Gjest Gjest Skrevet 2. desember 2009 #1 Skrevet 2. desember 2009 Jeg brukte Herbal Essens shampoo og balsam - og nå er den borte fra hyllene.. Jeg har ingen andre som virkelig fungerer på mitt hår. Har også forsøkt flere "frisørshampooer" - men disse klør jeg av.. noen som vet hva som skjedde med de (nytt navn el.l.)??
Gjest Gjest Skrevet 2. desember 2009 #2 Skrevet 2. desember 2009 Jeg brukte Herbal Essens shampoo og balsam - og nå er den borte fra hyllene.. Jeg har ingen andre som virkelig fungerer på mitt hår. Har også forsøkt flere "frisørshampooer" - men disse klør jeg av.. noen som vet hva som skjedde med de (nytt navn el.l.)?? De ble trukket av markedet, erstattet med Glow og Syoss eller hvordan den skrives. Men enkelte steder, sann som her jeg bor på bygda, har vi fortsatt de shampoene.
Gjest Gjest Skrevet 2. desember 2009 #3 Skrevet 2. desember 2009 De ble trukket av markedet, erstattet med Glow og Syoss eller hvordan den skrives. Men enkelte steder, sann som her jeg bor på bygda, har vi fortsatt de shampoene. TD her: men hvorfor ble den trukket av markedet.. Denne glow har jeg sett - men det er ikke den samme...
Gjest Gjest Skrevet 2. desember 2009 #4 Skrevet 2. desember 2009 Det vet jeg dessverre ikke.. Vet bare at det er samme firma som har Glow og Syoss.
Gjest Gjest Skrevet 2. desember 2009 #5 Skrevet 2. desember 2009 Herbal essences var den eneste shampooen og balsamen som fungerte på håret mitt, og ble lei meg da de ble borte, men oppdaget at glow fungere sånn som de, så anbefaler deg å prøven den:) Jeg ble i allefall fornøyd!
Gjest Gjest Skrevet 2. desember 2009 #6 Skrevet 2. desember 2009 Glow shampoo og balsam synes jeg er helt elendige! Brukte herbal før, og prøvde glow nå. Aldri hatt problemer med fett hår i hele mitt liv, men nå blir håret seriøst fett iløpet av to dager!
Gjest Gjest Skrevet 2. desember 2009 #7 Skrevet 2. desember 2009 Hvis noen her savner herbal essence, kan jeg være bejhelpelig med å kjøpe og sende det til dere, vil bare ha penger til porto og prisen for pr flaske
Gjest Gjest Skrevet 2. desember 2009 #8 Skrevet 2. desember 2009 Glow shampoo og balsam synes jeg er helt elendige! Brukte herbal før, og prøvde glow nå. Aldri hatt problemer med fett hår i hele mitt liv, men nå blir håret seriøst fett iløpet av to dager! Er vel ganske vanlig å få fett hår i løpet av to/tre dager, er det ikke? Glow (i alle fall den gule) lukter faktisk litt som Herbal Essences... Har ikke proøvd Glow, men hører en del negativt om serien.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 2. desember 2009 #9 Skrevet 2. desember 2009 Glow synes jeg er noe forbanna skvip!! Ja det lukter godt, men det er også alt. overhodet ingen pleiende effekt fra balsamen.. shampoen funker bra som skumbad
Gjest Gjest Skrevet 2. desember 2009 #10 Skrevet 2. desember 2009 Er shampooen helt borte, eller har de den fortsatt i Sverige og Spania f.eks? Da er det jo bare å hamstre hvis man skal ut på tur:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå