Gjest Gjest Skrevet 2. desember 2009 #1 Del Skrevet 2. desember 2009 Jeg mangler en enkel ullkjole det går an å bruke til hverdags, og vil helst ha en sort eller grå. Det må være enten ren ull eller en ullblanding med MYE, gjerne 80-90% ull/inkludert kashmir/alpacca/angora, resten andre naturfibre (det er imidlertid greit med litt elastan, polyamid o.l), mye av det de har rundt omkring inneholder jo knapt nok ull Gjerne lange ermer - helt lange, ikke 3/4 -, evt uten ermer. Den kan være helt enkel når det gjelder strikkemønster, men det gjør ikke noe med litt hullmønster eller slike ting heller. Er det noen som har sett en slik? Pris er ikke så veldig viktig, men jeg kommer nok ikke til å kjøpe noe over 2000 kr akkurat nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gjesten_* Skrevet 3. desember 2009 #2 Del Skrevet 3. desember 2009 Jeg mangler en enkel ullkjole det går an å bruke til hverdags, og vil helst ha en sort eller grå. Det må være enten ren ull eller en ullblanding med MYE, gjerne 80-90% ull/inkludert kashmir/alpacca/angora, resten andre naturfibre (det er imidlertid greit med litt elastan, polyamid o.l), mye av det de har rundt omkring inneholder jo knapt nok ull Gjerne lange ermer - helt lange, ikke 3/4 -, evt uten ermer. Den kan være helt enkel når det gjelder strikkemønster, men det gjør ikke noe med litt hullmønster eller slike ting heller. Er det noen som har sett en slik? Pris er ikke så veldig viktig, men jeg kommer nok ikke til å kjøpe noe over 2000 kr akkurat nå. Ta en titt på Benetton dersom du har det i nærheten. Der har de masse plagg i 100% ull (eller bortimot) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orthia Skrevet 3. desember 2009 #3 Del Skrevet 3. desember 2009 Jeg har en grå fra InWear, men den ble kjøpt i fjor. Kanskje de har i år også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olive Skrevet 3. desember 2009 #4 Del Skrevet 3. desember 2009 Jeg har en fra Lene-V Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. desember 2009 #5 Del Skrevet 4. desember 2009 Takk for svar Jeg bor i nærheten av Oslo, så har det meste tilgjengelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå