Gjest Gjest_Forelsket_* Skrevet 2. desember 2009 #1 Skrevet 2. desember 2009 Heisann folkens, Jeg er en jente på snart 30 som har en samboer jeg elsker. Jeg ser for meg selv ved hans side resten av mitt liv, men det er jo som plager meg litt. Om jeg bretter ut sjelen min for ham, visker søte ting i øret hans og gjør ting for ham, lager frokost på senga, gode middager og tar vasken, så får jeg liksom ikke noe tilbakemelding.. Eksempel: Han ser på tv og jeg setter meg sammen med ham, etter at han gjerne prøver å få min oppmerksomhet om jeg sitter ved pcn. Det er jo kjedelig når jeg sitter med ryggen til, men plutselig når jeg kommer for å sitte sammen med ham, så er tvn mere spennende.. visker feks i øret hans: Hei sexy, jeg er så superglad i deg.. Og så sier han: ehe, jepp.. Jeg spør kansje videre hva han ser fremover mellom oss, og så sier han 'vet ikke' feks..om jeg spør om han har tenkt på barn mellom oss en gang, så sier han bare 'nei..egentlig ikke' Høm..råd ?
Gjest ts Skrevet 2. desember 2009 #2 Skrevet 2. desember 2009 Det er forresten bare jeg som tar initiativ til sex
Gjest Gjest Skrevet 2. desember 2009 #3 Skrevet 2. desember 2009 Hei! Jeg skjønner at dette er en lei situasjon å forholde seg til, så jeg tenkte det kanskje kunne hjelpe litt å se det litt fra den andre siden:) Jeg er sammen med en mann jeg liker veldig godt, og han gir stadig uttrykk for at han er veldig glad i meg og. Somregel klarer jeg ikke å si noe tilbake (vet faktisk ikke hvorfor, men er ikke fordi jeg ikke mener det), men jeg føler at handlingene mine taler sterkere enn ord jeg har vanskelig for å si. Det virker som om han kan leve med dette etterhvert. Så i ditt tilfelle - han velger å være med deg, og selv om han ikke kan si det med ord betyr det ikke at han ikke er like glad i deg som du er i han. Det er ikke alle som har like lett for å uttrykke følelser verbalt, og siden du liker ham såpass godt som du gjør synes jeg absolutt du bør la tvilen komme ham til gode.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå