Roald Skrevet 2. desember 2009 #1 Skrevet 2. desember 2009 Hva synes dere om dette? Jeg er selv i ett stabilt forhold. Men har kamerater som fortsatt treffer exene sine for sex. I det ene tilfellet vet jeg at damen ønsker ett forhold, det var han som gjorde det slutt. Han snakker ikke noe om dette så jeg vet ikke hvordan han egentlig tenker. Traff ex-damen hans på byen for ikke så lenge siden. Da fortalte hun at hun hadde vært gravid med ham og det hadde endt galt. Hun var skuffet over at han ikke hadde stilt opp for henne på noen måte iforbindelse med dette. (hun hadde vært innlagt på sykehus når hun mistet) Vet at hun treffer ham ennå. Hva er det som får damer til å fortsette å treffe exer som ikke vil ha ett forhold til dem og som de synes svikter og behandler dem dårlig? Forstår ikke dette her jeg..Noen som har noen synspunkter på dette temaet??
Britt Banditt Skrevet 2. desember 2009 #2 Skrevet 2. desember 2009 De har vel fortsatt følelser for mannen og håper han skal forandre seg, kanskje?
Roald Skrevet 2. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 2. desember 2009 De har vel fortsatt følelser for mannen og håper han skal forandre seg, kanskje? Det kan nok være grunnen-men litt naivt kanskje? Jeg er av den oppfatning at er det slutt så er det slutt. Derfor jeg prøver å få litt innsikt her i hvorfor det tydeligvis er en del som fortsetter å ligge sammen etter at det er slutt. Synes det virker komplisert. Hadde håpt noen her hadde noen erfaringer å dele.
Britt Banditt Skrevet 2. desember 2009 #4 Skrevet 2. desember 2009 Det kan nok være grunnen-men litt naivt kanskje? Jeg er av den oppfatning at er det slutt så er det slutt. Derfor jeg prøver å få litt innsikt her i hvorfor det tydeligvis er en del som fortsetter å ligge sammen etter at det er slutt. Synes det virker komplisert. Hadde håpt noen her hadde noen erfaringer å dele. Joda, naivt er det, men man er jo gjerne naiv når man er forelsket.
Roald Skrevet 2. desember 2009 Forfatter #5 Skrevet 2. desember 2009 Joda, naivt er det, men man er jo gjerne naiv når man er forelsket. Ja er vel gjerne slik-men da er det jo utnyttelse av andre parten som ikke er forelsket..eller?
Britt Banditt Skrevet 2. desember 2009 #6 Skrevet 2. desember 2009 Ja er vel gjerne slik-men da er det jo utnyttelse av andre parten som ikke er forelsket..eller? Ja, vil si det så lenge fyren er klar over at hu er forelsket i han fortsatt, og vil ha han tilbake, men fortsetter å ha sex med henne for det. Han burde holde seg unna.
peanut_juice Skrevet 2. desember 2009 #7 Skrevet 2. desember 2009 Typen slo opp med meg for noen uker siden, og vi kom først frem til at vi skulle bli pulekompiser. Jeg vil det først og fremst for da får jeg fortsatt være nær han, på en måte. Og det er jo selvfølgelig det håpet om at følelsene han en gang hadde for meg, skal blusse opp igjen. Men det er også fordi vi har meget fantastisk sex sammen, og er veldig fysiskt tiltrukket av hverandre.
Roald Skrevet 2. desember 2009 Forfatter #8 Skrevet 2. desember 2009 Typen slo opp med meg for noen uker siden, og vi kom først frem til at vi skulle bli pulekompiser. Jeg vil det først og fremst for da får jeg fortsatt være nær han, på en måte. Og det er jo selvfølgelig det håpet om at følelsene han en gang hadde for meg, skal blusse opp igjen. Men det er også fordi vi har meget fantastisk sex sammen, og er veldig fysiskt tiltrukket av hverandre. Bruddet mellom dere er jo ganske ferskt ennå..Hvor lenge skal du være pulevennen hans dersom følelsene hans nå ikke skulle blusse opp igjen? 1. mnd-2? 1 år? Har du tenkt å sitte hjemme å vente på tlf. fra ham og komme løpende hver gang han vil ha seg? Forspille alle sjanser til å finne en ny som behandler deg fint? Er dette en måte du prøver å unngå/ utsette kjærlighetssorgen på? Vil den ikke bare bli verre om han en dag plutselig også dumper deg som pulevenn fordi han har forelsket seg på ny i en annen?
Roald Skrevet 2. desember 2009 Forfatter #9 Skrevet 2. desember 2009 Ja, vil si det så lenge fyren er klar over at hu er forelsket i han fortsatt, og vil ha han tilbake, men fortsetter å ha sex med henne for det. Han burde holde seg unna. Hadde begge parter hatt følelser for hverandre så hadde de nok blitt sammen igjen ja. Det sies at vi menn har vanskelig for å takke nei til sex, men personlig hadde jeg ikke klart å utnytte en jente som jeg viste hadde følelser for meg.
peanut_juice Skrevet 2. desember 2009 #10 Skrevet 2. desember 2009 Bruddet mellom dere er jo ganske ferskt ennå..Hvor lenge skal du være pulevennen hans dersom følelsene hans nå ikke skulle blusse opp igjen? 1. mnd-2? 1 år? Har du tenkt å sitte hjemme å vente på tlf. fra ham og komme løpende hver gang han vil ha seg? Forspille alle sjanser til å finne en ny som behandler deg fint? Er dette en måte du prøver å unngå/ utsette kjærlighetssorgen på? Vil den ikke bare bli verre om han en dag plutselig også dumper deg som pulevenn fordi han har forelsket seg på ny i en annen? Nej, det var det vi og kom frem til til slutt, at så lenge jeg fortsatt har følelser for han, så er ikke det en ideel løsning i det heletatt. Men jeg ser hvorfor det er så mange som lar seg friste av det. Er man veldig glad i en person, så går man med på det meste, for ikke å miste personen helt. Kjærlighetssorgen er der uansett den, uavhengi om man er pulekompiser eller ikke, for å være det, er jo på ingen måte som å være i et forhold med personen.
Roald Skrevet 2. desember 2009 Forfatter #11 Skrevet 2. desember 2009 Nej, det var det vi og kom frem til til slutt, at så lenge jeg fortsatt har følelser for han, så er ikke det en ideel løsning i det heletatt. Men jeg ser hvorfor det er så mange som lar seg friste av det. Er man veldig glad i en person, så går man med på det meste, for ikke å miste personen helt. Kjærlighetssorgen er der uansett den, uavhengi om man er pulekompiser eller ikke, for å være det, er jo på ingen måte som å være i et forhold med personen. Godt å høre at dere kom frem til dette slik at du kan komme deg videre i livet:o) Lykke til med å finne varig kjærlighet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå