Gjest Gjest Skrevet 12. desember 2009 #41 Skrevet 12. desember 2009 Det er ikke mulig å se bort fra beinbygning og muskelmasse når man skal vurdere dette! Nei - svaret er nei. En jente på 170 som veier 70 kg kan da umulig være "litt for feit". Jo, hun burde veid max 60.
Gjest Blush Skrevet 12. desember 2009 #42 Skrevet 12. desember 2009 For feit for hva? For min del kan folk være akkurat så feite de vil så lenge de selv er fornøyde. Eller, de trenger ikke en gang å være fornøyde, bare de ikke kommer og klager til meg når de ikke gidder å gjøre noe konkret for å endre på vekta Jeg er 167 og 59 kg, og føler meg feit hvis jeg legger på meg 2-3 kg kun i fett. Eller, ikke feit, men jeg kjenner det godt på energinivået at kroppen ikke har det optimalt. Sikkert fordi jeg kun går opp i vekt dersom jeg spiser mye dritt over tid, noe som ikke akkurat er sunt Alle har vel en mening om hvor stor man kan være før det blir uattraktivt, men synes folk kunne begynne å la andre være i fred i sin egen kropp og holde sånne meninger for seg selv. Man finner alltid en man vil ha og tenner på, det gjør vel ingenting om ikke resten av verden passer akkurat til det man selv synes er idealet.
jam Skrevet 12. desember 2009 #43 Skrevet 12. desember 2009 En person som klager over at xxl er en helt normal størrelse, og at manger bruker det. Stemmer overhodet ikke. Hvordan kan en størrelse xxl være normal? Tenker ikke på lengde,men bredde.
Siiw Skrevet 12. desember 2009 #44 Skrevet 12. desember 2009 Pokker ta, jeg som var SÅ sikker på at klesstørelsen min var normal! 4 xl!... jaja..! så mye for den jula veit jeg!:-/ Jeg er sykeklig sykelig overvektig! og jeg er så klar over det som jeg kan bli! (tror da det selv) jeg veier ca 122kg <-- hahah jeg vinner : p *hihi* men jeg sier selv til meg selv at jeg veier 20/30 kg til! sånn at jeg føler meg komplett!. jeg misliker meg selv veldig sterkt, og jeg har ingen fasit på hvorfor ting har blitt som det har.! og jeg er vel en av dem som måå oppereres for og bli normal!. fikk tabletter å, men fant ut at opperasjon er bra også, tenk og godt ! å billig med mat i ettertid:p . og jeg er ganske klar over at folk ikke liker meg- finner meg avskylig- kvalm! men en ting skal jeg si at faktisk er pittelitt stol av meg selv! jeg jobbet på en seter med geiter i ca 4/5 uker, bæring av melkespann! og vann bæring, vær dag! så jeg greier og fungere ! . nå har dere noe og prate om! så ikke kom her og si hvor feite dere er! dere vil vel egentlig høre hvor tynne dere er!? men visst jeg sier hvor tynne dere er , kan ikke dere forteller hvor overkvektig jeg er ?:D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå