Gå til innhold

fra nettflørt til treff

Gjest Gjest_gjest_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_gjest_*

Så har jeg endelig truffet en kjekk og morsom mann på sukker :)

Vi prater sammen annenhver dag på msn og har det veldig koselig :)

Vi flørter og tonen er fin. Vi diskuterer litt også.

Han satt og drakk litt vin forrige torsdag og foreslo at vi skulle møtes iløpet av helgen.

Men på fredag fikk jeg sms om at han ikke orket kjøre så langt(vi bor 2timer fra hverandre).Og lørdag var jeg i bursdagfest.

Etter dette har vi fortsatt å prate. Og alt virker fint.Jeg vil gjeren foreslå et møte. Men vet ikke hvordan jeg skal gå frem.

Er redd for at han blir skremt og at jeg virker for intens hvis jeg spør. Er det noen som har forslag til hvordan jeg skal gå frem?

Han har ikke foreslått no etter torsdag i forrige uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men på fredag fikk jeg sms om at han ikke orket kjøre så langt(vi bor 2timer fra hverandre).

Dette er det store problemet med Internett - stor geografisk avstand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze
Dette er det store problemet med Internett - stor geografisk avstand.

Det trenger ikke være et større problem enn man gjør det til selv. Kjæresten og jeg bor omtrent 7 timer vekk fra hverandre, hvis en kjører bil. Med fly bruker vi 45 minutter. En får til det en vil :)

Til TS: det er bare å foreslå å møtes en dag. Og da mener jeg en konkret dag, f.eks lørdag. Så gjelder det å finne på noe å gjøre sammen. Jeg syns det er ok å gå en tur, ta en kaffe eller liknende, for å se om det er kjemi der. Men du vet best hva som kan passe dere å finne på sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det trenger ikke være et større problem enn man gjør det til selv. Kjæresten og jeg bor omtrent 7 timer vekk fra hverandre, hvis en kjører bil. Med fly bruker vi 45 minutter. En får til det en vil :)

Ja, det er sant nok. Men man må være veldig klar over at det vil være helt nødvendig å gjøre det dere nå er i ferd med å gjennomføre - altså at den ene flytter permanent til den andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,og så? Trenger ikke være noe problem å flytte?

Nei, men hvis man selv ikke er villig til å flytte på seg, så bør det være en tankevekker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Purple Haze

Hvis ingen av partene kan eller vil flytte, er det så klart et problem. Da tror jeg neppe forholdet overlever avstanden. Jeg hadde nok ikke gått inn i et avstandsforhold, hvis jeg ikke visste at en av oss kunne flytte på seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er da vel ingen som skal flytte ennå?? De har jo ikke møtt hverandre en gang?! :filer:

Om du har lyst å treffe han så spør da vel. Han har helt sikkert lyst fortsatt, men når rødvinen har fordunstet så er det lett å få prestasjonsangst også :eeeh:

Men bedre å møtes før enn senere - det er lett å lage seg et fantasibilde via nett. I "gamle dager" hadde jeg flere crush på folk jeg snakket med på nett - med påfølgende big time nedtur etter treff. Noen hadde jeg kjemi med også. Etter mine statistikker er sjansen for kjemi ca 12 %.

Men altså, man har ikke mulighet til å å kjenne skikkelig på utstråling og kjemi før man møtes.

Jeg anbefaler øl eller vin på første date - for å lette litt på den anspente stemningen :fnise::kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis ingen av partene kan eller vil flytte, er det så klart et problem. Da tror jeg neppe forholdet overlever avstanden. Jeg hadde nok ikke gått inn i et avstandsforhold, hvis jeg ikke visste at en av oss kunne flytte på seg.

Jeg lever i et avstandsforhold. Ingen av oss vil flytte.Det har nå vart i fem år. Men kjenner det begynner å bli veldig slitsomt..uff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lever i et avstandsforhold. Ingen av oss vil flytte.Det har nå vart i fem år. Men kjenner det begynner å bli veldig slitsomt..uff

Ja, det kan aldri fungere i lengden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Vil dere ikke eller kan dere ikke flytte? Jeg tenker at hvis ingen har viljen til å flytte, så blir det veldig utfordrende. Personlig hadde jeg nok ikke klart å ha avstand så lenge som 5 år, og heller ikke økonomi til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...