Gjest Carl Skrevet 2. desember 2009 #1 Skrevet 2. desember 2009 Jeg og dama har vært i sammen et halvt år nå. Hun er dritforelska. Ringer meg hele tiden og forteller alle hvor bra jeg er osv. Jeg liker også henne utrolig godt, men sexen plager meg, den er helt elendig... Problemet er at hun gidder ikke gjøre noe i senga. Og da "orker" hun bare pule maks 1 gang. Vi er liksom nyforelska, husker fra tidligere forhold at vi pulte som kaniner, overalt, og dette savner jeg. I tilleg vil dama mi aldri "gjøre noe av arbeidet". Hun vil bare ligge og motta. Enten at jeg puler henne i, eller slikker henne. Jeg får henne til å komme nesten hver gang. Hun gidder aldri ri eller suge. Runke gjør hun av og til, uten sjel, "men hun blir så sliten" fordi jeg bruker lang tid på å komme. Det er ikke så lett å komme når jeg ser at hun runker meg helt uten innlevelse... Det er godt så langt at jeg er begynt å tenke på ekser. Husker hvordan jeg kunne stå å kjøkkenet og eksen plutselig kunne dra ned buksa mi og suge meg til jeg kom... Eller jeg bare kunne begynne og fingre henne i bilkø... Savner dette. Og det er helt feil at jeg skal måtte fantasere om ekser, fordi dama aldri gidder. Hun har vært litt slik siden vi ble sammen, jeg tolket det som at hun var litt sjenert, og tenkte at dette blir bedre med tiden, men det er ikke blitt bedre, tvert i mot. Hun er ikke utro eller noe slikt, det vet jeg, og hun er nesten blindt forelsket i meg. Så ellers er forholdet flott, hun hinter for eksempel om at hun vil at jeg skal fri. Hva skal jeg gjøre? Har virkelig ikke lyst å slå opp med denne jenta, men jeg føler jeg har prøvd det meste. Forteller henne hele tiden hvor flott og sexy hun er. Men uten skikkelig sex, så klarer jeg ikke dette forholdet over tid
Gjest Gjest Skrevet 2. desember 2009 #2 Skrevet 2. desember 2009 Det er en ærlig sak.. Du er nå ærlig mot deg selv i dette innlegget, på tide å være ærlig mot henne. Vet du hva hun liker i sengen, og hva slags fantasier hun har? Kanskje hun ikke har fått utforske sin egen seksualitet noe særlig? Kan dere snakke åpent om sex, eller trekker hun seg tilbake da?
Gjest Gjest Skrevet 2. desember 2009 #3 Skrevet 2. desember 2009 Snakk med henne om det Kan hende hun er passiv fordi hun er sjenert eller noe, jeg har i hvert fall vært litt sånn. Fortell henne at du bare blir glad om hun tar mer initiativ. Klart du må velge ordene med omhu, men jeg synes det er viktig å snakke om sånt, er godt mulig dere greier å løse dette - og begge får mer glede av sexlivet.
leirbål Skrevet 2. desember 2009 #5 Skrevet 2. desember 2009 Snakk med henne om det Kan hende hun er passiv fordi hun er sjenert eller noe, jeg har i hvert fall vært litt sånn. Fortell henne at du bare blir glad om hun tar mer initiativ. Klart du må velge ordene med omhu, men jeg synes det er viktig å snakke om sånt, er godt mulig dere greier å løse dette - og begge får mer glede av sexlivet. Ja snakk med henne. Men ikke nevn at du tenker på eksen.
Britt Banditt Skrevet 2. desember 2009 #6 Skrevet 2. desember 2009 Enig, snakk med henne, men kanskje ikke så lurt å si at eksene dine var så mye bedre
Gjest Gjest Skrevet 2. desember 2009 #7 Skrevet 2. desember 2009 Ikke si noe om eksen Men snakk med henne, og vis henne hva du ønsker. Hun høres ut som hun har et litt gammmeldags romantisk syn på sex. Antagelig har hun aldri utforsket det gå gi nytelse og være den aktive i sex, tror ikke det er riktig å konkludere med at hun ikke gidder. Kanskje hun har hatt kjærester som er mer enn fornøyde med å varte opp og gjøre sine greier (jeg har selv en slik, han vil gjøre jobben for da får han det som han vil). Kanskje hun har litt sperrer, kanskje hun er redd for å ikke få til å få deg til å komme hvis hun rir eller gir munnsex, og heller lar være enn å risikere å mislykkes. Hvis det skal bli noen forandring, må du være tålmodig, men også oppmuntre, gi masse feedback hvis hun går ut over sine grenser, og ligge litt på latsida i senga iblant selv. Hun kaster deg nok ikke av når du holder på for å gjøre noe for deg. Jenter som er aktive selv liker å ha (positiv) makt. Jenta di vet sannsynligvis lite om hvor morsomt det er å ha makt og styre showet (selv om det ikke er morsomt hvis det er den eneste måten man får ha sex på).
Gjest Gjest_matilde_* Skrevet 2. desember 2009 #8 Skrevet 2. desember 2009 haha, du bør bli sammen med meg Jeg savner også dette hos min samboer. Hos oss er det omvent.
lykkelig84 Skrevet 2. desember 2009 #9 Skrevet 2. desember 2009 Den er kjip..! Jeg syns du skal ta opp dette med dama di jeg, samma hvor kjipt det blir. Du kan jo ikke ha det bra når dette plager deg...? Sex er faktisk en viktig del av et forhold, og hvis du tenker på exer når dere har sex eller koser, så er det noe feil.. Har du snakka med dama di a? Vet hun hva du tenker?
Gjest Purple Haze Skrevet 2. desember 2009 #10 Skrevet 2. desember 2009 Snakk med henne om hvordan du føler dette. Hvis hun faktisk er sånn, tror jeg ikke dere passer sammen seksuelt, og det er det jo viktig at man gjør. Men om dere er innstilt på å få det til å fungere, må begge gi og ta.
Gjest carl Skrevet 2. desember 2009 #11 Skrevet 2. desember 2009 Ja, siste der traff veldig rett på dama mi . Hun har et veldig romantisk syn på sex, og forhold generelt, på grensen til naivt faktisk. Jeg må nok bare være tålmodig og prøve å løsne henne opp sakte men sikkert... Er bare så redd for å ende opp gift med unger og stasjonsvogn og dønn kjedelig sexliv om en 5 års tid... Blir litt sent å hoppe ut av forholdet da. Liker henne utrolig godt, bare så det er sagt. Og det er kun sexen jeg savner ved eksene. Ellers er hun perfekt. Hvis hun bare hadde åpnet seg litt, og blitt litt mer naughty, så hadde jeg nesten giftet meg på flekken
Gjest heks Skrevet 2. desember 2009 #12 Skrevet 2. desember 2009 I tilleg vil dama mi aldri "gjøre noe av arbeidet". Hun vil bare ligge og motta. Enten at jeg puler henne i, eller slikker henne. Jeg får henne til å komme nesten hver gang.. Hun gjør ikke noe av arbeidet? Hun viser jo at hun "kommer" nesten hver gang!!!
Gjest carl Skrevet 2. desember 2009 #13 Skrevet 2. desember 2009 Hun gjør ikke noe av arbeidet? Hun viser jo at hun "kommer" nesten hver gang!!! Er du seriøs? Kaller du å ligge i misjonær og bli slikket til orgasme arbeid? Kanskje jeg også har lyst til å bare ligge der avogtil og få orgasme...
annamaria8 Skrevet 2. desember 2009 #14 Skrevet 2. desember 2009 Du sier hun er dritforelska. Alt du sier om egne følelser er at du liker henne utrolig godt. Er du forelska i henne? Har du vært det? Det virker mer som om du vil ha en fast seksualpartner til å tilfredsstille deg enn at du elsker henne. Kanskje du skulle revurdert forholdet. Slik at hun ikke sløser bort tid på deg og omvendt, for å si det slik.
Gjest carl Skrevet 2. desember 2009 #15 Skrevet 2. desember 2009 Kan kanskje også nevne at hun er 23, jeg er 24. Hun er også litt usikker av seg. Den vanlige usikkerheten nesten alle jenter har ang. kroppen sin. Jeg har aldri sagt noe negativt om kroppen hennes. Jeg synes hun er dritfin. Hun har litt fett, men ikke mye, jeg bryr meg ikke. Derimot sier jeg hele tiden hvor fin og sexy hun er.
Gjest Gjest_Ariana_* Skrevet 2. desember 2009 #16 Skrevet 2. desember 2009 Problemet er at hun gidder ikke gjøre noe i senga. Og da "orker" hun bare pule maks 1 gang. Hun gidder aldri ri eller suge. Runke gjør hun av og til, uten sjel, "men hun blir så sliten" fordi jeg bruker lang tid på å komme. Det er ikke så lett å komme når jeg ser at hun runker meg helt uten innlevelse... Syns du har høye forventninger. Samme om det er innlevelse vel...prostituerte ser på dette som tjenester uten innlevelse...og dette betaler dere menn for. Å ri og å suge er det kjedeligste og minst interessante man kan finne på...hvorfor gidde det? Kjør på og bli ferdig med det. Sex er sex, og suging - bruk støvsugeren.
Gjest Gjest_Ariana_* Skrevet 2. desember 2009 #17 Skrevet 2. desember 2009 Du sier hun er dritforelska. Alt du sier om egne følelser er at du liker henne utrolig godt. Er du forelska i henne? Har du vært det? Det virker mer som om du vil ha en fast seksualpartner til å tilfredsstille deg enn at du elsker henne. Kanskje du skulle revurdert forholdet. Slik at hun ikke sløser bort tid på deg og omvendt, for å si det slik. Enig...høres ut som om TS forevnter en sexslave, ikke en kjæreste.
Gjest Gjest Skrevet 2. desember 2009 #18 Skrevet 2. desember 2009 Jeg synes ikke dette høres ut som en bra match. Er forelsket i kjæresten min, men ville aldri likt å bli fingret i bilkø, og jeg ville ikke likt å plutselig dra ned buksen hans og suge. Heldigvis ser det ut til at jeg og min kjære har like ønsker og behov så langt i forholdet... Du bør absolutt snakke med henne. Sex er en så viktig del av et forhold at ingen av dere bør måtte inngå kompromisser.
lykkelig84 Skrevet 2. desember 2009 #19 Skrevet 2. desember 2009 Enig...høres ut som om TS forevnter en sexslave, ikke en kjæreste. Det høres ut som TS ønsker en kjæreste han har god sex med! Og det er da ikke mye å "forlange"! 1
Gjest carl Skrevet 2. desember 2009 #20 Skrevet 2. desember 2009 Du sier hun er dritforelska. Alt du sier om egne følelser er at du liker henne utrolig godt. Er du forelska i henne? Har du vært det? Det virker mer som om du vil ha en fast seksualpartner til å tilfredsstille deg enn at du elsker henne. Kanskje du skulle revurdert forholdet. Slik at hun ikke sløser bort tid på deg og omvendt, for å si det slik. Jeg er forelska i henne ja. Kan ikke si jeg elsker henne 100% ennå, fordi dette med sexen plager meg veldig. Resten av det du sier er feil. Ja, jeg vil ha en fast seksualpartner, men jeg vil også ha en kjæreste. Nå føler jeg at jeg bare har en kjæreste. Uansett så spurte jeg ikke om jeg elsker henne, jeg vil bare at hun skal bli litt frekkere i senga. Vil ikke ha flere kommentarer som hinter til at jeg bare vil ha henne for sex. Sex er for meg en veldig viktig del av et forhold, ellers kunne vi jo bare vært venner, ikke sant?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå