Gjest Gjest Skrevet 2. desember 2009 #1 Skrevet 2. desember 2009 Er inne i en urban decay øyenskygge fase for tiden. Har til nå bestilt å fått Underground som jeg er fornøyd med, shag som jeg også er fornøyd med, og YDK som også er ok. Så ser jeg på Baked og half Baked, noen som har disse skyggene. Liker du dem? er redd Baked kan bli for orange?
Perledrøm Skrevet 2. desember 2009 #2 Skrevet 2. desember 2009 (endret) Er inne i en urban decay øyenskygge fase for tiden. Har til nå bestilt å fått Underground som jeg er fornøyd med, shag som jeg også er fornøyd med, og YDK som også er ok. Så ser jeg på Baked og half Baked, noen som har disse skyggene. Liker du dem? er redd Baked kan bli for orange? Hei, jeg har akkurat skrevet en omtale om en palett med bl.a. Baked, Half Baked og YDK. Veldig fornøyd, og definitivt verdt pengene! Endret 2. desember 2009 av Perledrøm
Gjest Gjest Skrevet 3. desember 2009 #3 Skrevet 3. desember 2009 Tusen takk Perledrøm. Var innom bloggen din, den likte jeg kjmpegodt. Så jeg er fra nå av en av dine faste lesere. PS. Lag gjerne flere bilder med UD øyenskygger....hekta for tiden.
Perledrøm Skrevet 3. desember 2009 #4 Skrevet 3. desember 2009 Tusen takk Perledrøm. Var innom bloggen din, den likte jeg kjmpegodt. Så jeg er fra nå av en av dine faste lesere. PS. Lag gjerne flere bilder med UD øyenskygger....hekta for tiden. Så koselig, tusen takk *kremt* Paletten er den eneste jeg har. Hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå