Gå til innhold

Jeg og trenger tips vedr julebord...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt avhengig av type julebord og hva slags type du er, synes jeg kjole 2 var finest.

Skrevet

Tja, det er vel et ganske "vanlig" julebord :) Som type vil jeg ofte prøve å kle meg litt tøffere enn jeg egentlig gjør; men ender alltid opp med safe, anonyme, streamline løsninger.

Skrevet

Holder fortsatt en knapp på kjole nr. 2. Spesielt dersom du er litt sånn "søt" type som modellen. Synes kanskje kjole 1 så litt simpel ut i kvaliteten - litt tynt stoff. Tror ikke den vil sitte pent på.

Hvis du vil være litt tøffere i stilen tror jeg kanskje det ville vært kult med disse skyhøye skoene med litt nagler på til kjole 2.

Skrevet

Jeg hadde tatt den blå kjolen hvis du ønsker å skille deg litt ut.

Den var ordentlig stilig og anderledes.

En sort kjole er ikke så veldig orginalt synes jeg, og den er jo veldig klassisk og søt. Litt av det du skriver at du vil forsøke å unngå.

Skrevet

Den blå kjolen er av veldig god kvalitet faktisk, og har veldig fint fall i seg. Liker den best når jeg prøver hjemme for meg selv, men så er det akkurat det at den skiller seg mer ut i forhold til det jeg normalt sett ville gått i, så vet ikke helt om jeg tør.. den sorte er også veldig pen, men skiller seg lite ut. men uansett hvilken kjole jeg velger, hva synes dere passer best som tilbehør? Det jeg har tilgjengelig, er svarte pumps, sølv pumps, svarte støvletter, svart clutch og sølv veske. Har også ymse smykker i sølv/gull. Strømpebukse må jeg kjøpe.

Skrevet
Den blå kjolen er av veldig god kvalitet faktisk, og har veldig fint fall i seg. Liker den best når jeg prøver hjemme for meg selv, men så er det akkurat det at den skiller seg mer ut i forhold til det jeg normalt sett ville gått i, så vet ikke helt om jeg tør.. den sorte er også veldig pen, men skiller seg lite ut. men uansett hvilken kjole jeg velger, hva synes dere passer best som tilbehør? Det jeg har tilgjengelig, er svarte pumps, sølv pumps, svarte støvletter, svart clutch og sølv veske. Har også ymse smykker i sølv/gull. Strømpebukse må jeg kjøpe.

Jeg hadde fremdeles gått for den blå. Det er en kveld som det er greit å prøve noe nytt. Den er jo ikke dekket med signalrosa fjær heller. ;)

Tilbehøret hadde jeg valgt å ta i sølv.

Skrevet

Så lenge du er fornøyd med den blå kjolen synes jeg du skal ta den. Det er tross alt et julebord, så du får hoppe i det og skille deg ut for en gangs skyld. :gjeiper:

Sølvsko og sølvveske blir veldig pent til en slik klar blåfarge.

Skrevet

Nummer en er ganske stilig, og kan røffes opp med accessorier.

Nummer to skriker: "Jeg er desp, kom å få!"

Skrevet
Nummer en er ganske stilig, og kan røffes opp med accessorier.

Nummer to skriker: "Jeg er desp, kom å få!"

Hva er så desperat med den siste? Jeg synes den er litt kjedelig. (Og veldig kort.)

Skrevet

Skjønte heller ikke at nr to ser desp ut? den ser kortere ut på bildet enn den er i virkeligheten, men den er såpass kort at jeg bruker tett strømpebukse når jeg går med den.

Skrevet

Kanskje det er en manneting? Toern er litt sånn baby-doll krysset med mammakjole.

Skrevet

Ah, ja, ser den! Aldri tenkt på; er litt sånn motebilder er/har vært en stund nå.. men beskrivelsen din passet jo veldig bra.. hm.

Skrevet (endret)

Hehe! Vi vet jo at jenter kler seg for jenter. Og for all del, la ikke andres meninger diktere dine valg. Poenget mitt er bare å vise at klær sender signaler. Og forutsetningen for å gjøre et bevisst valg, er jo å vite hvilke signaler en ifører seg. :)

En annen ting er at snittet på "skjørtdelen" til toern, er egnet til å legge noen ekstra kilo over rumpa til de fleste normalt utstyrte kvinner.

Motebildet viser trend. Kroppen din viser hvilke snitt du kler, innenfor trenden. Alt passer ikke alle, bare fordi det er innenfor moten.

Bar navleglipe passet ikke alle, selv om det i sin tid var mote. Men gusj så tøff jeg syntes hun var, som så ut som om hun hadde ei rosa badering tredd over hofta - men ikke stilig, og ikke attraktiv... :)

Endret av Kamikatze
Gjest Gjest_Lotta_*
Skrevet
Kanskje det er en manneting? Toern er litt sånn baby-doll krysset med mammakjole.

Det er ihvertfall ikke noen manneting .. Kjenner ikke en mann som hadde lagt inn sin mening på KG om en kvinnes kjolevalg. Mannen min orker knapt svare meg når jeg spør ham direkte om klær hjemme i vårt eget hus.

Skrevet
Det er ihvertfall ikke noen manneting .. Kjenner ikke en mann som hadde lagt inn sin mening på KG om en kvinnes kjolevalg. Mannen min orker knapt svare meg når jeg spør ham direkte om klær hjemme i vårt eget hus.

Det gjør min. Han sier fin uansett hva jeg prøver på. ;)

Kanskje jeg skal prøve noe direkte heslig en gang for å se hva han sier...

Skrevet
Det gjør min. Han sier fin uansett hva jeg prøver på. ;)

Kanskje jeg skal prøve noe direkte heslig en gang for å se hva han sier...

Skumle damen! :sjokk:

:ler:

Skrevet

Bare for å opppdatere: gikk med den blå kjolen, og sorte lakkpumps. Hadde dressjakke over under middagen og tok den av ut på kvelden. fikk masse komplimenter og følte jeg skikkelig smashing! :) så denne skal få være med på fest flere ganger :) )

Skrevet
Bare for å opppdatere: gikk med den blå kjolen, og sorte lakkpumps. Hadde dressjakke over under middagen og tok den av ut på kvelden. fikk masse komplimenter og følte jeg skikkelig smashing! :) så denne skal få være med på fest flere ganger :) )

Du var sikkert kjemmpe nydelig. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...