Gjest Shock Skrevet 2. desember 2009 #1 Skrevet 2. desember 2009 Hvilke butikker kan man få kjøpt hvite, rynkete og høyhelte støvletter opp til leggen eller kneet? Ikke nettet:)
Gjest Gjest Skrevet 8. desember 2009 #3 Skrevet 8. desember 2009 MÅÅÅÅÅÅÅÅ bare si det: Det heter HVILKEN butikk. Og forresten så så jeg dem på økonomisko, skoringen og DNA sist jeg var ute og shoppet f
Gjest SmallTalk Skrevet 8. desember 2009 #4 Skrevet 8. desember 2009 MÅÅÅÅÅÅÅÅ bare si det: Det heter HVILKEN butikk. Og forresten så så jeg dem på økonomisko, skoringen og DNA sist jeg var ute og shoppet f Beklager å måtte skuffe deg, men TS har formulert seg korrekt. Hun bruker nemlig flertall (butikker) og da heter det "hvilke". Dvs hun lurer ikke på "hvilken butikk" (en butikk), men "hvilke butikker" (flere butikker). TS: Bianco, kanskje?
Gjest Elfrida Skrevet 8. desember 2009 #5 Skrevet 8. desember 2009 Jeg tror gjest mente overskriften. Jeg har ikke sett sånne støvletter noen steder i det siste.
Gjest Gjest Skrevet 8. desember 2009 #6 Skrevet 8. desember 2009 Jeg tror gjest mente overskriften. Jeg har ikke sett sånne støvletter noen steder i det siste. Mente overskriften ja!
Glynis Skrevet 8. desember 2009 #7 Skrevet 8. desember 2009 Jeg håper for guds skyld du ikke finner noen slike, hvis ikke arbeidet ditt er på et gatehjørne.
Gjest Shock Skrevet 8. desember 2009 #8 Skrevet 8. desember 2009 Jeg håper for guds skyld du ikke finner noen slike, hvis ikke arbeidet ditt er på et gatehjørne. Deg om det
The Kitten Skrevet 8. desember 2009 #9 Skrevet 8. desember 2009 (endret) Jeg håper for guds skyld du ikke finner noen slike, hvis ikke arbeidet ditt er på et gatehjørne. Kan ikke du enten holde kjeft, eller ikke si noe i det hele tatt. Til ts: Jeg vet dessverre ikke hvor du finner slike. Endret 8. desember 2009 av The Kitten
Gjest Gjest Skrevet 8. desember 2009 #10 Skrevet 8. desember 2009 Jeg håper for guds skyld du ikke finner noen slike, hvis ikke arbeidet ditt er på et gatehjørne. Skjerpings. Takes one to know one.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå