med en gutt på fest en gang, hadde du likt at du ikke visste om det? Jepp, jeg hadde defintivt ikke trengt å vite om hans fylletull, og i det lange løp er jo dette bare som bagateller å regne. Slikt som dette setter en en strek over, og legger i skuffen for tabber og småting en ikke burde gjort, men som en gjorde likevel. Ikke gjøre en mus til en elfant for å si det enkelt. Har/får en ikke større ting å konsetrere seg om, da er lever en ganske enkelt ikke. Til ts: Nei, du skal absolutt ikke si noe om denne bagatellen, med mindre du tror du er bifil. Så enkelt - men kanskje vasnkelig.
Megana Skrevet 3. desember 2009 #13 Skrevet 3. desember 2009 Hvis jeg hadde gjort dette med en jente så hadde samboeren min smilt og mest sannsynlig spurt om det var bilder av henne og meg Hehe har vi samme type eller Jeg tror mange gutter reagerer som våre, men det vet jo du best.
Gjest Gjest Skrevet 3. desember 2009 #14 Skrevet 3. desember 2009 Såkalt tulleklining er jo et fenomen de fleste er feridge med i løpet av videregående. Hvis man kliner med noen må det jo være en tiltrekning der, å si noe annet er bare unnskyldninger. Selv om kjæresten tenner på tanken med to jenter sammen er det ikke sikkert at han tenner på dama si og ei til jente. Noe er best i fantasien uten sjalusi osv, men regenr med at de som svarer så skråsikkert her har avklart dette med kjærestene sine. Jeg tror da på åpenhet i forhold. Trådstarter, hvis du velger å ikke fortelle det så bør du i det minste holde deg unna å drikke deg så full i framtiden. Rus er ingen unnskyldning.
Gjest Gjest Skrevet 3. desember 2009 #15 Skrevet 3. desember 2009 Jeg ville helt klart ha fortalt det. Som med alle andre ting som har med åpenhet, tillit og ærlighet å gjøre. Skjønner ikke at det at det var en jente skulle gjøre at du ikke trenger å si noe? Hvis det likevel er så sikkert at det ikke er så farlig da, så kan du vel i hvert fall fortelle han det?
Supramundane Skrevet 3. desember 2009 #16 Skrevet 3. desember 2009 Jeg ville fortalt det, uansett hvordan du vrir og vender på det så har du gått bak ryggen hans.
Gjest ts Skrevet 3. desember 2009 #17 Skrevet 3. desember 2009 Hva hadde du syntes om han hadde klint med en gutt på fest en gang, hadde du likt at du ikke visste om det? når du sier det slik blir jeg sikrere på å ikke si noe.. ville ikke visst om dette nei hehe.. hadde ikke blitt sint, men hadde syns det var ekkelt.. skjønner at jeg har gjort noe feil uansett, men jeg tror å fortelle det vil skape mer trøbbel og lette samvittigheten min mer.. det blir mer for min egen del, når jeg vet at forholdet vårt ikke blir ødelagt av det.. bare at han ikke hadde likt det..
pixiee Skrevet 3. desember 2009 #18 Skrevet 3. desember 2009 når du sier det slik blir jeg sikrere på å ikke si noe.. ville ikke visst om dette nei hehe.. hadde ikke blitt sint, men hadde syns det var ekkelt.. skjønner at jeg har gjort noe feil uansett, men jeg tror å fortelle det vil skape mer trøbbel og lette samvittigheten min mer.. det blir mer for min egen del, når jeg vet at forholdet vårt ikke blir ødelagt av det.. bare at han ikke hadde likt det.. Skjønner ikke hvorfor dette plager deg så mye, men om det faktisk gjør det burde du fortelle det, det som jeg tenker han kan reagere på er at det har tatt deg så lang tid å si noe, og at du itillegg ser på dette som en såpass stor sak. Da kan det jo virke som om det er noe mer enn bare tulle klining. Virker nesten som om du er redd for å være interessert i jenter, og derfor ikke tør å si noe. Hvorfor skulle han bli sur, når du til og med angrer så my som det virker som. Å jo lengere tid det tar før du foreller det, jo merkeliger blir det å fortelle det. Jeg synes du skal fortelle det. Ikke fordi du har gjort noe galt, for det har du ikke, men fordi det tydligvis plager deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå