Gå til innhold

Alkohol i Thailand?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg skal snart til Thailand på ferie og lurer på om noen vet om man får nadlet Bailiey`s osv der nede eller om man økonomisk sett bør handle det på taxfrien før man ankommer Thailand?

Vet at i Tyrkia er det lite slike orginalvarer så jeg er sepent på hvordan det er i Thailand.

Håper noen vet:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du skal reise til et eksotisk land på andre siden av kloden, og du er spent på om baileysen er billigere...? :fnise:

Skrevet

Hei

Jeg har ikke akuratt sjekket Baileys i Thailand men generelt sett virker det billigere med øl og sprit men dyrere med vin. Hvis du vil være sikker på å få Baileys så tror jeg at jeg ville anbefalte deg å ta med en halvflaske :-) Se ellers reisebrevene mine fra Thailand på min hjemmeside.

Skrevet

Tusen takk for svar Gard:-) Har faktisk vært innom sidene dine:-) kjempeflott!

• 1 måned senere...
Skrevet
Du skal reise til et eksotisk land på andre siden av kloden, og du er spent på om baileysen er billigere...? :fnise:

:hoho::hoho::hoho::hoho::hoho:

cheap people should stay home!

Skrevet

Det er stort sett øl og Mekong-whiskey det går i i Thailand(!), så hvis du vil være sikker tar du med Baileys og evt litt vin.

Har selv tatt med vin inn til Thailand, ikke pga prisen men fordi det rett og slett ikke er så lett å få tak i god vin.

Gjest Gjest_anders_*
Skrevet
Det er stort sett øl og Mekong-whiskey det går i i Thailand(!), så hvis du vil være sikker tar du med Baileys og evt litt vin.

Har selv tatt med vin inn til Thailand, ikke pga prisen men fordi det rett og slett ikke er så lett å få tak i god vin.

Er du seriøs eller?

Stort sett øl og Mekong???

Rart Du ikke skrev Singha og Mekong.

Thailand har de aller fleste sortene av øl/vin/brennevin- og ikke noe problem å få tak i heller.

Har Du vært i Thailand før?

Skrevet

Alle store matbutikker i Thailand fører et stort utvalg av vin, sprit, øl og andre alkoholholdige drikkevarer. Der får man kjøpt det aller meste, og finner du ikke det du er ute etter, er de som oftest behjelpelige med å skaffe det. Du finner også fancy og dyre vinbarer flere steder i Bangkok, i tillegg til utsalgssteder som selger primært til barer og andre utesteder. Her finner du alt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...