Gjest Gjest_miriam_* Skrevet 2. desember 2009 #1 Skrevet 2. desember 2009 hei. jeg har en han hund på 1 år nå. han har i det siste begynt og bjeffe litt. dette er ikke noe alvorlig mye eller ofte,men han han har begynt litt på kveldene. jeg vil avvende han dette,men vet ikke hvordan. noe gode råd.?? han bjeffer ikke mer enn det hunder vanlighvis gjør,men siden han ikke har pleid med det før. så vil jeg at det skal være som før. det er ikke snakk om bjeffing når folk kommer. det er litt mer han som innbiler seg athan ser ting. takk for svar:)
Sugerøret Skrevet 3. desember 2009 #2 Skrevet 3. desember 2009 Hvilken rase er det? Kan være psykisk modning /2 kjønnsmodning og han er da i Spøkelses alderen,ALT blir faaaali Dette går normalt over igjen.Beste er å ignorere eller oppsøke det som er faali. Min reagerte på plastikkposer,steiner,handlekurver osv osv. Jeg satt meg ned en kveld da pelsen reagerte på noen steiner som var blitt satt ut (for å forhindre bilkjøring på gresset) og "snakket" med steinen. Dette fordi pelsen fikk kula og bjeffa energisk på steinen. Etter å ha koseprata med steinen,gitt den go'bit kom min pels krypendes bort og snusa på faalie steinen OG da rosa jeg masse + go bit. Bjeffing kan være flere årsaker ,kommer litt ann på om du har gjeterhund/vokterhund men selvfølgelig kan alle raser bjeffe. Kan du skrive litt mer kanskje?
NovaFlare Skrevet 8. desember 2009 #3 Skrevet 8. desember 2009 Jepp, det er spøkelsesalderen. Ignorer det og aldri kjeft. Det går over. Evt søk på Google og les.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå