Gå til innhold

Jeg har det

Gjest Hva mener gutter om dette?

Anbefalte innlegg

Gjest Hva mener gutter om dette?

Jeg lurer rett og slett på hva gutter mener om jenter med rødt hår. Selv har jeg det,men den dype kobberfargen.Og har fått veldig mye skryt av den.Vet det kan være fordommer rundt det,men kunne godt tenke meg å høre deres mening :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Stefan_*

Ærlig svar: Det er stygt. Hvis du er en såkalt "ginger" med fregner også, blir det enda styggere.

Nå vet jeg ikke hvor rødt håret ditt faktisk er, men veldig lyst rødt er ikke pent, synes nå jeg som gutt. Helt helt helt mørkerødt kan aksepteres.. :P

Noe jeg synes er HOT, så er det brunt hår med striper i. Faen det er lekkert på jenter. ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer rett og slett på hva gutter mener om jenter med rødt hår. Selv har jeg det,men den dype kobberfargen.Og har fått veldig mye skryt av den.Vet det kan være fordommer rundt det,men kunne godt tenke meg å høre deres mening :)

Jeg synes det er mange flotte damer med rødt hår.....har sansen for hun i Cubus reklamen også faktisk...lekkert ! Ja, også kobberfargen som du nevner er schysst..(som de sier på svensk) :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det finnes de som blir helt utrolig sexy med rødt hår, men de er vel unntaket.

Når det er sagt, så legger man ekstra merke til dem fordi de nettopp er unntaket. Både de som er helt normale og de som blir de lekreste maneaters :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rødt hår er fint :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat som blonde jenter kan være pene og mindre pene så kan rødtopper være pene og mindre pene. Allikevel synes jeg det er noe spesielt med rødtopper, det er jo mindre vanlig enn å være blond.

Særlig gjelder dette Dina Meyer, som spilte Kara i "Dragonheart"-filmen fra 1996. Jeg synes hun ser mye penere ut som Kara enn hun gjør i intervjuene under bonusmateriell. Dette var det beste bildet jeg fant med et kjapt søk:

http://www.whosdatedwho.com/celebrity/photos/dina-meyer.htm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jeg har det

Jeg har iallefall den dype fargen,og får mye skryt av den både av frisører og andre.Syns selv en skiller seg litt ut,er morro da :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...