Gjest Gjest Skrevet 2. desember 2009 #22 Skrevet 2. desember 2009 Skal ut å trene hade Bra, gå forran som godt eksempel!
Gjest spreka Skrevet 2. desember 2009 #24 Skrevet 2. desember 2009 Tja... Er mange nok der ute som kunne passet vekta litt før det gikk den gale veien. Mange som ikke bryr seg om å trene, småspiser og eser ut. Joda, men dette er tråder om "vet dere hva jeg syns er feit eller, hva syns dere er feit..."
Samantha Skrevet 2. desember 2009 #25 Skrevet 2. desember 2009 Viss du har så lubne pølsefingrar at du ikkje klarer å svare på dette innlegget, så er du for feit.
Gjest Gjest Skrevet 2. desember 2009 #26 Skrevet 2. desember 2009 Viss du har så lubne pølsefingrar at du ikkje klarer å svare på dette innlegget, så er du for feit.
Chiyo Skrevet 3. desember 2009 #27 Skrevet 3. desember 2009 Når man ikke kan se tissen sin lenger Nei vet dere hva. Når en er så tjukk at en ikke kan se tissen sin lenger da er man way past overvektig
investor Skrevet 3. desember 2009 #28 Skrevet 3. desember 2009 BMI kalkulatoren gir deg svarene om du er rundt det som er forsvarlig vekt http://www.dagbladet.no/dinside/2000/10/14/223712.html
Gjest Purple Haze Skrevet 3. desember 2009 #29 Skrevet 3. desember 2009 BMI er bare latterlig. Den tar overhodet ikke hensyn til muskelmasse osv. Kun vekt i forhold til høyde. En person kan være 170 høy, veie 75 kilo og bestå av mer fett enn muskler. En annen person kan være 170 høy og veie 75 kilo, men være gjennomtrent. Likevel vil begge få samme BMI. Noe som er misvisende i forhold til hvor "feit" man i virkeligheten er.
investor Skrevet 3. desember 2009 #30 Skrevet 3. desember 2009 Jepp, Purple Haze, den har denne svakheten. Ellers er den en ok pekepinne.
Gjest Emmanuelle Skrevet 3. desember 2009 #31 Skrevet 3. desember 2009 Ifølge BMI er jeg undervektig om jeg går ned 3 kilo til. Og....nei...jeg har nok rumpe,lår og pupper til hele bunten.
Gjest Gjest Skrevet 4. desember 2009 #32 Skrevet 4. desember 2009 Du er for tykk hvis det må sendes ut tsunami varsel før du skal bade om sommeren
Chiyo Skrevet 4. desember 2009 #33 Skrevet 4. desember 2009 (endret) Nei hør på denne: * Du er for feit om du hopper opp i luften og sitter deg fast * Du siter for feit om du trenger kart for å finne rumpehullet ditt! I'm in the zone! Endret 4. desember 2009 av Chiyo
SouthernStar Skrevet 4. desember 2009 #34 Skrevet 4. desember 2009 Nei hør på denne: * Du er for feit om du hopper opp i luften og sitter deg fast * Du siter for feit om du trenger kart for å finne rumpehullet ditt! I'm in the zone!
pixiee Skrevet 4. desember 2009 #35 Skrevet 4. desember 2009 Det som etter min mening er feit, er når man ikke tør å si hva man veier, og hvilken kles str man bruker. Og når man begynner å droppe felles dusjer osv fordi man føler seg feit. Eller bare når man bruker mer en str L.
addict Skrevet 4. desember 2009 #36 Skrevet 4. desember 2009 (endret) Jeg er 168 høy og veier 80 kg Jeg har nok litt ekstra, og har alltid hatt det, men ikke veldig mye selv om vekta tilsier det! http://i46.tinypic.com/2qkkxnp.jpg Legger ut bilde bare for å illustrere jeg. Nei, jeg er absolutt ikke sylslank og han nok litt ekstra på magen. Jeg har heller aldri vært smal pga bred kroppsbygning. Helsesøster ble sjokkert da jeg var på første svangerskapskontroll også, fordi jeg veier så mye men ikke er spesielt overvektig i fettprosenten (har forresten to DD's på brystet som utgjør litt også ) JEG ER KJEEEMPETUNG! Endret 4. desember 2009 av addict
Gjest Eurodice Skrevet 4. desember 2009 #37 Skrevet 4. desember 2009 Jeg synes det ser ekkelt ut når voksne av begge kjønn er så overvektige at de har lubne "babyhender" med smilehull.
Gjest Gjest Skrevet 11. desember 2009 #38 Skrevet 11. desember 2009 Jeg synes det ser ekkelt ut når voksne av begge kjønn er så overvektige at de har lubne "babyhender" med smilehull. Ja, det er faktisk jævlig ekkelt....
zuperduper Skrevet 11. desember 2009 #40 Skrevet 11. desember 2009 Jeg syns feks at ei jente på 170 cm som veier 70 kg er litt for feit, ikke hvis hun er synlig slank, men når det henger bilringer utfor kanten på buksen er det for ille. Syns også at ei på 150 ikke bør veie over 60 kg. Det er ikke mulig å se bort fra beinbygning og muskelmasse når man skal vurdere dette! Nei - svaret er nei. En jente på 170 som veier 70 kg kan da umulig være "litt for feit".
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå