srwa Skrevet 2. desember 2009 #1 Del Skrevet 2. desember 2009 Hei, Kan dere hjelpe meg med å skrive invitasjon til Julelunsj? Jeg jobber på kontoret nå og aldri jobbet før på kontoret sjefen min ba meg i dag at skuule jeg skrive invitasjon til julelunsj til neste uke. Tusen takk for hjelpen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. desember 2009 #2 Del Skrevet 2. desember 2009 Kan sitere deler av vår invitasjon (ikke julelunsj, men bortimot det samme. Firma inviterer alle medarbeidere til julelunsj sted, dato og klokkeslett. Mat og drikke står på menyen. Påmelding skjer til person senest dato. Velkommen. Der det er kursiv må du fylle inn med korrekt info. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
srwa Skrevet 2. desember 2009 Forfatter #3 Del Skrevet 2. desember 2009 Kan sitere deler av vår invitasjon (ikke julelunsj, men bortimot det samme. Firma inviterer alle medarbeidere til julelunsj sted, dato og klokkeslett. Mat og drikke står på menyen. Påmelding skjer til person senest dato. Velkommen. Der det er kursiv må du fylle inn med korrekt info. Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå