Gå til innhold

Har verdens beste foreldre!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jippi, nå er jeg så glad at jeg bare har lyst til å hoppe og danse. Da jeg snakket med mamma og pappa i går, fortalte de at de skulle betale alt av matutgifter til bryllupet. (Det er inkludert vin, også.)

Fra før av har de betalt for alt mitt utstyr, dvs leie av kjole, slør, sko og undertøy.(ca 10.000,-) I tilegg har pappa en slik jobb som gjør at han reiser mye i utlandet, så på loftet står alt av orginaldrikkevarer. Og i kjelleren har de laget div. hjemmelaga drikkevara... Vi blir ca 80 til middag og 100 til kaffe, så det blir en bra sum, det!

Jeg har aldri fått (eller spurt etter) penger fra foreldrene mine siden jeg var 13 år og begynte å jobbe selv. Så jeg har ikke spurt om disse bidragene. Men desto artigere er det at de kommer uoppfordret! Men som pappa selv sa: " Du skal jo bare gifte deg 1 gang!"

Må bare si det igjenn: Jeg har bare verdens beste foreldre!!! icon_biggrin.gif12

Videoannonse
Annonse
Gjest lilletroll
Skrevet

Så gøy, jeg har også verdens beste foreldre:)12

Skrevet

Det har vi også! Foreldrene våre deler 50/50 på festen!! icon_smile.gif12

Gjest Anonymous
Skrevet

HELDIGE DU.Grattis så mye.Selv fikk mine foreldre en liten formue.før mitt bryllup uten at jeg visste det,men å hjelpe eller komme på den store dagen for meg det gjorde de ikke.Fikk 2000.- i gave, "hadde vi hatt mer skulle du/dere fått mer" var svaret.Da var de på overskudd med flere 100 tusner.Mine søsken hjalp de med alt og var tilstedet.SÅ du og din tilkommende ønsker jeg all lykke på ferden vidre.XXXX

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...