Gjest Gjest Skrevet 2. desember 2009 #1 Skrevet 2. desember 2009 Hei. Jeg skal snart til Thailand på ferie og lurer på om noen vet om man får nadlet Bailiey`s osv der nede eller om man økonomisk sett bør handle det på taxfrien før man ankommer Thailand? Vet at i Tyrkia er det lite slike orginalvarer så jeg er sepent på hvordan det er i Thailand. Håper noen vet:-)
Gjest Gjest Skrevet 2. desember 2009 #2 Skrevet 2. desember 2009 Du skal reise til et eksotisk land på andre siden av kloden, og du er spent på om baileysen er billigere...?
gard Skrevet 2. desember 2009 #3 Skrevet 2. desember 2009 Hei Jeg har ikke akuratt sjekket Baileys i Thailand men generelt sett virker det billigere med øl og sprit men dyrere med vin. Hvis du vil være sikker på å få Baileys så tror jeg at jeg ville anbefalte deg å ta med en halvflaske :-) Se ellers reisebrevene mine fra Thailand på min hjemmeside.
Gjest Gjest Skrevet 2. desember 2009 #4 Skrevet 2. desember 2009 Tusen takk for svar Gard:-) Har faktisk vært innom sidene dine:-) kjempeflott!
Gjest thai Skrevet 16. januar 2010 #5 Skrevet 16. januar 2010 Du skal reise til et eksotisk land på andre siden av kloden, og du er spent på om baileysen er billigere...? :hoho::hoho: cheap people should stay home!
Gjest Gjest Skrevet 17. januar 2010 #6 Skrevet 17. januar 2010 Det er stort sett øl og Mekong-whiskey det går i i Thailand(!), så hvis du vil være sikker tar du med Baileys og evt litt vin. Har selv tatt med vin inn til Thailand, ikke pga prisen men fordi det rett og slett ikke er så lett å få tak i god vin.
Gjest Gjest_anders_* Skrevet 17. januar 2010 #7 Skrevet 17. januar 2010 Det er stort sett øl og Mekong-whiskey det går i i Thailand(!), så hvis du vil være sikker tar du med Baileys og evt litt vin. Har selv tatt med vin inn til Thailand, ikke pga prisen men fordi det rett og slett ikke er så lett å få tak i god vin. Er du seriøs eller? Stort sett øl og Mekong??? Rart Du ikke skrev Singha og Mekong. Thailand har de aller fleste sortene av øl/vin/brennevin- og ikke noe problem å få tak i heller. Har Du vært i Thailand før?
Xtend Skrevet 17. januar 2010 #8 Skrevet 17. januar 2010 Alle store matbutikker i Thailand fører et stort utvalg av vin, sprit, øl og andre alkoholholdige drikkevarer. Der får man kjøpt det aller meste, og finner du ikke det du er ute etter, er de som oftest behjelpelige med å skaffe det. Du finner også fancy og dyre vinbarer flere steder i Bangkok, i tillegg til utsalgssteder som selger primært til barer og andre utesteder. Her finner du alt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå