Gjest ts Skrevet 2. desember 2009 #1 Skrevet 2. desember 2009 Som emnetittelen sier, så lurer jeg på hvor lang tid det pleier å ta før man får pakken fra tikei.se. Bestilte en del prøver, samt en børste, og alt havnet under 200NOK. I morgen er det to uker siden, tror jeg. Trodde det skulle gå fort, fordi det "bare" er fra Sverige. Noen som vet hvor lang tid det pleier å ta? Fant ikke noe om det på siden deres.
Gjest Heidie Skrevet 2. desember 2009 #2 Skrevet 2. desember 2009 Som emnetittelen sier, så lurer jeg på hvor lang tid det pleier å ta før man får pakken fra tikei.se. Bestilte en del prøver, samt en børste, og alt havnet under 200NOK. I morgen er det to uker siden, tror jeg. Trodde det skulle gå fort, fordi det "bare" er fra Sverige. Noen som vet hvor lang tid det pleier å ta? Fant ikke noe om det på siden deres. Så merkelig. Jeg har bestillt to ganger fra tikei, og begge gangene har jeg fått pakken ca 3 dager etterpå. Men nå er det jo jul snart, og posten har mye å gjøre...
Kamelia83 Skrevet 2. desember 2009 #3 Skrevet 2. desember 2009 Jeg venter også på en pakke fra Sverige. Ikke fra Tikei da. Den skal gjennom tollen, men synes uansett over 14 dager er lenge
Gjest Gjest_Hanne_* Skrevet 2. desember 2009 #4 Skrevet 2. desember 2009 Med meg tok det også bare 3 dager...
Gjest Sandbekken Skrevet 2. desember 2009 #5 Skrevet 2. desember 2009 3 dager her også.. du kan jo ringe posten?
Periwinkle Skrevet 2. desember 2009 #6 Skrevet 2. desember 2009 Jeg har bestilt mange ganger, og de første gangene, i vår, tok det ca 3 dager som andre skriver her, men sist gang og gangen før der så tok det vel en uke. Sikkert noe med julerush å gjøre, men allikevel, 14d var lenge ja
Gjest ts Skrevet 2. desember 2009 #7 Skrevet 2. desember 2009 Jeg får sjekke litt, ja. Syns også det var veldig rart. Det er jo nesten en måned til jul fortsatt, liksom, så at det skulle ta såå lang tid var en overraskelse. Men takk. Greit å vite hvor lang tid det pleier å ta.
Gjest ts Skrevet 2. desember 2009 #8 Skrevet 2. desember 2009 *snip* Jeg gleder meg nok litt for mye til jul, og til å få pakken, slik at dagene virker lengre enn de er. Ser at jeg bestilte bare for en uke siden. Får se om den kommer før helga, ellers får jeg ta en telefon.
Lilandry Skrevet 2. desember 2009 #9 Skrevet 2. desember 2009 Hos meg pleier det også å ta ca. 3 dager. Det er garantert posten som roter. De har rotet vekk en pakke så vidt jeg vet, men den var fra LF da.
Gjest ts Skrevet 2. desember 2009 #10 Skrevet 2. desember 2009 Sjekka bekreftelsesmailen nå. Ser der at det står at man skal merke paypal-betalingen med ordrenr. Så vidt jeg husker, så betalte jeg med en gang jeg bestilte, altså via tikei.se sine egne sider, på en måte. Fikk bekreftelse fra paypal, men ser ikke der at det står noe ordrenr et sted. Lurer på om det kan være det som er problemet, kanskje? Men rart jeg ikke har hørt noe, da. :S Hva pleier dere å gjøre?
Gjest ts Skrevet 2. desember 2009 #11 Skrevet 2. desember 2009 Sjekka bekreftelsesmailen nå. Ser der at det står at man skal merke paypal-betalingen med ordrenr. Så vidt jeg husker, så betalte jeg med en gang jeg bestilte, altså via tikei.se sine egne sider, på en måte. Fikk bekreftelse fra paypal, men ser ikke der at det står noe ordrenr et sted. Lurer på om det kan være det som er problemet, kanskje? Men rart jeg ikke har hørt noe, da. :S Hva pleier dere å gjøre når dere betaler?
Periwinkle Skrevet 2. desember 2009 #12 Skrevet 2. desember 2009 betaler med visa og nettbank med en gang jeg bestiller. oppgir kortnr, utgangsdato osv Sjekk nettbanken din og det er reservert et beløp tilsvarende det du handlet for. Er beløpet bare reservert, men ikke trukket, er ikke pakken sendt. Er beløpet trukket er pakken sendt
Gjest Problematique Skrevet 2. desember 2009 #13 Skrevet 2. desember 2009 Første gangen jeg bestilte tok det meg 3 dager å få pakken, andre gangen nesten to uker. Sikkert litt varierende med hvor mye de har å gjøre.
Gjest ts Skrevet 2. desember 2009 #14 Skrevet 2. desember 2009 Jeg var visst litt rask på avtrekkeren. Sendte en mail og spurte om de visste hva som hadde skjedd.. Ser i nettbanken nå at det ble trukket den 27. Da har jeg det sikkert i morgen. Det er så typisk.
lovenemo Skrevet 3. desember 2009 #15 Skrevet 3. desember 2009 Når jeg har bestilt har det som regel tatt 2-4 dager, men nå er det over en uke siden jeg bestilte og har fortsatt ikke fått noe :s
Gjest ts Skrevet 3. desember 2009 #16 Skrevet 3. desember 2009 Sjekk når det ble trekt fra kontoen. Viste seg her at det ble trekt dagen etter at hun sendte den (fikk mail der hun sa hun sendte den 26., og det ble trukket den 27.). I dag dumpa selvsagt pakken ned i postkassen.
lovenemo Skrevet 3. desember 2009 #17 Skrevet 3. desember 2009 Sjekk når det ble trekt fra kontoen. Viste seg her at det ble trekt dagen etter at hun sendte den (fikk mail der hun sa hun sendte den 26., og det ble trukket den 27.). I dag dumpa selvsagt pakken ned i postkassen. Fikk også pakke i dag, wee!
Gjest Gjest1234 Skrevet 7. januar 2010 #18 Skrevet 7. januar 2010 Årgh aldri bestill i juletider ihverfall. Nå er det 3 uker siden jeg bestilte og nothing. Den har nok kommt inn i tollen, men uansett, syns det er drøøøøyt lang tid!!!
Gjest Gjest1234 Skrevet 7. januar 2010 #19 Skrevet 7. januar 2010 Årgh aldri bestill i juletider ihverfall. Nå er det 3 uker siden jeg bestilte og nothing. Den har nok kommt inn i tollen, men uansett, syns det er drøøøøyt lang tid!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå