Gjest Frokostradio digger Skrevet 2. desember 2009 #1 Skrevet 2. desember 2009 Jeg syns humoren til særlig de to gutta er så flau, og wannabe morsomme at jeg blir i dårlig humør av å høre på dem. Plattere vitser skal du lete lenge etter. All humoren dreier seg om å snakke nedsettende om folk, eller grovheter. Er det bare meg, eller er flere enige? Gudskjelov at man kan switche over til frokostshowet på radio1!
Gjest Gjest_Ella_* Skrevet 2. desember 2009 #2 Skrevet 2. desember 2009 Jeg synes frokostshow på radio generelt er ganske dårlig. Eneste jeg klarer å høre på er p3, det blir for mye mas og reklame på de andre kanalene.
Gjest Gjest Skrevet 2. desember 2009 #3 Skrevet 2. desember 2009 Jeg hørte alltid på Radio Norge på vei til jobb før, men nå som hu fæle Henriette Lien er med har jeg byttet til P4. Fikser bare ikke hu dama. Hele programmet var bare teit i tillegg.
Gjest Shock Skrevet 2. desember 2009 #4 Skrevet 2. desember 2009 Henriette ødelegger hele programmet. Jeg digger han fra gatebil, så derfor jeg hører på det. Liker veldig godt kjønns-duellen, men bortsett fra det er jo det meste tull-preik. Trodde jeg skulle fly på veggen den dagen den nye Michael Jackson låten slapp ut. Var med sambo på jobb og han hører på radio norge pga trafikknyheter. De spillte MJ-sangen HVER jævla halvtime, HELE dagen. Huff. Nei, men jeg liker radio Norge sånn ellers. Hvertfall Vi-Menn reklamene dems
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå