Gjest gullmedlem Skrevet 2. desember 2009 #1 Skrevet 2. desember 2009 Har datet en flyvertinne i det siste og egentlig hatt et slags forhold i noen måneder nå. Hun vil egentlig fortsette å ha det slik, noe som egentlig ikke er meg imot. Hun har et fast forhold i en annen by. Hun sier det er mange av hennes venninner som har et tilsvarende opplegg og at det er særdeles vanlig i bransjen. Noen som enten arbeider i bransjen eller kjenner til om dette stemmer? Riktignok reiser man mye rundt og treffer mange mennesker, men skulle ikke tro det var mer vanlig med sidesprang her enn i andre bransjer, eller?
Gjest Gjest_Anna_* Skrevet 2. desember 2009 #2 Skrevet 2. desember 2009 Har hørt at flyvere er mye på bordeller i utlandet, selv om de har familie hjemme.
Gjest Gjest Skrevet 2. desember 2009 #3 Skrevet 2. desember 2009 Jeg kjente ei flyvertinne i Braathens for en del år siden. Hun fortalte at det var helt vanlig å ha seg med både flyvere og andre når man måtte ta inn på hotell et sted. Så jeg tenker derfor at det kanskje er best å holde seg langt unna både flyvere og flyvertinner.!
Gjest Cubit Skrevet 3. desember 2009 #4 Skrevet 3. desember 2009 Tja, hvor vanlig det er vet jeg ikke. Men jeg har hatt tilsvarende opplegg med to forskjellige flyvertinner. Hver gang de var i byen, bodde jeg også på hotell. :gjeiper: Hyggelig det... Den ene var singel, funket fint. Fant ut at den andre ikke var det, sa opp avtalen. Synes ikke utroskap er så veldig interessant, uansett hvilken ende av det man er i. Vil faktisk tro slike opplegg er litt over snittet vanlig i denne bransjen (selv om man er i forhold), siden det er bevist at slike ting faktisk har en god del med tilgjengelighet og anledning å gjøre.
Gjest Mr Mr Skrevet 4. desember 2009 #5 Skrevet 4. desember 2009 Hadde trekant med to flyvertinner. ...ingen av dem var singel.
Gjest boy turned girl Skrevet 5. desember 2009 #6 Skrevet 5. desember 2009 Uniformene er flotte .......
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå