NoAngel Skrevet 2. desember 2009 #1 Skrevet 2. desember 2009 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?sho...p;#entry7566314 er jeg legg inn linken til dagbøkene deres da!! sånn at vi ikke mister hverandre
Bahia Skrevet 2. desember 2009 #2 Skrevet 2. desember 2009 Jeg har ikke laget meg dagbok, men jeg har funnet frem til din, trulta, Kristian og kattungen sin
kristian82 Skrevet 2. desember 2009 #3 Skrevet 2. desember 2009 Dagboktråden...Under brukernavn...Så jeg er på K for kristian, eller K for kukk.. Min lille rosa heter den ...Guriane hvor er du????
Nimorna Skrevet 2. desember 2009 #5 Skrevet 2. desember 2009 K for kukk.. Min lille rosa heter den Det var da et søtt navn du hadde på kukken din, kristian Sorry, kunne ikke dy meg
kristian82 Skrevet 2. desember 2009 #7 Skrevet 2. desember 2009 Det var da et søtt navn du hadde på kukken din, kristian Sorry, kunne ikke dy meg Hadde den vært liten og rosa, eller blitt liten og rosa hadde jeg
Kosteskaft Skrevet 2. desember 2009 #8 Skrevet 2. desember 2009 (endret) DK for kukk.. Min lille rosa heter den ...Guriane hvor er du???? Liten, rosa og heter Guriane....? Trodde de pleide ha tøffe mannenavn jeg da. ...og ikke vet du hvor den er! DA er den liten da! Endret 2. desember 2009 av Kosteskaft
Bahia Skrevet 2. desember 2009 #9 Skrevet 2. desember 2009 Det var da et søtt navn du hadde på kukken din, kristian Sorry, kunne ikke dy meg Liten, rosa og heter Guriane....? Trodde de pleide ha tøffe mannenavn jeg da. ...og ikke vet du hvor den er! DA er den liten da!
kristian82 Skrevet 2. desember 2009 #10 Skrevet 2. desember 2009 (endret) Liten, rosa og heter Guriane....? Trodde de pleide ha tøffe mannenavn jeg da. ...og ikke vet du hvor den er! DA er den liten da! Tenk om jeg hadde hatt en liten minipikk som var rosa...Mobbe folk sånn. Ikke rart at Guriane har forsvunnet, om hun tror jeg har oppkalt lillemann etter henne. Endret 2. desember 2009 av kristian82
Guriane Skrevet 2. desember 2009 #11 Skrevet 2. desember 2009 Dagboktråden...Under brukernavn...Så jeg er på K for kristian, eller K for kukk.. Min lille rosa heter den ...Guriane hvor er du???? Jeg er her.. Liten, rosa og heter Guriane....? Trodde de pleide ha tøffe mannenavn jeg da. ...og ikke vet du hvor den er! DA er den liten da! Hey! Tenk om jeg hadde hatt en liten minipikk som var rosa...Mobbe folk sånn. Ikke rart at Guriane har forsvunnet, om hun tror jeg har oppkalt lillemann etter henne. Hvor må jeg gå for å finne igjen folk? :klø:
kristian82 Skrevet 2. desember 2009 #12 Skrevet 2. desember 2009 Jeg er her.. Hey! Hvor må jeg gå for å finne igjen folk? :klø:
Guriane Skrevet 2. desember 2009 #13 Skrevet 2. desember 2009 Tror du det tar lang tid før denne tråden også blir låst? Eller kanskje de bare pælmer oss ut, lettere det i grunn
kristian82 Skrevet 2. desember 2009 #14 Skrevet 2. desember 2009 Tror du det tar lang tid før denne tråden også blir låst? Eller kanskje de bare pælmer oss ut, lettere det i grunn Alternativ nr2 - på hue og ræva ut.
The Kitten Skrevet 2. desember 2009 #15 Skrevet 2. desember 2009 Men vi må jo få si hvor vi er. Kami for eksempel må jo også få finne oss.
Guriane Skrevet 2. desember 2009 #16 Skrevet 2. desember 2009 Alternativ nr2 - på hue og ræva ut. Det hadde i allefall vært det enkleste for dem!
kristian82 Skrevet 2. desember 2009 #17 Skrevet 2. desember 2009 Det hadde i allefall vært det enkleste for dem! Ja, men håper de ikke gjør det da...
Guriane Skrevet 2. desember 2009 #18 Skrevet 2. desember 2009 Ja, men håper de ikke gjør det da... Nei, ikke jeg heller
trulta_ Skrevet 9. desember 2009 #19 Skrevet 9. desember 2009 Det var da et søtt navn du hadde på kukken din, kristian Sorry, kunne ikke dy meg
NoAngel Skrevet 9. desember 2009 Forfatter #20 Skrevet 9. desember 2009 du er skikkelig treg trulta.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå