Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da jeg var liten hadde vi en kassett, mener det var P4s julefavoritter eller noe... dette var på slutten av 80-tallet/begynnelsen av 90-tallet. På denne kassetten var det en sang som jeg virkelig elsket og jeg husker fremdeles melodien på refrenget, men tror ikke jeg husker teksten.. Det var i alle fall noe med:

"Christmas time, all the children laugh and smile they know, christmas is..." og så husker jeg ikke mer.

husker det var et barnekor som var med å synge på refrenget, men teksten ble sunget av en som hadde ganske lik stemme som bryan adams...mener jeg å huske..men har søkt på alt med han å gjøre og finner ikke ut av det.

KAN noen hjelpe meg?? Jeg har så lyst å høre denne sangen igjen og kassetten er pakket langt ned i en eske jeg ikke aner hvor er plassert på loftet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bryan Adams har jo en sang som heter Christmas Time, men det er ikke den, kanskje?

Skrevet

Det er ikke Ryan Adams da? :sjenert: Du kan jo prøve å søke på lyrikken på www.letssingit.com :) Der er massemasse sanger og alle slags artister!

Gjest Gjest_Snella_*
Skrevet

Hei! Kan høres ut som om det er Cliff Richard sin sang Misteltoe og Wine du mener. Er en koselig julesang og du finner den på flere juleplater.

Skrevet

Nei, er verken Bryan Adams sin Christmas time eller Cliff Richard sin sang :S Men takk for hjelp!

Har googlet alt som googles kan..skjønner ikke hvorfor det skal være så vanskelig å finne en julesang:(

Jeg har prøvd å finne den i mange år, og nå tenkte jeg at jg kunne prøve her.

Gjest Bølla utlogget
Skrevet

Tror du mener Christmas Time med Creation.

Skrevet

Det er ikke den siste der, men det kaaan være Creation med Christmas time.. Eneste er at jeg ikke finner den noe sted på nettet, hehe, så er like langt :/

Prøvde på letssingit også, men fant den ikke. Men nå har jeg jo ikke fått sett gjennom alle resultatene da. Kom så mye! Så kan jo være jeg finner nålen i høystakken en gang :)

Gjest Bølla utlogget
Skrevet

Jeg som mente det var Creation. Hørte på den igår igjen. Og er meget sikker. Har den på P4 sine julefavoritter fra ifjor.

• 1 år senere...
Skrevet

Det er sikkert KT Tunstall - Fairytale of new york :)

• 11 måneder senere...
Gjest Emilie92
Skrevet (endret)

Ahh..vet hvilken sang du mener. Leter etter den selv:/

Refrenget går no sånt:

"Christmas time, all the children laugh and smile, they're glad. No one should be sad".

På slutten av refrenget/verset går det noe sånt:

"Cause Christmas is to show".

En annen på nett som søkte på sangen mente den hadde disse strofene i seg:

"Santa Claus is standing there" + "hear the bells ringing high or close your eyes, free your mind as we chime".

Edit: E-postadresse fjernet. Iah, mod

Endret av Iah
  • 11 måneder senere...
  • 6 år senere...
Skrevet

Takk og lov for denne tråden. Har googlet meg ihjel etter den sangen etter at jeg hørte den på en butikk i går kveld, var jaggu ikke så enkel å finne som jeg trodde. Den er så fin.

Anonymkode: c68f0...8d5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...