Gjest Gjest_mina_* Skrevet 2. desember 2009 #1 Skrevet 2. desember 2009 og jeg føler ikke det samme.er jo glad i han men har ikke kommet så langt.vil ikke såre han.hva gjør jeg?
addict Skrevet 2. desember 2009 #2 Skrevet 2. desember 2009 Jeg husker jeg sa "ntååå så søt du er! er kjempeglad i deg også" og hvis han spurte hvorfor jeg ikke sa jeg elsker deg så ville jeg bare forklart at jeg ville trengt tid på meg til å si så sterke ord. om han krangler på det så er det jo noe å tenke over.. min spurte ikke, men han ventet til jeg var klar, og da ble han veldig glad når jeg sa det!
brudelompen Skrevet 2. desember 2009 #3 Skrevet 2. desember 2009 Det var mannen min som sa det først til meg også, vi hadde drukket litt og det endte selvsagt med at jeg begynte å gråte fordi jeg ble fortvila over situasjonen. Men jeg kunne jo ikke gjøre noe annet enn å være ærlig. Jeg sa at jeg ikke var der helt enda og at jeg ikke ville si at jeg elska han før jeg var helt sikker på at jeg gjorde det. Han tok det pent, og sa at det var helt greit. Fine mannen! <3
leirbål Skrevet 2. desember 2009 #4 Skrevet 2. desember 2009 Si tusen takk, og at du er veldig glad i han du også. Resten må du ta som det kommer. Enten han vil snakke eller late som om alt er greit.
lykkelig84 Skrevet 2. desember 2009 #5 Skrevet 2. desember 2009 og jeg føler ikke det samme.er jo glad i han men har ikke kommet så langt.vil ikke såre han.hva gjør jeg? Når kjærstn min sa det til meg første gang, begynte jeg å gråte fordi jeg var så glad og jeg hadde hatt lyst til å si det leeenge men turte ikke for jeg ville at han skulle si det først! Du kan jo bare si at det er vanvittig deilig å høre og at du er forelska og glad i han og sier det når du er klar:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå