Gjest Gjest Skrevet 2. desember 2009 #1 Skrevet 2. desember 2009 Jeg syns feks at ei jente på 170 cm som veier 70 kg er litt for feit, ikke hvis hun er synlig slank, men når det henger bilringer utfor kanten på buksen er det for ille. Syns også at ei på 150 ikke bør veie over 60 kg.
Gjest strykebrett Skrevet 2. desember 2009 #2 Skrevet 2. desember 2009 Jeg syns at en person som har problemer med vanlige gjøremål pga overvekt er for feit. Noen som ikke kan gå på do selv eller knyte skoene sine liksom.
Gjest Gjest Skrevet 2. desember 2009 #3 Skrevet 2. desember 2009 Jeg syns feks at ei jente på 170 cm som veier 70 kg er litt for feit, ikke hvis hun er synlig slank, men når det henger bilringer utfor kanten på buksen er det for ille. Syns også at ei på 150 ikke bør veie over 60 kg. Lurer på om ikke du har litt mye fett mellom ørene jeg? Ihvertfall ikke tørr bak ørene..
Gjest Gjest Skrevet 2. desember 2009 #4 Skrevet 2. desember 2009 Lurer på om ikke du har litt mye fett mellom ørene jeg? Ihvertfall ikke tørr bak ørene.. Nei, ærlig talt, ikke dra inn hvor fettet mitt er fordelt, for det er på nøyaktig rett plass Kjør debatt!
Gjest Gjest Skrevet 2. desember 2009 #5 Skrevet 2. desember 2009 Jeg syns at en person som har problemer med vanlige gjøremål pga overvekt er for feit. Noen som ikke kan gå på do selv eller knyte skoene sine liksom. Ja, enig. Slike som ikke klarer å stå opp av senga selv, og ender opp med liggesår. Eller de som må opereres for å få en noe lunde normal hverdag og kunne gå i trapper igjen.
Gjest Emmanuelle Skrevet 2. desember 2009 #6 Skrevet 2. desember 2009 Enda en tråd om dette? Blir vi aldri ferdige?
Gjest lolz Skrevet 2. desember 2009 #7 Skrevet 2. desember 2009 Jeg er 170 og veier 67, og folk tror jeg veier 15 kilo mindre enn jeg gjør! Er jeg feit da?
Gjest 165. 60 kg. Skrevet 2. desember 2009 #8 Skrevet 2. desember 2009 Jeg er 165 og veier 60 kg. jeg er ikke feit, men syns jeg er lubben. men jeg vet jeg har vrangforestillinger.
Gjest Gjest Skrevet 2. desember 2009 #9 Skrevet 2. desember 2009 Jeg er 170 og veier 67, og folk tror jeg veier 15 kilo mindre enn jeg gjør! Er jeg feit da? Se startinnlegg. Ser du noe lunde slank ut, er du ikke feit. Har du bilringer og greier, kom deg tilbake til havet.
Gjest Gjest Skrevet 2. desember 2009 #10 Skrevet 2. desember 2009 Jeg syns feks at ei jente på 170 cm som veier 70 kg er litt for feit, ikke hvis hun er synlig slank, men når det henger bilringer utfor kanten på buksen er det for ille. Syns også at ei på 150 ikke bør veie over 60 kg. ... Så en jente på 170 og 70 kg er for feit med mindre hun er slank? Javelnei du...
Gjest lolz Skrevet 2. desember 2009 #11 Skrevet 2. desember 2009 Se startinnlegg. Ser du noe lunde slank ut, er du ikke feit. Har du bilringer og greier, kom deg tilbake til havet. Ser heldigvis veldig slank ut Ikke noe bilringer rundt magen her gitt
Gjest Gjest Skrevet 2. desember 2009 #12 Skrevet 2. desember 2009 ... Så en jente på 170 og 70 kg er for feit med mindre hun er slank? Javelnei du... Ja, noen har jo bein som veier all verden
Gjest Gjest Skrevet 2. desember 2009 #13 Skrevet 2. desember 2009 Se startinnlegg. Ser du noe lunde slank ut, er du ikke feit. Har du bilringer og greier, kom deg tilbake til havet. Startinnlegget er meningsløst Det sier at folk på 170 cm og 70 kg er feit om ikke de er slank. Koblingen mellom vekt og høyde er mao meningsløs. Så hvorfor ts begynner å snakke om høyde og kg i utgangspunktet, er ikke så lett å begripe.
Gjest Gjest Skrevet 2. desember 2009 #14 Skrevet 2. desember 2009 Muskler veier mer enn fett! En sunn kropp er en sunn kropp uavhengig av vekt.
Gjest Gjest Skrevet 2. desember 2009 #15 Skrevet 2. desember 2009 Muskler veier mer enn fett! En sunn kropp er en sunn kropp uavhengig av vekt. riktig. ei veltrent jente kan veie opptil 80 kg, og likevel være sylslank, nettopp fordi muskler veier mye mer enn fett.
Gjest høy nok Skrevet 2. desember 2009 #16 Skrevet 2. desember 2009 Startinnlegget er meningsløst Det sier at folk på 170 cm og 70 kg er feit om ikke de er slank. Koblingen mellom vekt og høyde er mao meningsløs. Så hvorfor ts begynner å snakke om høyde og kg i utgangspunktet, er ikke så lett å begripe. Det viktigste er å få fram til flest mulig hva man selv synes er feit... ikke å koble riktig.
Gjest Gjest Skrevet 2. desember 2009 #17 Skrevet 2. desember 2009 Når man er for feitt? Jo, det er når du ikke har sett p*kken din på lenge fordi valker dekker den. Og når du ikke husker hvordan skoene ser ut på føttene dine.
Gjest lolz Skrevet 2. desember 2009 #18 Skrevet 2. desember 2009 Det som er morsomt er at når jeg hadde bulumi så veide jeg 50 kilo, nå som jeg ikke har det lenger så har jeg gått opp 17 kilo og ingen legger merke til det. Nå er jeg normal før syltynn iforhold til skjelletet mitt
Gjest høy nok Skrevet 2. desember 2009 #19 Skrevet 2. desember 2009 Enda en tråd om dette? Blir vi aldri ferdige? Nei, blir aldri ferdig, vi kan ikke få nok av dette temaet, det er så viktig å få fram det vi synes er feit. *ironiflagg*
Gjest Gjest Skrevet 2. desember 2009 #20 Skrevet 2. desember 2009 Tja... Er mange nok der ute som kunne passet vekta litt før det gikk den gale veien. Mange som ikke bryr seg om å trene, småspiser og eser ut.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå