Gå til innhold

gutteturer

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_nysgjerrig_*
Skrevet

hvor ofte drar deres samboer/kjæreste på gutteturer?

min samboer har vært på to hittil i år og skal på to nå i desember...vi er samboere og jeg blir ikke en gang tatt med i betraktning når det blir planlagt et eller annet..eller han spør " er det greit eller..?" selv om jeg svarer "nei", så drar han jo uansett liksom.. føler bare at jeg blit totalt oversett når det kommer til slike ting, og jeg er ikke intr. i å sette en maksgrense heller....

han drar jo selv om han vet det plager meg, jeg stoler på han og alt det der.. men det er vel heller den følelsen av å alltid bli dratt fra liksom... nei jeg vet ikke jeg.. jeg burde vel bare være glad han har muligheten til å dra?!

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Han var i august, november og han skal tre ganger nå i desember - så jeg ser han ikke ei eneste helg i desember, skuffet!

Skrevet
Han var i august, november og han skal tre ganger nå i desember - så jeg ser han ikke ei eneste helg i desember, skuffet!

det skjønner jeg godt! til tider så synes jeg det er svært egoistisk av han, men det er sikkert bare bitterheten min som snakker..

Skrevet (endret)
det skjønner jeg godt! til tider så synes jeg det er svært egoistisk av han, men det er sikkert bare bitterheten min som snakker..

Nja, ca 1-2 ganger i måneden, året gjennom, så da blir det kanskje rundt 15-20?. Syns det egentlig er helt greit jeg, han jobber masse og prioriterer meg resten av tiden, så litt morro må han jo få lov til å ha :)

Endret av donna julianna
Skrevet

Tja.. Han har vel vært på 1 i år og det blir vel ikke noe før til nyåret igjen tenker jeg.. Men nå er han ikke så veldig ivrig på det heller, vil heller reise bort på helgetur meg meg og sønnen sin sier han. Det er jeg ikke lei meg for;D

Skrevet

Han har etpar gutteturer i året, blant annet en uke på jakt, og jeg er på etpar jenteturer hvert år.

Synes det er greit med noen turer i året, men helst fordelt litt utover slik at ikke alt kommer samtidig.

Skrevet

Han har vel hatt 2-3 gutteturer i år. Ville vel tenkt at mer enn en i måneden var litt mye, men det kom vel litt an på om jeg selv reiste på jentetur noe særlig.

Skrevet

Min samboer er altfor hjemmekjær til noe slikt. Jeg skulle ønske han hadde lyst å finne på å dra på gutteturer, men nei.

Om han vil dra å se på fotballkamp i England, så vil han ha meg med(men det er jo og for at jeg elsker samme laget som han).

Men jeg skal prøve å lure en kompis av han til å ta han med på sånne gutteturer. :nigo::lur:

Skrevet

La nå han få dra på et par gutteturer. Hva med å dra på noen jenteturer selv, med dine venninner?

Skrevet
La nå han få dra på et par gutteturer. Hva med å dra på noen jenteturer selv, med dine venninner?

mulig jeg ikke var klar nok i første innlegg, det er ikke noe stort problem at han drar på tur. det jeg reagerer på er måten det skjer på. er det så ille å bli tatt med i den planleggingsfasen? istedet for å få det slengt i ansiktet at "den og den helga skal jeg bort"... hensikten med mitt første innlegg var bare å kartlegge hvor mange turer andre sine samboere/kjærester var på, av ren nysgjerrighet...

Skrevet

Det beste er vel å finne et kompromiss? Fortell han hvordan du føler dette er.

Min samboer drar på guttetur (langhelg/helg) 3-4 ganger i året, og byturer en 10-15 ganger. Helt OK!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...